וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה חגגה עוד ניצחון, קורצקי צפוי לקבל הודעה על הארכת חוזהו

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 8:31

הקבוצה המשיכה את המהפך שלה עם המאמן החדש והיא כבר תשע נקודות מעל הקו האדום. קורצקי זכה למחמאות, כמו גם פלקושצ'נקו ועידו לוי. שחקן: "הצלחנו לשפר משמעותית את מצבנו"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 1:3/ספורט 1

שחקני הפועל חדרה חגגו דקות ארוכות לאחר סיום המשחק אמש (שני) מול הפועל חיפה בחדר ההלבשה. למי שעמד מהצד החגיגות האלו הזכירו חגיגות של הישארות בליגה. החבורה של מנחם קורצקי, שכבר הייתה מתחת לקו האדום, מסיימת את העונה הסדירה תשע נקודות מעל המקום שמוביל לליגה הלאומית ובחדרה משוכנעים שאם הם ינצחו בשני המשחקים הראשונים בפלייאוף, הם יבטיחו רשמית את ההישארות.

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. שלומי גבאי
קיבל קבוצה מתחת לקו האדום וחילץ אותה מהתחתית. מנחם קורצקי/שלומי גבאי

"אסור לנו לזלזל", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אין ספק שהצלחנו בחודש וחצי האחרונים לשפר משמעותית את המצב שלנו ואנחנו פשוט צריכים להמשיך ככה".

בקבוצה שיבחו לא מעט שחקנים ביניהם מקסים פלקושצ'נקו שהיה נהדר אתמול. בחדרה בנו העונה על הקשר המושאל ממכבי חיפה שינווט את הקבוצה וכעת הם מקווים שהוא יגיע בכושר טוב לפלייאוף. גם עידו לוי זכה למחמאות. הבלם עלה לא כשיר במאת האחוזים והציג יכולת מצוינת.

אלא מעל כולם מי שזוכה למירב המחמאות הוא המאמן מנחם קורצקי. קורצקי, שהגיע אחרי פיטוריו של שרון מימר, צפוי לקבל הודעה על הארכת חוזהו בעונה אחת ברגע שתובטח ההישארות. בהנהלה שיבחו את המאמן שהכניס רוח חדשה למועדון וכן על ההתעקשות להביא את לירן רוטמן שמתברר כבינגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully