וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד: ינקוביץ' חוזר, עטר כשיר, גורדנה יפתח מנגד

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 19:12

אחרי הניצחון על כפר סבא, הקבוצה מהבירה תפגוש את אשדוד בגביע ולאחר מכן בליגה. ינקוביץ' חזר לאימונים, תמיר עדי עשוי להיות כשיר רק לשבת. גם בן זקן ואזולאי אמורים לפתוח מנגד (רביעי, 18:00, 5+ לייב)

שמינית הגמרהסתיים17/03/2021
בית"ר ירושלים
  • שועה (41)
2:1
  • (22, פנדל) גורדנה
  • (93, גול עצמי) אוקאמפוס
מ.ס. אשדוד
תקציר: בית"ר ירושלים גוברת 1:2 דרמטי על הפועל כפר סבא/ספורט 1

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים מתכוננת לשבוע מ.ס אשדוד, הקבוצה שאותה היא תפגוש פעמיים בתוך ארבעה ימים - בגביע ובליגה. מחר (רביעי, 18:00) יתקיים המפגש הראשון במסגרת שמינית גמר גביע המדינה בטדי. הניצחון על הפועל כפר סבא נתן הרבה אוויר לדראפיץ' וברדה, שמרגישים כי בבית עם תמיכת הקהל ניתן יהיה לחפות על העייפות של לא מעט שחקנים. אתמול תיגברה בית"ר את כמות המעסים באימון, כאשר 6 אנשי מקצוע הגיעו לטפל בשחקנים בשל העומס ולהכין אותם לרביעי.

מי שערך אתמול אימון מלא הוא מרקו ינקוביץ', שבמידה שיעבור את האימון המסכם בהצלחה הוא יפתח ב-11. השחקן עצמו טען אתמול כי הוא מעריך שיהיה כשיר, גם אם לא בהרכב אז לפחות כאופציה מהספסל. גם אלירן עטר שכבש בפנדל מול כפס סבא, צפוי לפתוח. אתמול ערכו המאמנים שיחות אישיות עם שחקנים, כאשר היום אמורה להתקיים אסיפת וידאו על מ.ס אשדוד. אוראל דגני, תמיר עדי וניקו אולסק הפצועים ייעדרו. עדי חזר אתמול לאימונים, אך במקרה הטוב יהיה כשיר למשחק הליגה נגד אשדוד בשבת.

אגב, המשחק הראשון עם קהל מול כפר סבא, הסתיים בניצחון אך שוב הוביל לבית הדין. תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים. בדו"ח השיפוט נכתב כי בדקה ה-84 אחרי הבקעת שער הניצחון של בית"ר נזרקה מצית לעבר הקוון מהיציע שאכלס את אוהדי בית"ר. הדיון ייערך ביום רביעי בהתאחדות.

בבית"ר כרגע לא עוסקים בהכנות לעונה הבאה ומתרכזים במטרות הקבוצה בעונה הנוכחית. ללא קשר, כל תכנית העבודה לעונה הבאה תלויה גם בהסכם זכויות שידור חדש שייחתם, בכמות הקהל שיוכל להיכנס למגרש וההכנסות בהתאם וביכולת לגייס נותני חסות בעונה הבאה. משה חוגג לא עוסק כרגע במעמדם של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, כאשר גם שיחות עם מספר שחקנים הוקפאו בשלב זה.

טל בן חיים בית"ר ירושלים חוגגים עם דוד דגו. דני מרון
יחגגו גם מול אשדוד? שחקני בית"ר/דני מרון

מ.ס. אשדוד

לפני המפגש ביניהן בשבת בליגה, ייפגשו מחר מ.ס. אשדוד ובית"ר ירושלים בשמינית גמר גביע המדינה. אשדוד תחסר את שני האוגנדים הפצועים טימותי אוואני ופאהד באיו. טום בן זקן חוזר מפציעה וצפוי לפתוח. רועי גורדנה יפתח אחרי שנכנס כמחליף בשבת והוא כבר מרגיש טוב יותר. שלומי אזולאי יחזור מהרחקה.

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן ליאני
אצטדיון: טדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully