וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר לשחקנים: "יש עוד דרך ארוכה כדי לגמור את הסיפור"

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 13:36

בהפועל תל אביב יחלו בהכנות לפלייאוף התחתון: "המצב עדיין קשה, נשחק מול קבוצות שהיה לנו קשה מאוד נגדן". במועדון רוצים להשאיר את לידור כהן, ששואף לחוזה גבוה יותר

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב עם הפועל תל אביב/ספורט1

שחקני הפועל תל אביב זכו לחופש ויחזרו להתאמן מחר (רביעי) לקראת משחקי הפלייאוף התחתון. למרות התיקו בדרבי והאווירה הטובה, במועדון לא מורידים רגל מהגז ואומרים: "המצב עדיין קשה, נשחק מול קבוצות שהיה לנו קשה מאוד נגדן, נגד חדרה השווינו בזמן פציעות, מול בני יהודה כמעט לא הגענו למצבים, קבוצות לא יבואו לשחק כדורגל נגדנו ונצטרך להתאים את עצמנו".

באימון אחרי הדרבי אמר ניר קלינגר לשחקנים: "אני מקווה שכולם כאן מבינים שיש לנו עוד דרך ארוכה כדי לגמור את הסיפור ואנחנו נמשיך באותן האנרגיות. לגבי הדרבי, אני גאה בכם גם על הרוח וגם על הגישה, יכולנו לרדת מהמשחק הזה עם שלוש נקודות".

המאמן מקווה לקבל את אדי גוטליב לסגל כבר למשחק הבא. רועי זיקרי הצטרף כבר במשחק האחרון, בעוד חלק מהשחקנים שסבלו מעומס ומשכו פציעות כמו בן ביטון ודן איינבינדר יורידו עומס בשבוע הקרוב. "התרגלנו לשני משחקים בשבוע, אחרי שבועיים לא לשחק נגיע חלודים, כאילו זה תחילת עונה", אמרו אמש שחקנים במועדון בחיוך. קלינגר רוצה להחזיר את שלומי אזולאי במהרה לעניינים לאחר הנקע בקרסול, כשגם גיל יצחק, שפתח בדרבי, אמור להמשיך ולקבל דקות משמעותיות. אופק דוידה, שנעדר בדרבי בשל צהובים, יחזור לסגל.

דן איינבינדר, שחקן הפועל תל אביב, עם המאמן ניר קלינגר. ברני ארדוב
מסתכלים גם על העונה הבאה. קלינגר ואיינבינדר/ברני ארדוב

בנוגע לעונה הבאה, האדומים עדיין לא החלו בתכניות, אך מרגישים רגועים לאחר שכמעט כל מי שהם מעוניינים בו לעונה הבאה חתום, כולל שחקני הרכש דן איינבינדר, בן ביטון, שלומי אזולאי ואופק ביטון. בנוגע ללידור כהן, עליו אין למועדון אופציה, יש רצון להמשיך את ההתקשרות, אך הכול תלוי בסכומים שידרשו נציגי השחקן, ששואף לחוזה גבוה יותר מהנוכחי, בארץ או בחו"ל. במועדון שואפים למכור את עמנואל בואטנג בקיץ ולטענתם יש עליו מספר הצעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully