וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24 שעות להביא 125 מיליון דולר, או שברצלונה שוב הולכת לבחירות

לאפורטה מחויב להציג ערבויות מהבנק עד יום רביעי לכל המאוחר והזמן הולך ואוזל. במועדון ממשיכים להלל את ליאונל מסי

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

נשיא ברצלונה החדש ז'ואן לאפורטה חייב לגייס 125 מיליון דולר ב-24 השעות הקרובות, או שהמועדון יילך לבחירות חדשות - כך מדווחים הערב (שלישי) בתקשורת הספרדית. מי ששימש כנשיא מ-2003 עד 2010 אמנם ניצח בבחירות החדשות את ויקטור פונט וטוני פריישה, אולם כדי להיכנס לתפקיד, הוא וצוותו חייבים להציג ערבויות מהבנק בשווי 15 אחוז מתקציב ברצלונה, שבוע וחצי מרגע תוצאות הבחירות. הדדליין לכך יסתיים מחר.

לפי ESPN, מי שאמור היה להיות אחראי לנושא הוא חואמה ג'ירו, אחד מסגני הנשיא של לאפורטה, אולם זה התפטר בסוף השבוע שעבר, ככל הנראה בשל חילוקי דעות עם הנשיא. לאפורטה וצוותו מנהלים מגעים קדחתניים בשעות האחרונות עם מספר בנקים וחברות חיצוניות בספרד, ולפי ESPN, "בטוחים בעצמם שישיגו את הכספים עד הדדליין".

המועמד לנשיאות ברצלונה ז'ואן לאפורטה. רויטרס
צרות. לאפורטה/רויטרס

ליאונל מסי רשם אתמול (שני) ציון דרך נוסף כששיחק בפעם ה-767 במדי ברצלונה. הכוכב הארגנטינאי השווה את שיא המועדון שהיה שייך לצ'אבי וחגג את המאורע עם צמד שהוביל את בארסה לניצחון ליגה רביעי ברציפות וצימוק הפער בפסגה לארבע נקודות מאתלטיקו מדריד.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
חגג את ה-767 בסטייל. מסי/רויטרס

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן: "מסי שוב הוכיח שהוא הטוב ביותר". ההולנדי התייחס לפנדל שניתן לווסקה ואמר: "פנדל? אנשי ה-VAR לא היו שם. אם הם היו שם, לא היה פנדל. כולם ראו שמארק אנדרה לא נגע בשחקן ווסקה. אני לא מבין איך אפשר לתת על זה פנדל". על השוואת השיא של מסי אמר: "הוא השווה את השיא של צ'אבי והוא השחקן הכי חשוב בהיסטוריה של ברצלונה. למרבה המזל הוא עדיין איתנו. שיפרנו דברים, לאחרונה אנחנו יעילים יותר, מבצעים פחות שגיאות בהגנה. אנחנו עם יותר ביטחון, ממוקמים טוב. השיטה עם שלושה בלמים העניקה לנו יותר כוח מבחינה הגנתית ואנחנו מנצלים טוב יותר את האיכות של השחקנים שלנו".

פדרי מברצלונה אמר אחרי המשחק: "ידענו שיהיה משחק קשה. הדבר החשוב הוא שהוספנו עוד שלוש נקודות. לשחק עם ליאו זו הנאה גדולה. בשבילי הוא הכי טוב והוא מראה את זה בכל משחק מחדש". על הזימון לנבחרת ספרד אמר: "זו גאווה שלואיס אנריקה זימן אותי".

רפא מיר שחקן ווסקה מול ג'ורדי אלבה שחקן ברצלונה. Joan Monfort, AP
התקשה מול ברצלונה ומסי. מיר מול אלבה/AP, Joan Monfort

רונאלד אראוחו, שחזר מפציעה ונכנס בדקה ה-63, אמר: "אני בסדר. אני שמח מאוד לחזור וכמובן שגם לנצח ולהשיג שלוש נקודות. אנחנו תמיד מאמינים שעם מלחמה אנחנו מסוגלים לחזור לעניינים. אנחנו רוצים להילחם על כל התארים. מה שקרה בליגת האלופות היה מאכזב מאוד, אבל שיחקנו טוב מאוד בפריז".

חלוץ ווסקה רפא מיר אמר אחרי המשחק: "בארסה עם מסי משחקת כאילו שהיא עם שחקן אחד יותר מהיריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully