וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב רשמה את הפסד הבית הגדול בתולדותיה

הצהובים נקלעו לפיגור דו ספרתי ברבע השני והובסו 90:66 מול אנאדולו אפס הלוהטת. לארקין ומיציץ' (15 כ"א) בלטו אצל הטורקים

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי עם סקוטי ווילבקין. דני מרון
תבוסה קשה לצהובים. ווילבקין וכספי עם ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב נחלה הערב (שלישי) עוד הפסד ביורוליג, הפעם 90:66 מול אנאדולו אפס במשחק השלמה מהמחזור ה-23. האורחת הגיעה בכושר נהדר למשחק, ונטלה את ההובלה מההתחלה. לאחר רבע ראשון צמוד, ברחה הקבוצה של ארגין עתמאן לפער דו ספרתי בהובלת טיבור פלייס שעלה מהספסל והיה מצוין גם בהגנה וגם בהתקפה. במחצית השנייה היה זה לארקין שחימם את הידית והוביל את חבריו ל-21 הפרש, ולמעשה גמר את המשחק.

סקוטי ווילבקין, אנטה ז'יז'יץ' וטיילר דורסי היו היחידים שקלעו בספרות כפולות אצל הצהובים, אך זה לא שינה דבר לאור הדומיננטיות הברורה של היריבה. בשלבים נרחבים של המשחק אחוזי השלשות של אנאדולו היו גבוהים מאשר מהאחוזים ל-2. הרבע האחרון היה גארבג' טיים אחד ארוך, בסיומו רשמה מכבי תל אביב את התבוסה הביתי הגדולה ביותר שלה באירופה אי פעם. הטורקים עם ניצחון שמיני ברציפות.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 15 נקודות (3 מ-9 לשלוש) ו-5 ריבאונדים, אנטה ז'יז'יץ' 14 ו-6 ריבאונדים, טיילר דורסי 10, אלייז'ה בריאנט 7, דראגן בנדר 6, עומרי כספי 5, אותלו האנטר 4, כריס ג'ונס 3, עוז בלייזר 2. אנג'לו קלויארו (07:43 דקות), סנדי כהן (11:42) וג'ון דיברתולומאו (14:49) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לאנאדולו אפס: וסילי מיציץ' 15 נקודות, שיין לארקין 15 (5 מ-9 לשלוש), קרונוסלב סימון 10 ו-6 אסיסטים, טיבור פלייס 10 ו-3 חסימות, ג'יימס אנדרסון 8, סרטאץ' שאנלי 8, כריס סינגלטון 7 ו-6 ריבאונדים, רודריג בובואה 6, בריאנט דאנסטון 5 ו-6 ריבאונדים, אדריאן מורמן 4 ו-6 ריבאונדים, דויוש בלבאי 2. ג'נאן מוסא (03:28 דקות) שותף, אך לא קלע.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן אנאדולו אפס. דני מרון
הצהובים לא הצליחו לעמוד בקצב של הקבוצה החמה ביורוליג. ז'יז'יץ'/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

הטורקים פתחו טוב יותר ובהובלת ואסילי מיציץ' עלו ליתרון קל. מכבי תל אביב לא אפשרה לאורחת לברוח ונצמדה, אך האורחת הייתה מרוכזת יותר. שיין לארקין עלה מהספסל של ארגין עתמאן וקלע שלשה, ונקודות מדויקות מהקו של קרונוסלב סימון הוריד את אנאדולו ביתרון 17:22 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

טיבור פלייס עלה נהדר מספסל האורחת, ובלט גם בהגנה וגם בהתקפה. הגרמני הענק של אנאדולו חסם כמה פעמים את ז'יז'יץ', כשבצד השני הסנטר לא החטיא בדרך לריצת 0:9 ויתרון דו ספרתי ראשון במשחק לאנאדולו, שהוליכה 20:36 לאחר חמש דקות ברבע השני. ז'יז'יץ' התעורר מעט לקראת הירידה להפסקה, אך מיציץ' הוריד את הטורקים למחצית ביתרון 31:47.

עוד בוואלה!

אני, אפס: ריאיון מיוחד עם שיין לארקין

לכתבה המלאה
שחקן אנאדולו אפס ואסילי מיציץ' מול שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס. דני מרון
אנאדולו ברחה ליתרון גדול ברבע השני ולא הביטה לאחור. מיציץ'/דני מרון

רבע 3:

המארחת פתחה טוב יותר את המחצית השנייה, והורידה עד מינוס עשר בפתיחת הרבע השלישי. שיין לארקין וכריס סינגלטון בלטו אצל הטורקים ברבע הזה, כששתי שלשות של לארקין אחת אחר השנייה העלתה את האורחת ל-21 הפרש. הפער של הטורקים גדל ואנאדולו ירדה ביתרון 47:71 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

לארקין המשיך להיות קטלני מעבר לקשת, כשהצליפה החמישית שלו מעבר לקו השלוש במשחק קבעה 51:77 לאורחת. מכאן כבר מכבי תל אביב לא יכלה לעשות דבר והמשחק הפך לגארבג' טיים. 66:90 בסיום לאנאדולו אפס, ומכבי תל אביב רושמת את הפסד הבית הגדול ביותר שספגה אי פעם באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully