וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן אהרון: "אהוד בן טובים התקשר אליי, הרגשתי צמרמורות"

16.3.2021 / 14:00

הקפטן בן ה-46 עשה היסטוריה עם כפר שלם בגביע המדינה, הטלפון קרס מרוב הודעות (יובל אשכנזי לא שכח), אך הוא בורח מההמולה התקשורתית: "מעדיף שקט", מתרכז במאבקי ההישארות בלאומית ומסמן את המטרה האמיתית: "רוצים לאסוף את כל הילדים מהשכונות למחלקת הנוער שלנו"

שחקני הפועל כפר שלם חוגגים לאחר העלייה לרבע גמר גביע המדינה/מתוך האינסטגרם של אשר עזרן

עד גיל 46 איתן אהרון עדיין לא חווה המולה תקשורתית כפי שהייתה סביבו אתמול (שני) בסיום הניצחון על הפועל ירושלים 0:1 בשמינית גמר הגביע. "כל השנים הייתי בעיקר בליגה א' וליגה ב'", אומר הבעלים-שחקן של הפועל כפר שלם בריאיון לוואלה! ספורט.

"העיסוק היה בכדורגל ולא במסביב, ואתמול היה טירוף שלא ציפיתי לו, זה התחיל מהתקשורת והמשיך בכמות הודעות שגרמה לכך שהטלפון שלי קרס. אני בן אדם שאוהב את השקט ולא את ההמולה הזאת סביבי, גם עכשיו אני מעדיף לא לדבר יותר מדי, עם כל הכבוד לגביע יש לנו משימה יותר חשובה והיא להישאר בלאומית ובזה אני רוצה שנתרכז".

איתן אהרון שחקן הפועל כפר שלם לפני מתן שוורץ שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חיכה לזה כל הקריירה. איתן אהרון בפעולה אמש/ברני ארדוב

הטלפון באמת קרס?

"כבר לא הסתכלתי, שמתי אותו בצד, כמות ההודעות היה לא נורמלית. שחקנים ששיחקתי איתם לאורך השנים, מנהלים, אוהדים. יובל אשכנזי, שי מזור, כל מי שעבר אצלנו, אבל הכי מפתיע ומרגש הייתה שיחת טלפון מאהוד בן טובים, מלך השכונה, שעבר הכל אבל מאוד מחובר לשכונות ולמקום וממש התרגש בשבילו ובשביל המועדון, היו לי צמרמורות שהוא התקשר, התרגשתי כמו ילד".

האמנת שתוכל להשלים 120 דקות?

"אני תמיד מאמין, גם הרגשתי טוב, בהארכה עומר פרץ שאל אותי איך אני מרגיש ואמרתי לו שאני בסדר גמור. אמנם קבוצות בלאומית זה לא דומה לליגה א', הרמה יותר גבוהה, הקצב, יש זרים טובים, הקבוצות יותר ממושמעות וטקטיות אבל זה גם מושך אותך לשם מבחינה פיזית. אני אוהב כדורגל, נהנה ממנו, לא מחסיר אף אימון ורוצה להמשיך כל עוד אני יכול. לקחתי בחשבון שהשנה לא אשחק הרבה, רק רציתי ליהנות וזה מה שקורה. אני אומר לשחקנים אחרי כל אימון 'תיהנו מכל רגע, מכל אימון, מכל משחקון, זאת תקופה קצרה שלא תחזור'. כל שנה אשתי שואלת אותי מתי אני פורש ואני אומר לך בשנה הבאה ודוחה את זה בעוד שנה, כי אני כל כך אוהב את הכדורגל, את הדשא, את המשחק, לא יכול לעזוב את זה".

עוד בוואלה!

גביע המדינה: הפועל כפר שלם הדהימה בדרך לרבע הגמר

לכתבה המלאה
איתן אהרון קפטן הפועל כפר שלם. ניר חורי, דאבל פס
"יותר מהישגיות חשוב לנו שכולם ייקחו חלק". איתן אהרון ב-2010/דאבל פס, ניר חורי

בגלל זה הסטטוס שלך בווטסאפ הוא "כדורגל זה החיים"

"כדורגל זה החיים בשבילי, אני קם איתו בבוקר והולך לישון איתו בלילה. גם עכשיו שאני יודע שהקריירה כשחקן לא תימשך לנצח, הדבר הכי חשוב לי זה מחלקת הנוער של המועדון, זה הסיפוק שלנו. שנים אני ואביחי יחיא היו"ר רצינו להקים מחלקת נוער ולא היה איך, היה לנו מגרש אחד רעוע שהסוסים באיזור היו מבלים על הדשא יותר מאיתנו. לפני שנה עירית תל אביב בנתה לנו מתקן מדהים, הקמנו מחלקת נוער של כ-150 ילד ואנחנו רק נלך ונגדל עם השנים.

לאורך עשרות שנים הילדים באיזור הלכו בעיקר לבני יהודה בגלל ההישגיות והיום באים אליה בעיקר מחוץ לשכונות, אנחנו אוספים את כל ילדי השכונות אלינו, זה בדם שלנו, נקנה להם גם ספורטיביות וגם ערכים לחיים, יותר מהישגיות חשוב לנו שכולם ייקחו חלק, כולם ישחקו, שילדים בדור הזה ייצאו מהסמארטפונים ומהספה ויבואו לשחק ולהיות חלק מקבוצה ומדרך חיים, בשבילנו זה הייעוד בחיים".

אוהד חזוט שחקן הפועל כפר שלם חוגג שער. ברני ארדוב
"אלה רגעים שלא חוזרים". שחקני כפר שלם חוגגים אתמול/ברני ארדוב

חשבת לפני המשחק שניצחון יהיה היסטוריה עבור כפר שלם?

"כן, אמרתי לפני המשחק לשחקנים 'הייתי בכפר שלם כבר בגיל 16, לפני 30 שנה, ועברו כאן דורות שלא חוו את זה, שירוויחו את זה וייהנו, אלה רגעים שלא חוזרים וצריכים ליהנות מהם'. מגיע להם, הם נתנו הכל כדי שנעלה לשלב הבא, התחברה כאן מאז ינואר קבוצה בריאה ואיכותית, גם על המגרש וגם בחדר ההלבשה. אנחנו מאמינים בעצמנו שנשלים את המשימה ונישאר בליגה, מרגישים שאנחנו שווים את זה ונאמין עד הרגע האחרון".

את מי תרצו לקבל ברבע הגמר?

"הרבה אצלנו רוצים הפועל תל אביב, חלק מושאלים ממנה, חלק שיחקו שם, אז היא הקבוצה המועדפת, אבל נקבל באהבה כל קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully