וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו דרמטי בבית הישראלי: סקוטלנד ואוסטריה נפרדו ב-2:2

עודכן לאחרונה: 26.3.2021 / 0:43

קליידז'יץ' כבש צמד יקר בגלזגו (55 ו-80), אבל האנלי (71) ומקגין במספרת נהדרת (85) איזנו. מולדובה ואיי פארו נפרדו ב-1:1

תקציר: סקוטלנד - אוסטריה 2:2/ספורט 1

המשחק בין ישראל לדנמרק הערב (חמישי) בבלומפילד היה זה שהוציא לדרך את בית ו' במוקדמות המונדיאל באזור האירופי, אבל אחרי שהוא הסתיים ב-0:2 של האורחת בבלומפילד, התקיימו שני משחקים נוספים שהסתיימו ללא הכרעה.

ג'ון מקגין, שחקן נבחרת סקוטלנד. רויטרס
ביצוע נפלא. מקגין משווה/רויטרס

סקוטלנד - אוסטריה 2:2

שתי נבחרות שרואות בעצמן מועמדות לעלות למונדיאל, נפרדו בתיקו מרתק, במשחק בו כל השערים נכבשו במחצית השנייה. סשה קליידז'יץ', שנמצא בכושר נהדר וכבש העונה 13 שערי בונדסליגה במדי שטוטגרט, כיכב גם במדים הלאומיים, אבל זה לא הספיק מול רוח הלחימה של סקוטלנד שחזרה פעמיים.

קליידז'יץ' כבש את הראשון בדקה ה-55, אחרי ריבאונד מהדיפה רעה של דייויד מרשל, אבל גרנט האנלי ניצל שמירה לקויה כדי לנגוח את ה-1:1 בדקה ה-71. קליידז'יץ' כבש עם הראש בעצמו וקבע 1:2 בדקה ה-80, אבל אקורד הסיום היה של ג'ון מקגין המארח, שאיזן עם מספרת יפהפיה בדקה ה-85.

בסקוטלנד דיברו ללא הרף בימים האחרונים על החשיבות של פתיחת קמפיין טובה והשגת מקסימום נקודות בבית, אבל איבדו שתיים כבר במחזור הראשון. ביום ראשון החבורה של סטיב קלארק תנסה לתקן נגד ישראל בבלומפילד.

עוד בוואלה!

נבחרת ישראל הפסידה 2:0 לדנמרק בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2022

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת מולדובה יון ניקולאסקו. רויטרס
שער יתרון שלא הספיק. ניקולאסקו/רויטרס

מולדובה - איי פארו 1:1

שתי הנבחרות החלשות בבית חילקו את הנקודות על המשטח הקטסטרופלי בקישינייב. יון ניקולאסקו ניצל טעות בהגנה האורחת כדי לכבוש בדקה ה-9, אבל מיינהרד אולסן השווה בדקה ה-83. איי פארו ממשיכה בהתקדמות שלה והיא הפסידה רק פעם אחת בארבעת משחקי מוקדמות המונדיאל האחרונים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully