וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו רומז על עתידו של קיליאן אמבפה? "באופן כללי, שחקנים רוצים להישאר בפריז סן ז'רמן"

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 9:24

כבר בגיל 22 אמבפה הגיע ל-100 שערי ליגה, המנהל המקצועי לאונרדו אופטימי בנוגע להישארותו ("בקרוב זה יהיה ברור יותר"), אמבפה עצמו הודה: "המסע רק התחיל"

תקציר: צפו בפריז סן ז'רמן מביסה 0:3 את ליל בגביע, צמד לקיליאן אמבפה/ספורט 1

פריז סן ז'רמן וקיליאן אמבפה מתחילים לחמם מנועים לקראת רגעי ההכרעה של העונה, כשאתמול (ראשון) האלופה הצרפתית גברה 2:4 על ליון בחוץ ועלתה למקום הראשון בליג 1. פ.ס.ז' ניצלה את ההפסד של ליל כדי לחלוף על פניה בזכות הפרש שערים, כשלשתיהן 63 נקודות, ובמחזור הבא הן נפגשות במאבק ישיר.

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. רויטרס
וזה עוד ישתפר? אמבפה/רויטרס

אמבפה כבש צמד, ושוב נראה חד, כשבגיל 22 בלבד הוא מגיע ל-100 שערי ליגה בקריירה. המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן, לאונרדו, שוב נשאל על עתידו של אמבפה והכושר הנהדר שלו, ואמר: "כשאנחנו רואים את ההופעות האחרונות שלו, ואת המספרים שלו בגיל 22, זה באמת מדהים. אבל היום זה לא הזמן לדדבר על החוזה שלו. למען האמת, באאופן כללי, שחקנים רוצים להישאר בפריז סן ז'רמן ובאמת מתאקלמים כאן, כמו שיש לנו היום. יש שחקנים שפה כבר 9-8 שנים, חלק חתמו על חוזים חדשים... כמו שאמרנו, יגיע הרגע שבו העתיד של קיליאן יהיה ברור יותר". כזכור, לאמבפה חוזה עד יוני 2022. אתמול הוא הפך לצעיר אי פעם בליגה הצרפתית שמגיע ל-100 שערים.

עוד בוואלה!

צרפת: פריז סן ז'רמן עלתה למקום הראשון בזכות 2:4 בחוץ על ליון

לכתבה המלאה

לאונרדו אמר ש"העונה הכול מסובך יותר. המאמן שלנו הגיע בינואר, הוא היה צריך להתמודד עם קורונה, לא היה לו קל להסתגל לאנרגיות של הקבוצה, אבל היום יש לנו קבוצה שמשחקת. אני מאוד מאוד מאוד שמח ממה שעשינו עד עתה".

אמבפה עצמו אמר: "המסע נמשך, ולמעשה הוא רק מתחיל. יש עוד הרבה שנים לפניי כדי לעשות דברים בצורה מושלמת, אני חושב שזה יכול עוד להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully