וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מדי סקס: הכדורגלן ש"היה יוצא עם 3-4 נשים ביום"

17.3.2021 / 7:40

שחקן פיורנטינה לשעבר דניאל אדאני נזכר בסאליו לאסיסי: "הוא טס לחוף השנהב וחיכה לו הר של מכתבים ותמונות. כשחזר לאיטליה לא יכול היה לרוץ, לקח לו חודש להתאושש". וזה לא הסיפור היחיד אודותיו

תקציר ה-1:1 בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט/ספורט 1

סאליו לאסיסי לא ממש הותיר חותם בכדורגל האיטלקי, אבל את הדברים שעשה מחוץ לכר הדשא עדיין לא שוכחים בארץ המגף. דניאלה אדאני, ששיתף עמו פעולה בפיורנטינה בתחילת שנות האלפיים, סיפר כי חברו לקבוצה היה נוהג לחזור ממולדתו חוף השנהב מותש - ולא בגלל אימונים אישיים או משחקי נבחרת, כי אם בנסיבות אחרות לגמרי.

"הוא היה גמור, לא יכול היה לרוץ אפילו פעם אחת באימון", אמר אדאני בערוץ הטוויץ' של כריסטיאן ויירי. "הוא הסביר לי שבכל פעם שהוא היה חוזר הביתה, חיכה לו הר של מכתבים ותמונות והוא היה יוצא עם 3-4 נשים בכל יום. ואז הוא חזר לאיטליה, ולקח לו חודש להתאושש".

מאמן פיורנטינה באותה תקופה היה פתיח טרים הטורקי, שנהג לייבש את לאסיסי על הספסל. כשהשחקן החוף השנהבי ביקש לעבור בהשאלה לנאפולי ונדחה, התפוצץ מרוב כעס. "יום אחד הוא בא לחדר ההלבשה ואמר לטרים - 'אתה אולי הקיסר, אבל אני ראש השבט בבית שלי'", נזכר אדאני. "'מעתה והלאה, אתה תמיד הולך לתת לי לשחק, אחרת זה ייגמר רע'. הוא היה יופי של שחקן, אבל לא ממש אהב לרוץ".

שחקן פיורנטינה לשעבר סאליו לאסיסי. Grazia Neri/ALLSPORT, GettyImages
קריירה מפוספסת. לאסיסי/GettyImages, Grazia Neri/ALLSPORT

אנטוניו קסאנו, ששיתף עם לאסיסי פעולה ברומא, הוסיף סיפור משלו: "ברומא הייתי נוהג להתעלל בכולם. יום אחד הכעסתי את לאסיסי והוא פשוט הרים אותי. מאותו רגע, אמרתי לו, 'אתה תהיה שומר הראש שלי'. הוא היה חזק בצורה בלתי רגילה, וגם טכני, כמו ליליאן תוראם. אבל מבחינה טכנית הוא היה די משוגע".

לאסיסי, כעת בן 42, גדל במחלקת הנוער של ראן, בשורותיה החל את קריירת הבוגרים שלו. בהמשך עבר בפארמה, ספמדוריה, פיורנטינה, רומא ונאנסי, לפני שסיים את הקריירה בליגות מעט פחות נוצצות.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully