וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מודאגת: לוקאס ואסקס במו"מ מתקדם עם באיירן מינכן, ואלוורדה מושבת

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 22:23

המגן שמסיים חוזה צפוי לחתום באלופת אירופה בימים הקרובים. הקשר ייעדר לפחות שבועיים. גארת' בייל מתכנן לחזור לבלאנקוס בסוף העונה

תקציר ה-0:3 של דינמו זאגרב על טוטנהאם/ספורט1

ריאל מדריד עוקבת בדאגה: בספרד מדווחים הערב (שלישי) שלוקאס ואסקס שמסיים חוזה בקבוצה, יחתום בימים הקרובים בבאיירן מינכן. המגן שהבלאנקוס קיוו שיישאר, קיבל בימים האחרונה הצעה מאלופת אירופה, נתן אור ירוק למעבר והמגעים הפכו מתקדמים מאוד. הוא עשוי לחתום לשנתיים ולעבור לגרמניה מיד עם תום העונה.

עוד בריאל: פדריקו ואלוורדה מצטרף לרשימת הפצועים הארוכה וייעדר בשבועיים הקרובים לכל הפחות. הוא בספק למשחק מול ליברפול ברבע גמר ליגת האלופות.

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס עם לוקאס ואסקס. רויטרס
שניהם יעזבו בקיץ? ואסקס וסרחיו ראמוס/רויטרס

גארת' בייל מודה: אני מתכנן לחזור לריאל מדריד בסוף העונה. שחקן הכנף הוולשי שהתעורר לחיים בתקופה האחרונה במדי טוטנהאם אליה הוא הושאל, סיפר על תוכניותיו במסיבת העיתונאים של נבחרת ויילס לקראת פתיחת מוקדמות מונדיאל 2022.

"הסיבה העיקרית שהסכמתי לחזור לטוטנהאם הייתה כדי לשחק כדורגל בראש ובראשונה. רציתי להיו תבכושר לקראת היורו. התכנון המקורי היה להישאר עונה אחת בטוטנהאם, ולהשלים את יתר החוזה שלי בריאל מדריד. התכנון הוא לחזור לריאל, אין סיבה שזה לא יקרה", אמר בייל, שחתום בשורות הבלאנקוס על חוזה עד קיץ 2022, עם שכר גבוה במיוחד המוערך בכ-15 מיליון יורו בשנה.

עוד בוואלה!

זידאן: "לא מבין איך בנזמה לא מוזמן לנבחרת צרפת, אבל זה טוב עבורי"

לכתבה המלאה
גארת' בייל שחקן טוטנהאם. רויטרס
יחזור לברנבאו בניגוד לרצון המועדון והאוהדים? בייל/רויטרס

השאלה הגדולה היא האם ריאל חפצה בחזרתו של בייל. מצד אחד, הוולשי לא אהוד במיוחד בברנבאו, במיוחד לא על ידי האוהדים, ומצד שני הוא מראה לאחרונה סימני חיים, וייתכן שמאמן ריאל בעונה הבאה - יהיה זה זינדין זידאן או אחר - יוכל לעשות בו שימוש נרחב. על פי הדיווחים האחרונים, הבלאנקוס בכל זאת לא מעוניינים להחזיר את בייל, ושאיפתו לשחק שוב במועדון עלולה לסבך את תוכניות הרכש הגרנזדיוזיות לקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully