וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מכוונת למקום השלישי: "אפשר לסיים את העונה בטעם טוב"

21.3.2021 / 6:40

התיאבון נפתח עם ההעפלה לפלייאוף העליון: "אם יהיה שקט בגזרת הפציעות, נוכל לעקוף את אשדוד". ז'וזואה ואלחמיד נושמים לרווחה, קלטינס סובל משבר בכף היד וינותח

תקציר: הפועל באר שבע - בני יהודה 0:2/ספורט1

מראות של שמחה ואושר בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע כמו שהיו אמש (שבת) לא זכורים כבר זמן רב. "אני מתקשה להיזכר מתי שמחנו ככה", סיפר אמש שחקן בקבוצה אחרי הניצחון על בני יהודה שסידר לקבוצה את המקום החמישי ואת כרטיס הכניסה לפלייאוף העליון בתום הליגה הסדירה. בהפועל באר שבע היו מאוד לחוצים לפני המשחק וחששו גם מההיכרות שיש ליוסי אבוקסיס עם שחקניו לשעבר, אבל תומר יוספי בשני שערים נהדרים מבחינתו דאג להכניס את הקבוצה של רוני לוי, בניצחונו הראשון כמאמן הקבוצה, לפלייאוף העליון.

עכשיו נפתח התיאבון לשחקנים והם מכוונים למקום השלישי. "מ.ס. אשדוד עושה עונה אדירה, אבל אנחנו רק 6 נקודות מהם", אמרו בקבוצה. "גם מקום רביעי יכול להספיק לאירופה כי מכבי חיפה, מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד ברבע גמר גביע המדינה".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עלייה לפלייאוף העליון. דני מרון
לא מסתפקים בכרטיס בלבד. שחקני באר שבע חוגגים/דני מרון

עיקרי הדברים

  • שחקנים בהפועל באר שבע אחרי ההעפלה לפלייאוף העליון: "קשה להיזכר מתי שמחנו ככה"
  • בקבוצה קיבלו תיאבון ומכוונים למקום השלישי. התקווה: מכת הפציעות כבר מאחוריה
  • ז'וזואה וחאתם עבד אלחמיד שחששו שההרחקות ימנעו העפלה, נשמו לרווחה בסיום
  • דוד קלטינס סובל משבר בכף היד וזקוק לניתוח

מי ששמחו במיוחד על ההעפלה לפלייאוף העליון הם ז'וזואה וחאתם עבד אלחמיד שחששו מאוד שההרחקות שלהם יפגעו בסיכויים לסיים בין שש הראשונות. השניים היו מאושרים שהקבוצה הצליחה להתברג לפלייאוף העליון. אלחמיד יחזור במשחק מול מכבי תל אביב בפתיחת הפלייאוף. לז'וזואה יש עוד משחק בחוץ.

בקבוצה מקווים כי בפלייאוף לא יצטרכו עוד להתמודד עם כמות הפצועים הבלתי רגילה שהייתה לאורך רוב העונה. "אם יהיה לנו שקט בגזרת הפציעות והסגל יהיה מלא אחרי שהמורחקים יחזרו, אין לנו ספק שאיכות המשחק תעלה ואולי נוכל לסיים את העונה עם טעם טוב בפה", אמרו במועדון.

דוד קלטינס, שנחבל בכף ידו במהלך המשחק מול בני יהודה, סובל משבר בכף היד. השחקן צפוי זקוק לניתוח שצפוי להיערך מחר, ולאחר מכן יהיה במעקב של הצוות הרפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully