וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההאקר שהיתל בריאל מדריד: רודריגו התעורר "מופתע ומבועת" לחדשות שיזדקק לניתוח

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 17:55

האתר הרשמי של הבלאנקוס נפרץ ובישר על פציעה של החלוץ הצעיר. רק אחרי שאביו של הברזילאי העיר אותו בבהלה, התברר שמדובר בדיווח שווא

תקציר: וולבס - ליברפול 1:0/ספורט 1

דקות של חרדה עברו על רודריגו ובני משפחתו, אחרי שהאתר הרשמי של ריאל מדריד בישר היום (שלישי) שהוא סובל מפציעה ויזדקק לניתוח. בשעות הצהריים הופיע דיווח מפתיע באתר הרשמי של הבלאנקוס, לפיו החלוץ הברזילאי סובל מפציעה דומה לזו שבגינה נעדר במשך שלושה חודשים, ולכן יחמיץ את המשחקים הקרובים, כולל הגומלין הערב מול אטאלנטה בשמינית גמר ליגת האלופות.

בשעה שהדיווח עלה לאוויר, החלוץ הברזילאי ככל הנראה ישן בביתו. אביו שהופתע למשמע החדשות, העיר אותו "בבהלה" ושאל אותו מה פשר ההודעה, שכן בנו לא דיווח על שום פציעה. השניים יצרו קשר במהירות עם אנשי ריאל מדריד, שהבינו שנפלו קורבן להאקר שרצה ככל הנראה למתוח את אוהדי ואנשי הקבוצה רגע לפני המשחק החשוב בצ'מפיונס.

לפני ואחרי: הדיווח הכוזב על רודריגו באתר הרשמי של ריאל

מי שכן יחמיץ את המשחק ועשוי לא לחזור העונה כלל, הוא אדן הזאר. לפי דיווחים בספרד, שחקן הכנף הבלגי שספג אמש פציעה נוספת (אחרי שהתאושש מאחת ושיחק לראשונה רק ביום שבת האחרון) קיבל המלצות לעבור ניתוח מיידי, שיגרור היעדרות ממושכת מהמגרשים.

עוד בריאל מדריד: מרסלו עשוי לעזוב בקיץ לטובת הצעה מאינטר מיאמי, הקבוצה השאפתנית של דייויד בקהאם ב-MLS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully