וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריז סן ז'רמן עלתה למקום הראשון בזכות 2:4 בחוץ על ליון

האלופה ניצלה את ההפסד המפתיע של ליל 2:1 לנים וכבשה את הפסגה עם ההופעה הטובה ביותר שלה העונה. אמבפה כבש צמד, דנילו ודי מריה הוסיפו, ניימאר חזר לשחק

תקציר: צפו בפריז סן ז'רמן מביסה 0:3 את ליל בגביע, צמד לקיליאן אמבפה/ספורט 1

שבוע אחרי שפספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון בגלל הפסד ביתי מפתיע לנאנט, האלופה פריז סן ז'רמן עשתה הערב (ראשון) תיקון וכבשה את הפסגה בזכות 2:4 משכנע בחוץ על המדורגת שלישית ליון, ואחרי הפסדה הביתי המפתיע של ליל 2:1 לנים מהתחתית. לאנס התבססה במקום החמישי.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער עם עבדו דיאלו. רויטרס
הגיע ל-20 שערי ליגה העונה. קיליאן אמבפה/רויטרס

ליון - פריז סן ז'רמן 4:2

הנקמה המתוקה של האלופה. בסיבוב הראשון היא בעטה רק פעם אחת למסגרת והפסידה 1:0 לליון בפארק דה פראנס, אבל הפעם סיפקה את משחקה הטוב ביותר ב-2020/21 וניצחה לראשונה העונה בליגה את אחת מיריבותיה בטופ 4. ניימאר חזר לסגל של מאוריסיו פוצ'טינו אחרי כחודש וחצי וראה מהספסל את חברו קיליאן אמבפה משתחרר ברחבה בדקה ה-15 ובועט פנימה בין רגליו של אנתוני לופס. בדקה ה-32 זה כבר 0:2. הקפטן מרקיניוס התרומם ברחבה מעל ג'ייסון דנאייר והוריד לדנילו פריירה שירה כדור חד בימין אל הרשת.

הדומיננטיות של פריז סן ז'רמן נמשכה גם לאחר ההפסקה. אנחל די מריה התאושש מסערת השוד של השבוע שעבר וסובב בדקה ה-47 כדור חופשי מצד ימין שעבר את כולם ונעצר רק ברשת, ובחלוף חמש דקות מרקו וראטי שלח כדור ארוך לעבר אמבפה שהשלים צמד קליל והגיע ל-20 שערי ליגה. איסלם סלימאני המחליף צימק בדקה ה-62 והמבשל מקסוול קורנה ניצל טעות של אלסנדרו פלורנצי וכבש שער ניחומים נוסף בדקה ה-81, אבל קיילור נבאס בהצלה גדולה שלוש דקות לאחר מכן מנע את המשך הקאמבק. ניימאר החליף את אמבפה (70) והסיר חלודה, כשפ.ס.ז' חגגה רביעייה היסטורית במשחק ליגה בליון.

עוד בוואלה!

חורחה סמפאולי כבר לא מושלם: ניס הביסה 0:3 את מארסיי

לכתבה המלאה
דנילו פריירה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
נקמה מושלמת. דנילו פריירה חוגג/רויטרס

ליל - נים 2:1

רק פעם אחת בהיסטוריה הפסידה ליל בבית מול נים. זה קרה ביוני 1977, כשהקרוקודילים ניצחו 1:2. כמעט 44 שנים אחרי, והתוצאה שוחזרה. מוסא קונה הפתיע בדקה ה-12 אחרי בישול של ניקלאס אליאסון, שקה הפורטוגלי השווה בנגיחה אחרי שמונה דקות, אבל רנו ריפאר החזיר את נים ליתרון עם הקפצה יפה בדקה ה-45 אחרי כדור עומק של זינדין פרחאט, וכל הניסיונות של ליל להשוות לא הועילו, כולל שני שערים שנפסלו לסוון בוטמן ובוראק אילמז במחצית השנייה. נים חזרה למקום ה-18 שמוביל למבחנים, ליל תאבד את הפסגה אם תהיה הכרעה במפגש בין ליון לפ.ס.ז'.

בוראק אילמז שחקן ליל מאוכזב. רויטרס
השער שלו נפסל. בוראק אילמז/רויטרס

שטרסבורג - לאנס 2:1

העולה המשיכה את העונה הנהדרת שלה ונראית בדרך להשגת הכרטיס לאירופה, עם רצף של תשעה משחקים ללא הפסד. ג'ונתן קלאוס בישל פעמיים למגן השמאלי מסאדיו האידרה (5) ולקשר מחוף השנהב סקו פופאנה (40) כשמנגד האקס ז'אן-ריקנר בלגארד השווה זמנית עם שער הליגה הראשון שלו במדי שטרסבורג (20).

שחקני נים חוגגים. רויטרס
ניצחון שהמועדון לא השיג 44 שנים. שחקני נים חוגגים/רויטרס

משחקים נוספים

מונפלייה - בורדו 1:3
למונפלייה: סלומון סמביה (35), גאטן לאבורד (58), סטפי מאבידידי (69). לבורדו: הוואנג אוי-ג'ו (28)

דיז'ון - ריימס 1:0
לריימס: בולאי דיה (50)

ברסט - אנז'ה 0:0

נאנט - לוריין 1:1
לנאנט: רנדל קולו מואני (2). ללוריין: ארמן לוריינטה (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully