וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי העביר אימון בכורה: "מי שלא יתיישר איתי, יעוף קיבינימט"

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 14:36

המאמן הוותיק פתח קדנציה זמנית שנייה בבית"ר ירושלים והזהיר: "לא באתי לדבר איתכם ולטפל בכם. תעשו מה שאני אומר ונגמר הסיפור". גם אוחנה היה תקיף: "תלמדו לקבל ביקורת. יש פה כאלה ששמים פס"

אימון הבכורה של יוסי מזרחי כמאמן בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בפעם השניה העונה, יוסי מזרחי משמש כמאמן הזמני של בית"ר ירושלים. אלא שבניגוד לפעם הקודמת, אז עמד על הקווים במקום רוני לוי המפוטר במשך כמה ימים, הפעם הוא צפוי לאמן עד סיום העונה. מזרחי אימן את בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה, בו היא השיגה 0:1 דרמטי על הפועל חיפה בחוץ ובמועדון אמרו לו בחיוך: "אתה על 100 אחוזי הצלחה, מאמן העונה. תשמור על זה".

מזרחי ערך אסיפה לשחקנים יחד עם אלי אוחנה, ממנה נעדרו חלאופילו פלייטר ועלי מוחמד עקב משחקי נבחרותיהם (סורינאם וניז'ר בהתאמה). המאמן אמר לשחקנים: "לא רציתי את הג'וב הזה, עשיתי מספיק בחיים שלי, אבל אנחנו נולדנו במועדון הזה, ואנחנו במשבר והתגייסתי למשימה הזאת... אני ברגע שלוקח משימה אני הופך לטוטאלי לגמרי, מי שיתיישר יהיה איתי ומי שלא יעוף קיבינימט. הייתי בכל הסיטואציות בכדורגל... אף אחד לא יכול ללמד אותנו מה זה כדורגל...".

המאמן הזמני הוסיף: "אני לא באתי לדבר איתכם ולטפל בכם. תעשו מה שאני אומר ונגמר הסיפור. יש מאמן למשחקים הנותרים וזהו. אני מזהיר את מי שלא יתיישר. אני יכול לספוג טעויות והחמצות משני מטר. כולנו עשינו טעויות. להפסיד כדור ולהסתכל איך החברים נלחמים עליו זה לא קיים. אתם תבואו כל משחק ותתנו את הכל. יש פה המון שחקנים שלא מבינים מה זה לשחק בבית"ר ירושלים".

מזרחי סיכם בפני השחקנים: "אומרים שהכל רע כאן ביניכם. אני יודע שלא... אני ראיתי שחקנים כמו טל בן חיים ועידן שקופצים על ילד כמו דגו אחרי שהוא נתן גול... אם מישהו יבעט או יזרוק משהו אחרי חילוף, הוא לא יהיה פה. באתי ממוקד למשימה הזאת, תלכו איתי יחד, תתאמנו ברצינות, ותחשבו חיובי...".

יוסי מזרחי מאמן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מחזיק את השחקנים קצר. מזרחי/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

גם אוחנה אמר דברים תקיפים: "אנחנו באים לכל משחק חשוב בשנים האחרונות ולא מנצחים. איפה הווינריות? בית"ר ירושלים שלא מגיעה לפלייאוף העליון זה כישלון אדיר. נורא נוח להשליך על המאמנים. עברו כאן כמעט כל המאמנים הבכירים בכדורגל. הפסדנו באירופה נגד קבוצה שלא היינו צריכים להפסיד אז המאמן הלך, לא מגיעים לפלייאוף, המאמנים הולכים, איפה אתם? כל המאמנים לא טובים? כל המאמנים לא מבינים?".

אוחנה המשיך: "כל מילת ביקורת שיש עליכם ועלינו הרווחנו ביושר... זה מתחיל בשפה שלכם אחד כלפי השני, וזה ממשיך בעזיבה המוקדמת של האצטדיון. כל מה שאני שומע וקורא בתקשורת, בעילום שם, זה שנעלבים למה מדברים עליכם ולמה אומרים ככה ואחרת. מה ציפיתם? תלמדו לקבל ביקורת, גם אם היא מאוד נוקבת... הביקורת לא נעשית כדי להעניש, היא מגיעה כדי לתקן דברים. לשנות דברים, לשפר דברים. היו פה מאמנים שנתנו את הנשמה שלהם... יש כאלה שרצו ללמוד ולהקשיב ויש פה כאלה ששמו פס כי הם יודעים הכול ומבינים הכול".

למרות האבחנה הראשונית, ניקו אולסק מגלה סימני החלמה וייתכן שיחזור לסגל עוד לפני סיום העונה. לבית"ר אופציה על הקשר לעונה נוספת, אך ההחלטות לגביו יתקבלו רק בסיום העונה, כמו גם לגבי שחקנים נוספים.

בשלב הזה, על פי שיחות של משה חוגג עם סוכני שחקנים, התכנון לעונה הבאה הוא להתחזק בבלם, קשר אחורי וחלוץ זרים בשלב ראשון. הבעלים הבהיר כי לא יקבל החלטות עד למינוי מאמן לקבוצה. חוגג אמנם דיבר על כך שהוא רוצה צוות אימון זר, אך מודע לעלויות הגבוהות הכרוכות בכך ולכן האופציה של מאמן ישראלי הרבה יותר ריאלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully