וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו ירד עצבני לחדר ההלבשה, פראטיצ'י: "החלטנו שהוא נשאר ביובנטוס"

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 18:46

הפורטוגלי כעס אחרי ההפסד המפתיע לבנבנטו ("זו הקבוצה הכי חלשה ששיחק בה מימיו"), אבל המנהל הספורטיבי הבהיר: "נשמור עליו חזק"

תקציר ה-1:2 של שחטאר דונייצק על רומא/ספורט1

שושלת תשע האליפויות של יובנטוס מתקרבת לסיומה. האלופה קיוותה לנצל את העובדה שאינטר לא שיחקה השבוע בגלל התפרצות קורונה ולצמק את הפער ממנה לשבע נקודות, אבל לבנבנטו היו תכניות אחרות והיא הדהימה עם 0:1 בטורינו. כריסטיאנו רונאלדו נעצר כמה פעמים אצל השוער לורנצו מונטיפו וטעות קשה של ארתור עלתה בשער המכריע של אדולפו גאיץ' בדקה ה-69. ניצחון היסטורי לקבוצה של פיפו אינזאגי, והפסד ליגה רביעי העונה לאלופה שנמצאת במקום השלישי וכזכור גם הודחה מליגת האלופות בשמינית הגמר על ידי פורטו.

רונאלדו העצבני, שלפני המשחק עוד קיבל מנשיא המועדון אנדראה אניילי חולצה עם המספר 770 והכיתוב הגדול בכל הזמנים (על שבירת שיא השערים של פלה), ירד היישר אל חדרי ההלבשה והעיתונאי מאוריציו קרוצ'טי כתב: "אני חושב שרונאלדו מעולם לא שיחק בקבוצה חלשה יותר מיובנטוס הזו".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס יורד כעוס לחדרי ההלבשה. Valerio Pennicino, GettyImages
לא ניגש למאמן או לחבריו אלא ירד זעוף. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Valerio Pennicino

המנהל הספורטיבי פאביו פראטיצ'י טען בסיום כי אין שינוי בנוגע לעתידם של אנדראה פירלו ורונאלדו: "התחלנו פרויקט בסיום העונה שעברה, ולא נשנה אותו בגלל משחק אחד. אנחנו ממשיכים באותו קו ומרוצים מאוד ממה שהשגנו עד עכשיו, בתקווה שנמשיך להשתפר. יש לנו את רונאלדו, השחקן הטוב בעולם, ואנחנו הולכים לשמור עליו חזק. הוא יישאר איתנו".

על פירלו, שמציג עד כה תוצאות פחות טובות משל מסימיליאנו אלגרי ומאוריציו סארי שפוטרו, אמר פראטיצ'י: "לא היינו מרוצים מהמאמנים הקודמין, אבל היו סיבות אחרות בגללן החלטנו לבצע שינוי. הפסד כזה או אחר לא ישנה את הפרויקט. זה היה יום רע שלנו, אין ספק, ונצטרך להרים את הראש ולהמשיך הלאה. לא ציפינו לתוצאה הזו. עד היום נתנו לאוהדים הרבה שמחה, והיום לצערי אכזבנו אותם".

עוד בוואלה!

איטליה: סוף השושלת? בנבנטו הדהימה את יובנטוס עם 0:1 בחוץ

לכתבה המלאה
אנדראה פירלו מאמן יובנטוס. רויטרס
מבקש משחקניו לכבד את החולצה. אנדראה פירלו/רויטרס

פירלו עצמו אמר: "זה היה יום גרוע בכל מובן. הגישה שלנו, הטעויות הטכניות, הכול. כשאתה משחק כך, אתה בהחלט יכול להפסיד. היינו מפוזרים, עשינו הרבה טעויות ולצערי לא הצלחנו להשיג את התוצאה הרצויה. אנחנו עדיין חייבים להאמין ולהמשיך בדרך שלנו. אמרתי עוד לפני המשחק שהמטרה שלנו לא השתנתה, אבל נצטרך להגיע בגישה אחרת לגמרי. אנחנו לובשים חולצה חשובה ועלינו לכבד אותה בכל רגע. ציון לעונה שלי? אני לא שופט את עצמי, יש רבים שעושים את זה כל יום בתקשורת".

על הטעות הקשה של ארתור אמר: "זה לא מתאים לו. אני לא חושב שהוא ראה את השחקן היריב כי הוא הוסתר על ידי לאונרדו בונוצ'י. הוא היה צריך למסור לשוער, זה היה פחות מסוכן".

ניקולה ויולה, קשרה של בנבנטו, הודה בסיום: "אפילו אנחנו לא האמנו שנוכל לנצח. ידענו עד כמה יובנטוס חזקה, באנו צנועים והראנו שכשיש לנו אומץ אנחנו קבוצה שקשה להתמודד איתה. אנחנו יכולים לגרום לכל יריבה לשחק רע. אנחנו כל כך שמחים, זו נקודת המפנה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully