וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בני יהודה: "לא צריך לחשוב על תיקו"

19.3.2021 / 8:01

הקבוצה מבירת הנגב חייבת ניצחון כדי לעלות לפלייאוף העליון (שבת, 19:15, ספורט2). וארן ודדיה יפתחו, יחזקאל יוסט לכנף. בקבוצה הגיבו לסוגיית אי הקצאת הכרטיסים לאורחת: "הטענות למתיחות הן שקריות"

מחזור 26הסתיים20/03/2021
הפועל באר שבע
  • יוספי (36)
  • יוספי (65)
0
    בני יהודה תל-אביב
    תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:0/ספורט 1

    הפועל באר שבע

    בקבוצה משוכנעים שאם ינצחו מחר את בני יהודה באיצטדיון טרנר יסיימו את הליגה הסדירה בין 6 הראשונות וישחקו בפלייאוף העליון. "הדברים עדיין תלויים בנו. מכבי נתניה לא תנצח בחיפה. אנחנו צריכים לעלות לשחק על הכבוד שלנו ולנצח", אמר אמש שחקן בקבוצה. "אם ננצח לא נישאר מחוץ לפלייאוף העליון. לא צריך לחשוב על תיקו".

    המאמן רוני לוי יחזיר את אור דדיה להרכב אחרי שהחלים מפציעה ממושכת בכתף. מרסלו מלי יחזור מהרחקה להרכב. מרואן קבהא שחזר במשחק האחרון אחרי בעיה רפואית, ימשיך שוב לפתוח. אנתוני וארן צפוי לפתוח בשפיץ כאשר שגיב יחזקאל יוסט לאחת הכנפיים. ז'וזואה שהאריך חוזהו וחאתם עבד אלחמיד שחגג אתמול יום הולדת 30 ייעדרו בשל הרחקות.

    בקבוצה הסבירו מדוע הם לא הקצו כרטיסים לאוהדי האורחת והכחישו את הטענות למתיחות בין הצדדים: "הטענות לגבי "מתיחות" מול בני יהודה הינן שקריות ואין להן כל שחר. כלל האישורים לחלקים מתוך אצטדיון טוטו טרנר התקבלו רק אתמול בערב והוא עדיין פועל תחת מגבלות של כמות קהל בכל יציע בשל עבודות על גג האצטדיון"

    "בנוסף, רק אתמול בערב התקבל האישור הרשמי מטעם מנהלת הליגות לכדורגל באשר להכנסת 5,000 אוהדים. הקצאת כרטיסים לקהל אורחת ביציע הצפוני הייתה למעשה גורמת לכך שרוב היציע יינתן לקבוצת החוץ בשל הפרדת הכיסאות והחציצה הנדרשת, מה שהיה מותיר לטובת האוהדים שלנו רק 3,000 כרטיסים מתוך ה-5,000 המאושרים למשחק".

    רוני לוי אמר לקראת המשחק: "אנחנו יודעים שמבחינתנו זה משחק עלייה לפלייאוף העליון. אם נעשה את העבודה שלנו אנחנו נהיה שם".

    שחקן הפועל באר שבע אור דדיה. ., מאור אלקסלסי
    חוזר להרכב ברגע האמת. דדיה/מאור אלקסלסי, .

    בני יהודה

    בני יהודה תגיע למשחק הזה ממעמקי המקום האחרון ולצערה גם בלי אוהדים. במועדון התאכזבו מההחלטה של באר שבע לא להקצות לקבוצתם כרטיסים ואמרו: "למרות בקשות חוזרות ונושנות מצידנו ומצד מנהלת הליגות, הנהלת הפועל באר שבע החליטה שלא להעביר לרשותנו כרטיסים לקראת המשחק מחר (שבת) באצטדיון טרנר. חשוב להדגיש שעל פי מתווה חזרת הקהל החדש, קבוצה ביתית אינה מחויבת להעביר כרטיסים לקבוצה האורחת, אבל כן קיווינו שנוכל לקבל אחוז מסוים מכמות הכרטיסים הכללית, לצערנו זה לא קרה".

    הצעה שאסור לפספס

    התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

    לכתבה המלאה
    שחקן בית"ר ירושלים, טל בן חיים, מול פאטוס בצ'יראי, שחקן בני יהודה. דני מרון
    עדיין מחכה לשער בכורה. בצ'יראי/דני מרון

    טריוויה

    * כדי להשתתף בפלייאוף העליון עונה שמינית ברציפות, הפועל באר שבע צריכה ניצחון יחד עם מעידה של מכבי נתניה או של קרית שמונה, או הפסד של מכבי פתח תקוה. תיקו יספיק לה במקרה שנתניה או קרית שמונה מפסידות ובית"ר לא מנצחת.

    * זה יהיה המפגש ה-93 בין הקבוצות בליגה הבכירה. עד כה היו להפועל באר שבע 36 ניצחונות, לבני יהודה 24 ועוד 32 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * רוני לוי עדיין מחכה לניצחון בכורה כמאמן הפועל באר שבע, שסופרת שישה משחקי ליגה ללא ניצחון - בדיוק כפי שהיה לה עם יוסי אבוקסיס בתחילת העונה.

    * בסיבוב הראשון בעונה שעברה, אבוקסיס ובני יהודה קטעו כמעט עשור ללא ניצחון בבאר שבע עם 1:2 בטרנר מצמד של עמית זנטי.

    * בני יהודה ניצחה העונה כאורחת רק במחזור הפתיחה (0:3 על בני סכנין). מאז היו לה שבעה הפסדים, ארבע תוצאות תיקו ורק עוד שלושה שערים במשחקי החוץ.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 5000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully