וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: מכבי חיפה מחפשת הפתעה ביתית נגד הפועל חולון

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 13:39

המחזור ה-20 בליגת העל (20:45, 5PLUS): אחרי שחזרו לחיים במלחמת ההישרדות ינסו הירוקים להמשיך במומנטום על חשבון הקבוצה של סטפנוס דדאס, שהביסה אותם ב-36 הפרש בסיבוב הראשון ונמצאת בעיצומו של לוח משחקים צפוף ביותר

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת, 20:45, שידור ישיר ב-5PLUS) במשחק בו תארח מכבי חיפה את הפועל חולון. שתי הקבוצות נפגשו העונה בחולון בחודש דצמבר כשהקבוצה של ספטנוס דדאס משווה את שיא השלשות בליגת העל ומביסה את הירוקים בקלות 69:105. בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, הקבוצה הביתית ניצחה, כשבפעם האחרונה שחולון הגיעה למשחק חוץ ברוממה נגד מכבי חיפה היא הובסה ב-32 הפרש.

אחרי תקופה ארוכה של ניצחונות ותחושה שהסיכוי להישאר הוא נמוך מאוד, חזרה מכבי חיפה לחיים השבוע עם ניצחון ביתי משמעותי על הפועל תל אביב שהשווה את מספר הניצחונות של הקבוצה ליריבותיה על ההישארות. למרות הניצחון, בחיפה יודעים שהדרך עוד ארוכה והם יהיו חייבים להשיג ניצחונות נוספים עוד לפני הבית התחתון. במועדון מחפשים חיזוק, ככל הנראה בעמדת הפורוורד במקומו של טיילר ברון המאכזב, ובמקביל שיחררו את אבי בן שימול שלא שיחק תקופה ארוכה בשל פציעה בגבו.

בהפועל חולון יודעים שהם עדיין לא השלימו את המשימה הראשונה שלהם העונה בליגה - כניסה לשישייה הראשונה, ובמקביל הם נלחמים על הכרטיס לפיינל 8 של ליגת האלופות של פיב"א. הסגולים, ששיחקו הכי מעט משחקים העונה בליגת העל, 15 בלבד, מכינים את עצמם לרצף מאוד צפוף של משחקים כשאחרי המשחק הקבוצה תצא למשחק חוץ נגד קרשיאקה בטורקיה ויומיים לאחר מכן היא תשחק בליגה הבלקנית. בינתיים בקבוצה רוצים לעשות עוד צעד לעבר צמרת הטבלה ויודעים שהם יהיו חייבים לקלוע טוב בהרבה מחוץ לקשת ממה שהם קלעו בהפסד לקרשיאקה באמצע השבוע.

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. דני מרון
שוב יביסו את הירוקים? דדאס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully