וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' וברדה נפרדו משחקני בית"ר ירושלים: "לקחנו אחריות"

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 16:10

המאמנים המתפטרים שלחו הודעות. דראפיץ': "תהיו אחד בשביל השני ובעיקר בשביל בית"ר". ברדה: "המועדון חשוב מכולנו"

תקציר: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 0:2/ספורט1

סלובודן דראפיץ' ושי ברדה לא הספיקו להיפרד משחקני בית"ר ירושלים אחרי ההתפטרות המושתפת מאימון הקבוצה אמש (שבת) והיום שלחו הודעות לשחקנים.

מחר צפוי הבעלים משה חוגג לקיים מסיבת עיתונאים כדי להבהיר שהוא מתכנן את עתידו במועדון ולא צפוי לעזוב. יוסי מזרחי אמור להעביר את האימון הראשון שלו בבית וגן ביום רביעי ואם לא יהיו שינויים, הוא יאמן את הקבוצה עד תום העונה.

מאמני בית"ר ירושלים, סלובודן דראפיץ', שי ברדה. אריאל שלום
סוף הסיפור. דראפיץ' וברדה/אריאל שלום

ההודעה של סלובודן דראפיץ'

"שחקנים יקרים, אני נאלץ לשלוח הודעה מאחר ובשל הנסיבות לא יצא לנו להפרד באופן אישי.

"החלטתי לסיים את עבודתי במועדון - הסיבות ידועות לכם. כמובן שהייתי רוצה לסכם את העונה בסיומה ושנסתכל לאחור בסיפוק. יחד עם זאת, הדברים לא הלכו תמיד כמו שרצינו וקיווינו. אומרים שלהצלחה אבות רבים והכישלון יתום. אני לא מסכים עם האמרה הזאת ולכן לקחתי אחריות.

"ניהלנו אינספור שיחות - הן פרטניות והן קבוצתיות, לבטח הרגשתם שהדברים שנאמרו היו אמיתיים וכנים - לטוב ולרע. תסתכלו כל אחד מכם לאחור, תראו כיצד אתם יכולים לקחת את הדברים שנאמרו והדברים עליהם עבדנו יחד כדי להשתדרג ולהוביל את בית"ר ירושלים למקומות טובים יותר ואת הקריירה שלכם למחוזות שחלמתם.

"מהמקומות הנמוכים ביותר אנחנו צומחים ומתחשלים ומכאן תהיו אחד בשביל השני ובראש ובראשונה בשביל בית"ר ירושלים. בהצלחה - וגם עכשיו כמו בכל סיומה של אסיפה אסיים ב- אני אוהב ומעריך אתכם.

"סלובו".

עוד בוואלה!

המאמן הוא רק תירוץ: בית"ר ירושלים חייבת לעשות שינוי חשיבתי

לכתבה המלאה

ההודעה של שי ברדה

"חשוב שתקחו כל אחד את ההודעה באופן אישי. לא הספקתי לחלוק איתכם אתמול את העזיבה שלנו. הגענו עם מוטיבציית שיא למועדון שאנחנו כל כך אוהבים כדי לייצר הצלחה ולהמריא עם המועדון. תמיד השתדלתי לעשות את הטוב ביותר בשיחות בוידאו, בהצבת מטרות, להעניק לכם מהידע ולהפוך אתכם לשחקנים טובים יותר. לעיתים אתה משתדל לעשות הכל נכון וטוב למען המועדון ולמענכם ודברים פחות מסתדרים, וזה הרגע לקחת אחריות כי בית"ר ירושלים חשובה יותר מכולנו.

"אני אוהב אתכם, ומאחל לכם המון הצלחה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully