וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: צ'ארון שרי יחזור להרכב, התלבטות בין רוקאביציה לדוניו

ברק בכר חושב על רוטציות במשחק הגביע שבו הירוקים ינסו לגמול למכבי פתח תקוה על ההפסד בליגה (רביעי, 20:45, 5+ לייב). טואטחה אמור לפתוח במקום סאן מנחם המוצהב. אצילי: "שמחים שהקהל שלנו חוזר"

תקציר: בני יהודה - מכבי חיפה 2:0/ספורט 1

רק לפני 10 ימים ניצחה מכבי פתח תקוה 0:2 את מכבי חיפה, במשחק שתקע לירוקים מקל בגלגלים במאבק האליפות. מחר (רביעי, 20:45, 5+ לייב) הירוקים ינסו לגמול להם, כשיארחו אותם בשמינית גמר גביע המדינה באצטדיון הביתי.

חוסה רודריגס ויובל אשכנזי כשירים, כאשר בכר מתלבט בין חוסה לנטע לביא. מי שיוסט ככל הנראה למרכז המגרש הוא דולב חזיזה, כשצ'ארון שרי ייכנס להרכב ובחוד יש התלבטות האם להמשיך עם רוקאביציה, הוא לתת הזדמנות לגודסויי דוניו. סאן מנחם מוצהב וייעדר. טאלב טואטחה אמור לפתוח במקומו אך בכר יקבל החלטה בנוגע אליו רק מחר, וזאת בשל עבירת המשמעת שעבר.

גם מבחינת הקהל יש עניין, כאשר אוהדים רבים כבר הודיעו שיגיעו לרחבה בחוץ ויעודדו מבחוץ. מספר כרטיסים כבר נמכרו, אך מרבית האוהדים מעדיפים לוותר על הכניסה למשחק הזה כדי להשתתף בהגרלות למשחקי הפלייאוף.

טאלב טואטחה, שחקן מכבי חיפה. טל לוי
יחזור להרכב? טואטחה/טל לוי

ברק בכר אמר לקראת המשחק: "כמאמר הקלישאה, זה משחק גביע שאין ממנו דרך חזרה. צריך לבוא לתת הכל במטרה לעלות שלב, נגד קבוצה טובה שניצחה אותנו לא מזמן אצלנו בבית. אין ספק שנבוא אחרת, עם סגל יותר טוב ובמומנטום יותר טוב. נעשה הכל כדי לעלות שלב".

עומר אצילי הוסיף: "משחק גביע זה אף פעם לא קל, בטח כשפוגשים יריבה שהפסדנו לה לפני עשרה ימים. אנחנו שמחים שהקהל שלנו חוזר לאצטדיון הביתי שלנו, ויודעים שחובת ההוכחה היא עלינו".

מערכת חדשנית תופעל באצטדיון לבדיקת הנכנסים

עם חזרת האוהדים אל מגרשי הכדורגל, הודיעה חברת Preciate, חלק מהאקסלרטור של FOX LABS, בשיתוף פעולה עם מועדון מכבי חיפה, על סיום הפיילוט של המערכת שמשמישה את התו הירוק של באי המשחק הערב. החברה, שכבר רשמה כ-3000 אוהדים מבעוד מועד, צפויה להפעיל את המערכת עם כניסתם של 1,500 האוהדים שיורשו להיכנס לאצטדיון, על פי מתווה הממשלה. זו תהיה הפעם הראשונה שכמות כזו של אנשים, תיכנסו באופן מבוקר לאירוע המוני.

המערכת של Preciate פועלת במספר שלבים מקדימים לפני ההגעה למשחק עצמו. כל אוהד מקבל לינק, מעלה צילום של התו ירוק, תעודה מזהה וסלפי. המערכת מאמתת את המסמכים שהועלו וכאשר יש אישור נשלחת הודעת סמס. ביום המשחק, המערכת מזהה את הפנים ונכנסים בקלות חשוב לציין כי כל הפרטים (צילום תעודת הזהות והתו הירוק) לא נשמרים באף מאגר מידע ומשמשים לאישור התו הירוק בלבד.

בסיס ייחודה של המערכת, היא בדיקת התקינות של תעודת המתחסן, והשוואתה לתעודה מזהה זמן רב לפני הכניסה לאצטדיון. בזמן הכניסה, מתבצע אימות זהות הנכנס, בתוך שנייה בודדת. המערכת מונעת כניסה של קהל ללא תו ירוק המאושר על ידי משרד הבריאות ולמעשה, מונעת זיופים, מאפשרת כניסת קהל רב, בזמן קצר ובצורה בטוחה.

אייל פישר, מנכ"ל Preciate: "אנו חוזרים לשגרה מבורכת, אך חשוב להמשיך להיות בבקרה ולשמור על בריאותנו. באמצעות הטכנולוגיה שלנו, ובשיתוף פעולה עם מועדון מכבי חיפה, אנו שומרים על כל באי המקום. באמצעות המערכת האוהדים יוכלו לדאוג מתוצאות המשחק ולא מהאדם שעומד לצידם ביציע. אנו נמצאים כיום במגעים עם מועדוני ספורט נוספים, מוסדות תרבות וכל ענף שמעוניין לארח קהל רב, בזמן קצר ובצורה בטוחה".

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
"אין שום השפעה למה שהיה במשחק האחרון". לוזון/קובי אליהו

מכבי פתח תקוה

גיא לוזון לאמר קראת המשחק: "אנחנו מחכים בכיליון עיניים לשריקת הפתיחה. המטרה שלנו היא אחת ויחידה - להעפיל לרבע הגמר. אין שום השפעה למה שהיה במשחק האחרון מול מכבי חיפה". תאי בריבו וגיא חדידה הפצועים ייעדרו.

הרכב משוער: אריק ינקו: ינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, ירדן כהן, ארד בר, איתן אזולאי, נאור סבג, ארמנדו קופר, אבדיאל ארויו, ליאל עבדה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully