וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל חזרה מ-3:0 ל-3:3 מול ווסטהאם, טוטנהאם התאוששה

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 23:22

התותחנים נראו בדרך לתבוסה קשה כשפיגרו 3:0 כבר בדקה ה-32, אבל שני שערים עצמיים ועוד אחד של לקאזט (82) כפו תיקו. 0:2 לתרנגולים על אסטון וילה בחוץ

תקציר: ווסטהאם - ארסנל 3:3/ספורט 1

לצד שני משחקי רבע גמר הגביע האנגלי, נערכו הערב (ראשון) שני משחקים במסגרת הפרמיירליג. במשחק השלמה מהמחזור ה-18, טוטנהאם ניצחה 0:2 את אסטון וילה בחוץ. במשחק נוסף מהמחזור ה-29 נפרדו ווסטהאם וארסנל ב-3:3.

הארי קיין עם לוקאס מורה שחקני טוטנהאם. רויטרס
מעורב ב-30 שערי ליגה העונה. הארי קיין עם לוקאס מורה/רויטרס

אסטון וילה - טוטנהאם 2:0

אחרי ההפסד בדרבי וההדחה המשפילה מהליגה האירופית, התרנגולים התאוששו בווילה פארק ועלו למקום השישי. קרלוס ויניסיוס פתח בסך הכול בפעם השנייה בליגה העונה, ואחרי טעות של השוער אמיליאנו מרטינס ודאבל-פס של לוקאס מורה עם הארי קיין, גם חגג שער בכורה בפרמיירליג בדקה ה-29. סך הכול יש לו תשעה שערים בכל המסגרות בתשעה משחקים בהם פתח בהרכב טוטנהאם. קיין דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-68 והשתווה למוחמד סלאח בראש טבלת המבקיעים של הליגה עם 17 שערים (לצד 13 בישולים). המארחת במקום ה-10 וללא ניצחון כבר ארבעה מחזורים, כשהיא הפסידה לטוטנהאם בכל ששת המפגשים האחרונים.

עוד בוואלה! ספורט

גביע אנגלי: לסטר הדיחה את מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי ייפגשו בחצי הגמר

לכתבה המלאה
אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל עם גבריאל מרטינלי. רויטרס
הצליחו לחזור מפיגור 3:0. לקאזט ומרטינלי חוגגים/רויטרס

ווסטהאם - ארסנל 3:3

הפטישים כבר הרגישו את הניצחון ביד, אולי אפילו את התבוסה על היריבה העירונית, אבל בסופו של דבר התותחנים הצליחו לחזור מ-3:0 ולהשיג נקודה אחת בתום משחק נטול הגנות.

המארחת הובילה 0:3 כבר בדקה ה-32. השער הראשון היה של ג'סי לינגארד, שבעט כדור נהדר מצד שמאל אל הפינה הרחוקה וקבע 0:1 בדקה ה-15. כעבור שתי דקות לינגארד התחיל לשחק מהר בכדור חופשי ומסר לג'ארוד בואן, שקבע 0:2. תומאש סוצ'ק קבע 0:3 כבר בדקה ה-32 אחרי בישול של מיקייל אנטוניו. אבל סוצ'ק גם כבש שער עצמי בדקה ה-38 והחזיר לארסנל את האמונה. אם זה לא מספיק קרייג דוסון כבש שער עצמי נוסף בדקה ה-61 והפך לשחקן ווסטהאם הראשון שכובש שער עצמי בשני מחזורים ברציפות. המארחת הייתה יכולה לעלות ל-2:4 ודי לגמור את המשחק, אבל מיקייל אנטוניו בעט ממטר וחצי איכשהו לקורה. בדקה ה-82 השלימה ארסנל את הקאמבק כשאלכסנדר לקאזט נגח מקרוב פנימה אחרי הגבהה של המחליף ניקולא פפה מימין וזה 3:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully