וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: בנבנטו הדהימה את יובנטוס, מילאן הפכה מול פיורנטינה

רונאלדו נעצר, גאיץ' קבע 0:1 סנסציוני אחרי טעות של ארתור והגברת הזקנה בדרך להיפרד מהתואר. זלאטן חזר להרכב וכבש ב-2:3 של המדורגת שנייה. מרטנס הגיע ל-100 שערי ליגה עם צמד ב-0:2 של נאפולי ברומא

תקציר: יובנטוס - אינטר 0:0/ספורט 1

המחזור ה-28 בסרייה A נמשך היום (ראשון) עם סנסציה גדולה, כאשר בנבנטו הדהימה עם 0:1 בחוץ על האלופה יובנטוס שממשיכה להתרחק מהתואר. מילאן השנייה הפכה ל-2:3 מול פיורנטינה וצימקה את הפער מאינטר לשש נקודות. אטאלנטה גברה על ורונה 0:2 במשחק הצהריים ונצמדה ליובנטוס, כשנאפולי נושפת בעורפן אחרי 0:2 ברומא. ניצחונות גם ללאציו וסמפדוריה. אתמול בולוניה הפכה פיגור 2:0 לניצחון 2:3 על קרוטונה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
כלום לא הלך. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

יובנטוס - בנבנטו 1:0

אחרי תשע אליפויות רצופות, זה נראה כמו היום בו השושלת של יובנטוס מסתיימת. אינטר אמנם תקועה בקורונה ולא שיחקה במחזור הזה, אבל האלופה לא ניצלה את ההזדמנות כדי להקטין את פער 10 הנקודות וחוותה הפסד סנסציוני בבית מול יריבה מהתחתית שלא ניצחה ב-11 המחזורים הקודמים. פיליפו אינזאגי כבר לקח נקודה מהאקסית והחבר אנדראה פירלו עם 1:1 בסיבוב הקודם, אבל הפעם בנבנטו השיגה את העקיצה המושלמת. כריסטיאנו רונאלדו נעצר אצל השוער, שער אחד שלו נפסל ולפני כן גם פנדל לזכות יובה בוטל בסיוט ה-VAR, ואז בדקה ה-69 ארתור טעה עם מסירת רוחב לתוך הרחבה והארגנטינאי אדולפו גאיץ' ניצל את המתנה והכניע את וויצ'ך שצ'סני. לורנצו מונטיפו המשיך לתסכל את רונאלדו עם עוד שלוש הצלות ב-10 הדקות האחרונות, והסנסציה הושלמה. הפסד בית שני העונה ליובנטוס.

אדולפו גאיץ' שחקן בנבנטו חוגג שער מול יובנטוס. רויטרס
ניצל את המתנה שהעניק ארתור. אדולפו גאיץ'/רויטרס

פיורנטינה - מילאן 3:2

אחרי ההדחה מהליגה האירופית, הרוסונרי ידעו להשיג ניצחון קשה בארטמיו פרנקי וצימקו את הפער מאינטר המושבתת לשש נקודות. זלאטן איברהימוביץ' חזר להרכב אחרי כחודש וכבר בדקה התשיעית מצא עצמו לבד לגמרי אחרי כדור ארוך של סימון קיאר ובעט פנימה בשמאל את ה-15 שלו ב-15 משחקי ליגה. אריק פולגאר הצ'יליאני סובב כדור חופשי אדיר שג'אנלואיג'י דונארומה רק הדף פנימה בדקה ה-17, ופרנק ריברי השלים את המהפך של פיורנטינה בדקה ה-51 אחרי הכנה יפה של דושאן ולאחוביץ'. אלא שמילאן הגיבה במהפך משלה. קיאר הוסיף לעצמו עוד בישול לפני המפגש עם נבחרת ישראל, הפעם לברהים דיאס שכבש מקרוב בדקה ה-57, והקאן צ'לחנוילו הבטיח ניצחון עם סיומת נהדרת מצד שמאל בדקה ה-73. דאבל עונתי ראשון של מילאן על פיורנטינה מאז האליפות האחרונה ב-2010/11.

ברהים דיאס עם זלאטן איברהימוביץ' שחקני מילאן. רויטרס
העבירו את הלחץ לאינטר. ברהים דיאס וזלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

רומא - נאפולי 2:0

הג'אלורוסי ממשיכים לאבד גובה במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות, בעוד הקבוצה של ג'נארו גאטוזו עם שלושה ניצחונות רצופים במקום החמישי ומרחק שתי נקודות בלבד מיובנטוס ואטאלנטה. דריס מרטנס, מלך שערי נאפולי בכל הזמנים, ירה בדקה ה-27 כדור חופשי אל הרשת מ-17 מטרים והשלים צמד בנגיחה בדקה ה-34 אחרי הכנה בראש של מתאו פוליטאנו. זה היה שערו ה-100 של מרטנס בסרייה A והוא השלישי בתולדות נאפולי שרושם את ההישג הזה, אחרי מארק האמשיק (100) ואנטוניו וויאק (102). בכל המסגרות יש לו 133 שערים במדי הפרטנופיי.

דריס מרטנס שחקן נאפולי חוגג שער. MB Media, GettyImages
100 שערי ליגה במדי נאפולי. דריס מרטנס/GettyImages, MB Media

ורונה - אטאלנטה 2:0

ניצחון יקר לאטאלנטה, שממשיכה להתבסס במקום הרביעי ששווה כרטיס לליגת האלופות והיום גם השיגה נקמה ספורטיבית ביריבה שגברה עליה בסיבוב הראשון. רוסלן מלינובסקי כבש בפנדל בדקה ה-33 ודובאן ספאטה הכפיל בדקה ה-42 - עונה חמישית ברציפות בה הקולומביאני כובש לפחות 10 שערי סרייה A.

שחקני אטאלנטה חוגגים עם דובאן ספאטה. GettyImages
עונה חמישית ברציפות שספאטה מגיע לפחות ל-10 שערי סרייה A/GettyImages

משחקים נוספים

סמפדוריה - טורינו 0:1
לסמפדוריה: אנטוניו קנדרבה (25)

אודינזה - לאציו 1:0
ללאציו: אדם מארושיץ' (37)

תוצאות משחקי שבת:

קרוטונה - בולוניה 3:2
לקרוטונה: ג'וניור מסיאס (32), סימי (40 בפנדל). לבולוניה: אדאמה סומאורו (62), ירדי סחאוטן (70), אנדראס סקוב אולסן (84)

ספציה - קליארי 1:2
לספציה: רוברטו פיקולי (49), ג'וליו מאג'ורה (80). לקליארי: גסטון פריירו (83)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully