וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואן לאפורטה הוצג רשמית ופנה לליאונל מסי: "נעשה הכול כדי שתישאר"

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 22:02

נשיא ברצלונה הנבחר נאם בטקס חגיגי בקאמפ נואו: "ליאו, אתה יודע כמה אני אוהב אותך". לקומאן אמר: "יש לך את אמון ההנהלה". השלמה ממחזור שני: סביליה ניצחה 0:2 את אלצ'ה

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

ז'ואן לאפורטה, שנבחר לקדנציה שנייה כנשיא ברצלונה ביום ראשון שעבר, הוצג היום (רביעי) באופן רשמי בטקס חגיגי בקאמפ נואו, בו נטלו חלק גם השחקנים והמאמן רונאלד קומאן.

לאפורטה הביט בנאומו לעבר מסי ואמר: "אני אעשה כל שביכולתי כדי לשכנע את ליאו להישאר. ננסה כי הוא השחקן הטוב בהיסטוריה ותסלח לי שאני אומר לך, אבל אתה יודע כמה אני אוהב אותך ורוצה שתישאר".

לקומאן אמר הנשיא החדש: "יש לך את אמונה המלא של ההנהלה".

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. רויטרס
ז'ואן לאפורטה/רויטרס

עוד אמר הבוס: "אחד הדברים החשובים שלנו זה הפרויקט של לה מאסיה. אנחנו עמוסי מוטיבציה. אולי נעשה טעויות, אבל ניתן את הכול. אנחנו יודעים איך לנהל מועדון. אנחנו רוצים להחזיר את ברצלונה לטופ של ליגת האלופות, אנחנו רוצים לזכות בתארים".

על המשבר הכלכלי: "המצב הפיננסי של המועדון בעייתי, זה ברור. נצטרך לעבוד על זה ולהשקיע מאמץ רב, זה בעדיפות עליונה. נעשה הכול כדי לשקם את המועדון".

עוד בוואלה!

24 שעות להביא 125 מיליון דולר, או שברצלונה שוב הולכת לבחירות

לכתבה המלאה
איבן ראקיטיץ' עם פרנקו ואסקס סביליה. GettyImages
בליגה הכול דופק. ראקיטיץ' חוגג עם ואסקס/GettyImages

* אחרי הניצחון המתוק בדרבי על בטיס, סביליה גברה הערב 0:2 על אלצ'ה מהתחתית וצימקה את הפער מריאל מדריד השלישית לשלוש נקודות. יוסף אן-נסירי שכבש את שער הניצחון בדרבי, כבש גם הפעם את שער הליגה ה-15 שלו בדקה ה-43. פרנקו ואסקס חתם בדקה ה-89. סביליה חזק במאבק על ליגת האלופות, אלצ'ה נוחלת הפסד שני רצוף והיא נקודה מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully