וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: באיירן מינכן ניצחה 79:80 את אנאדולו אפס, בארסה חגגה

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 23:45

הבווארים עצרו את הריצה האדירה של הטורקים, לוצ'יץ' להט עם 18 נקודות. ברצלונה פירקה את מילאנו 56:72. קטש הורחק והפסיד

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

המחזור ה-30 ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. במוקד באיירן מינכן הצליחה לנצח 79:80 את אנאדולו אפס בתום משחק צמוד וקשה מאוד. ברצלונה הביסה 56:72 את מילאנו בחוץ. עודד קטש הורחק, פנאתינייקוס הפסידה 86:82 לכוכב האדום וחימקי הפסידה 77:68 לוולנסיה.

דרק וויליאמס שחקן ולנסיה. Quality Sport Images, GettyImages
ולנסיה לא מתכוונת לוותר על מקום בשמינייה. וויליאמס/GettyImages, Quality Sport Images

חימקי מוסקבה - ולנסיה 77:68

בניגוד למשחקים רבים העונה, הפעם הקבוצה הרוסית הצליחה להוות אתגר ליריבה ונשארה במשחק כמעט עד הסוף, אבל זה לא הספיק לה כדי להימנע מהפסד מספר 26 העונה! בצד השני ולנסיה עם ניצחון שמשפר את המאזן שלה ומביא אותה ל-16 ניצחונות, כמו של זניט סנט פטרסבורג השמינית, לה יש גם משחק חסר. דרק וויליאמס הוביל את המנצחת עם 18 נקודות, מייק טובי קלע 12 והוסיף 9 ריבאונדים, קלמן פרפליץ' וניקולה קאליניץ' (5 ריבאונדים) סיימו עם 10 נקודות כל אחד ומרטין הרמנסון תרם 5 נקודות ו-8 אסיסטים. את המפסידה, ששיחקה ללא אלכסיי שבד, הוביל ג'ורדן מיקי עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, סרגיי קראצב קלע 16 ואריק מקולום הוסיף 10 ו-5 אסיסטים.

פנאתינייקוס - הכוכב האדום בלגרד 86:82

עודד קטש הורחק במהלך הרבע הרביעי, ליאור ליובין עבר לנהל את המשחק של היוונים, ובסופו של דבר עם ספגו הפסד ביתי כואב לאחת משתי הקבוצות היחידות שנמצאות מתחתם בטבלה ועוד בבית. ג'ורדן לויד הוביל, כרגיל, את הכוכב האדום בלגרד עם 27 נקודות, 4 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קורי וולדן קלע 14. את פנאתינייקוס הוביל הווארד סנט רוס עם 21 נקודות ולא לפחות מ-7 חטיפות, מריו הזוניה קלע 15, יאניס פפאפטרו ויורגוס פפאיאניס (8 ריבאונדים) קלעו 14 נקודות כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. Pedro Salado, GettyImages
ברצלונה תקעה את מילאנו עם 56 נקודות. מירוטיץ'/GettyImages, Pedro Salado

מילאנו - ברצלונה 72:56

הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס עשתה צעד חשוב לקראת הבטחת המקום הראשון בתום העונה הסדירה כששיפרה את מאזנה ל-8:22, בעוד האיטלקים נותרו על 11:19. ברצלונה הציגה משחק הגנה אדיר כשעצרה את מילאנו על 56 נקודות בלבד בבית. ניקולה מירוטיץ' הוביל את האורחת עם 15 נקודות ו-5 ריבאונדים, אדם האנגה קלע 11 וניק קלאתיס אמנם סיים עם 0 נקודות, אבל גם עם 11 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. שאבון שילדס הוביל את מילאנו עם 10 נקודות.

באיירן מינכן - אנאדולו אפס 79:80

אחרי שמונה ניצחונות ברציפות כשהיא דורסת כל מה שזז, נעצרה הקבוצה של ארגין עתמאן נגד באיירן מינכן הנהדרת ששוב נלחמה עד הסוף למרות שפיגרה כבר ב-15 הפרש ונראתה כאילו היא בדרך להיות עוד קבוצה שמובסת על ידי אנאדולו. ולדימיר לוצ'יץ' הוביל את קלעי באיירן מינכן עם 18 נקודות ו-4 ריבאונדים, ג'יילן ריינולדס קלע 14 וקלט 9 ריבאונדים, ווייד בולדווין סיים עם 12 נקודות, אבל ביצע עבירה חמישית ולא היה על הפרקט בשתי הדקות האחרונות, פאול ציפסר גם קלע 12, די ג'יי סילי הוסיף 10 נקודות. את הטורקים הוביל וסילי מיציץ' עם 19 נקודות, שיין לארקין קלע 16 ורורדיג בובואה קלע 14. יכול להיות שאנאדולו הייתה צריכה לקבל סל במהלך האחרון ולנצח אחרי שניק וויילר באב נגע ברשת בזמן שלארקין זרק ונחסם על ידי ג'יימס גיסט.

ולדימיר לוצ'יץ' שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ניצחון עצום לבאיירן מינכן. לוצ'יץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully