וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מרציאנו: "דברים קרו לנבחרות אחרות, אז למה לא לנו?"

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 8:14

נבחרת ישראל מתכוננת למשחק החשוב מול דנמרק בחמישי במוקדמות מונדיאל 2022, השוער: "משחק מול קהל הוא משהו אחר לגמרי, אי אפשר לדעת מה יקרה". מנחם: "אנסה להוכיח שהמקום שלי בנבחרת"

צפו: שרן ייני מודיע על פרישה משורות נבחרת ישראל ונפרד מהשחקנים/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל תמשיך היום (שני) בהכנות לקראת שלושת משחקי הפתיחה שלה במוקדמות מונדיאל 2022 - מול דנמרק ביום חמישי הקרוב, מול סקוטלנד ביום ראשון ואצל מולדובה ביום רביעי הבא. אחרי סאגת משה פרץ וימי המנוחה, בנבחרת הביעו סיפוק מהעובדה ש-5,000 אוהדים יוכלו להגיע לשני המשחקים בבלומפילד, בתקווה שהדחיפה מהיציעים לעזור לשחקנים של וילי רוטנשטיינר לפתוח את הקמפיין ברגל ימין.

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. רויטרס
קמפיין חדש נפתח. אופיר מרציאנו/רויטרס

"גם כשקשה, גם כשאומרים שאין סיכוי, אתה עדיין רוצה להגיע להישגים, וזה מה שצריך להניע אותנו בקמפיין הזה", אמר אופיר מרציאנו. "אנחנו נמצאים בבית לא קל וזה אתגר גדול עבורנו. אם נבוא בגישה של יש לנו רק מה להרוויח מהבית הזה, להתקדם וללמוד, אי אפשר לדעת מה יקרה, יכול להיות שיהיו גם תוצאות מפתיעות. דברים קרו לנבחרות אחרות - אז למה לא לנו? אני מאוד מתרגש מהעובדה שיהיה קהל במגרש. אני בסקוטלנד משחק ללא קהל ואני מתרגש באופן אישי. כדורגל בלי קהל זה לא אותו משחק; האנרגיות והתגובות חסרות. משחק מול קהל הוא משהו אחר לגמרי ואני כבר לא יכול לחכות לראות את הקהל שלנו".

מרציאנו הוסיף: "הגעתי לישראל אתמול וזה מדהים, הכול כרגיל. בסקוטלנד הכול סגור. בכל מקרה אנחנו לא משחקים כדורגל במסעדות או חוף הים, ולכן אני לא יודע כמה השפעה תהיה לזה. הקהל יעזור, אבל המשחק הוא אותו משחק".

שחקן נבחרת ישראל סאן מנחם. ברני ארדוב
"מתרגש מאוד מהמעמד". מנחם/ברני ארדוב

סאן מנחם: "אני בחיים לא משחק עם ביטחון מופרז. אנסה להוכיח שהמקום שלי הוא בנבחרת. מדובר במשחקים גדולים, נגד נבחרות מהטופ העולמי. אצטרך להציג את היכולת הכי טובה שלי ולהיות בשיא. אני מתרגש מאוד מהמעמד. כל ילד שמתחיל לשחק כדורגל חולם להגיע לנבחרת ישראל ולהיות פקטור משמעותי. אני מקווה שאציג יכולת גבוהה. אין ספק שיש פערים בין הנבחרות, אבל היו דברים מעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully