וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עידן ורד עשוי לקבל תפקיד מקצועי בסיום הקריירה, הייסטר יחזור?

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 17:02

קפטן בית"ר מוכן לשכר מופחת משמעותית בחוזה לשנתיים ומשה חוגג מעוניין להשאירו במועדון גם לאחר סיום הקריירה. המגן הגרמני קיבל פנייה בינואר ויהיה ניסיון לצרפו בקיץ. ינקוביץ' בריאיון בסרביה: "קיבלו אותי בצורה יפה מאוד בבית"ר, אני לאט לאט חוזר לעצמי"

משה חוגג מדבר על מצבה של בית"ר ירושלים במסיבת עיתונאים/צילום: ניב אהרונסון. עירכת וידאו: ניר חן

לאחר מסיבת העיתונאים אתמול (שני) משה חוגג הבהיר כי את ההכנות לעונה הבאה הוא יחל רק לאחר שהקבוצה תבטיח את הישארותה בליגה. יחד עם זאת, הנושא היחיד שיטופל במיידית הוא לנסות ולסכם עם עידן ורד על חוזה חדש. האופציות הן חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת או חוזה לשנתיים בשכר נמוך יותר.

ורד הבהיר שהוא מוכן לשכר נמוך יותר בחוזה לשנתיים והוא רוצה לקשור את עתידו עם המועדון, כאשר חוגג אמר כי מבחינתו הוא רוצה שעם סיום הקריירה ורד ישתלב בצוות המקצועי של המועדון. הצדדים יחלו בשיחות מסודרות בימים הקרובים כאשר ההערכה היא כי יוצע לוורד חוזה לשנתיים בשכר של כ-150 עד 180 אלף דולר.

עידן ורד, בית"ר ירושלים. אריאל שלום
יישאר בבית"ר אחרי סיום הקריירה? עידן ורד/אריאל שלום

אגב, כשחוגג דיבר אתמול על שכר שחקנים ורעב, הוא דיבר בעיקר על העובדה שללא מעט שחקנים אין מרכיב של פרמיות בחוזה והשכר שלהם מובטח, משהו שהוא רוצה לשנות החל מהעונה הבאה. חוגג יצטרך לקבל החלטה הקיץ בנוגע לעלי מוחמד, שמסיים חוזה בעוד שנה. הבעלים טוען כי יש לו מספר הצעות על השחקן אך לא מספיק אטרקטיביות. במידה שמוחמד לא יימכר, השאיפה היא להחתימו על חוזה חדש. שכרו של מוחמד בעונה הבאה הוא כ-280 אלף יורו נטו, ובבית"ר ירצו להחתימו למספר שנים אך בשכר נמוך יותר.

מרסל הייסטר, בית"ר ירושלים חוגג. ברני ארדוב
יחזור לעוד קדנציה? הייסטר/ברני ארדוב

לאחר מינויו של מאמן לעונה הבאה, הכיוון בבית"ר הוא לצרף בלם, מגן וחלוץ זרים, וגם קשר אחורי אם עלי מוחמד יימכר. בנוגע למגן, בית"ר עשויה לפנות למרסל הייסטר ולנסות להחזירו למועדון. אתמול התברר כי כבר בינואר פנתה בית"ר לשחקן ובדקה אפשרות לצרפו. הייסטר מסיים בקיץ חוזה בפרנצווארוש ובבית"ר אמורים לשוחח עמו ולנסות להחזירו לארץ. ללא קשר, במועדון מתכוונים לממש את האופציות על מקס גרצ'קין לשנתיים נוספות ולהחזירו.

עוד בבית"ר: מרקו ינקוביץ' התראיין היום לתקשורת הסרבית וסיפר על רשמיו הראשונים מהקבוצה. "זו הייתה הזדמנות גדולה מבחינתי להגיע לישראל אחרי שנה שלא שיחקתי. אני מרגיש שאני לאט לאט חוזר לעצמי. אני מתאמן כרגיל, יכול לצאת לבלות עם החברים לקבוצה. בסך הכל, אני מרוצה מהמצב של הקבוצה, מהניהול שלה ומהסגל. אני מקבל תמיכה מלאה וקיבלו אותי בצורה מיידית. ממה שאני רואה, הקהל של בית"ר הוא הטוב בישראל ואני כבר לא יכול לחכות לפגוש אותו בהמוניו באצטדיונים".

ינקוביץ' אף סיפר על היציאה ההדרגתית של ישראל ממשבר הקורונה. "הכל חזר להיות נורמלי כאן לפני משהו כמו שבועיים. התחושה היא שהנגיף כבר לא קיים כאן, והדבר היחיד שנדרש מהאזרחים הוא לעטות מסכות ולשמור על חוקי הריחוק החברתי. חוץ מזה, הכל מתנהל כרגיל - המסעדות פתוחות, הקניונים פתוחות, בתי הספר פועלים. החיים חזרו לקדמותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully