וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מנתחים: השחקנים שעלולים לעזוב - ואלה שאולי יצטרפו לוושינגטון

לפי "האתלטיק", מעמדו של אבדיה יציב, בעוד בראון, ואגנר, רובינסון ובונגה עשויים להישלח בטרייד. על ביל הוויזארדס לא יוותרו עד הדדליין, טאקר ואריזה על הכוונת. וגם: התגובות לאחר ההפסד למילווקי

סקוט ברוקס על העובדה שאבדיה לא הגיע לקו העונשין במשך חודש/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

בעוד תשעה ימים יסתיים מועד הטריידים ב-NBA, ועדיין לא ברור מה וושינגטון תעשה. מחד, על אף שהם מדורגים במקום ה-12 בלבד במזרח, הוויזארדס עדיין לא איבדו סיכוי לפלייאוף ורחוקים 3.5 משחקים בלבד מהמקום העשירי, המוביל לקרב על הפלייאוף. מאידך, קשה לראות את הגרסה הנוכחית של וושינגטון מגיעה רחוק, ולא מעט פרשנים בארה"ב ממליצים לנסות ולהתכונן לקראת העונה הבאה.

לפי "האתלטיק", הוויזארדס סימנו כרגע ארבעה שחקנים אותם יהיו מוכנים להעביר בטרייד - טרוי בראון, מו ואגנר, ג'רום רובינסון ואיסק בונגה. השם ה"נוצץ" ביותר מהרביעייה הזו היא בראון, הבחירה ה-15 בדראפט 2018, אולם הייבוש על ידי סקוטי ברוקס הוריד מערך הטרייד שלו. על פי דיווחים, קבוצות יהיו מוכנות להעביר בחירת סיבוב שני עבורו - לא יותר.

על הכוכב הגדול בראדלי ביל הקבוצה מהבירה לא תחפש טרייד, כך לפי אותו דיווח, כשביל עצמו גם לא דרש בשום שלב לעזוב. השמות שהוזכרו כמועמדים להגיע כוללים בין היתר את פי ג'יי טאקר, ג'ורג' היל, טרבור אריזה וגם אנדרה דראמונד.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. האתר של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
מקומו מובטח. אבדיה/אתר רשמי, האתר של וושינגטון וויזארדס

וושינגטון שוב בלחץ. אם נדמה היה שלפני פגרת האולסטאר הקבוצה מוצאת את עצמה ומתקרבת למאבקי הפלייאוף, בשבועות האחרונים נראה שהקבוצה שוב הולכת אחורה וחוזרת להרגלים המגונים מפתיחת העונה. הלילה (בין שני לשלישי) ספגה הקבוצה הפסד 133:122 למילווקי, שהיה ההפסד הרביעי ברציפות של הקבוצה והשישי בשבעת המשחקים האחרונים.

גם הפעם הוויזארדס נקלעו לפיגור מוקדם, והיתרון של יאניס אנטטוקומפו וחבריו טיפס ל-27 בשיאו. כמו בהרבה משחקים העונה, הוויזארדס השקיעו את מרבית האנרגיות בניסיונות לייצר קאמבק, שגם הוא לא ממש הגיע.

נקודת האור של וושינגטון הייתה היכולת של השחקנים הצעירים בראשות רוי האצ'ימורה. הפורוורד סיפק משחק אישי נהדר מול הבאקס בפעם השנייה תוך יומיים, עם 22 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. גם דני אבדיה המשיך במגמת השיפור: הרוקי הישראלי אמנם חזר לספסל כדי לפנות מקום לבראדלי ביל שנעדר מהמשחק הקודם, אבל קיבל 31 דקות והציג יכולת טובה עם 11 נקודות (5 מ-9 מהשדה), 6 ריבאונדים, שני אסיסטים ומדד הפלוס/מינוס הטוב בוושינגטון (8+).

עוד בוואלה!

דני אבדיה חזר לספסל וקלע 11 נקודות בהפסד 133:122 של וושינגטון למילווקי

לכתבה המלאה
רוי האצ'ימורה, וושינגטון וויזארדס, מול ברוק לופז, מילווקי באקס. Patrick Smith, GettyImages
גם אבדיה יפסיק לוותר על הכדור? האצ'ימורה מול ברוק לופז הלילה/GettyImages, Patrick Smith

"אני שמח לראות שאבדיה מוכן לזרוק כשהוא מקבל מסירה. זאת התקדמות", כתב הבלוגר של הוויזארדס אנתוני סיטאדינו. אבל רוי האצ'ימורה עושה התקדמות אמיתית בתחום הזה: לראשונה בקריירה, הוא זרק 18 זריקות ומעלה בשני משחקים רצופים, וכעת הוא מודה שהיה צריך לעבור תהליך כדי להגיע לזה.

"לתחושתי, עד עכשיו הייתי נחמד מדי. ויתרתי על הכדור, מסרתי יותר מדי, לא הייתי מספיק אגרסיבי ולא חיפשתי מספיק את הסל. אבל אני רואה שבכל פעם שאני אגרסיבי בהתקפה, קורים דברים טובים. לקבל את הביטחון הזה, זה דבר חשוב לכל שחקן צעיר", אמר האצ'ימורה.

גם בראדלי ביל וסקוט ברוקס החמיאו להאצ'ימורה בסיום, וביל אמר: "זה רק עניין של זמן עד שהוא יתפוצץ. הוא מתחיל להבין שאנחנו צריכים שהוא יהיה יותר אגרסיבי, שיהיה הצלע השלישית שלנו בהתקפה. הוא הוכיח שהוא מסוגל לעשות את זה, כי הוא מגוון. הוא אחד שאוהב ללמוד והשמיים הם הגבול מבחינתו".

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס מאוכזב. Hannah Foslien, GettyImages
הסבלנות אוזלת. בראדלי ביל/GettyImages, Hannah Foslien

בוושינגטון הביעו תקווה שגם דני אבדיה ילמד מהאצ'ימורה ויפנים את הגישה הזו, אחרי שבחלקים רבים העונה הוא נראה פאסיבי בהתקפה ומיעט ליזום מהלכים. "ההתקדמות של האצ'ימורה ממחישה עד כמה הוויזארדס נשענים על שחקנים צעירים. יש ברוטציה של סקוט ברוקס כמה שחקנים שעדיין מחפשים את מקומם ב-NBA", כתבו הבוקר ב-NBC. "בראדלי וראסל ווסטברוק הם המנהיגים ויש להם שאיפות להגיע לפלייאוף, אבל עדיין יש תהליך למידה ששחקנים כמו האצ'ימורה, דני אבדיה וגריסון מתיוז צריכים לעבור, וזה דורש סבלנות".

מצד שני, לא בטוח שלוויזארדס יש את הסבלנות הנדרשת. בראדלי ביל הודה בסיום ששכר הלימוד שהקבוצה עוברת באמצעות הפסדים, מתחילים לגרום לו אי נוחות. "קשה לדעת שאתה קורע את התחת שלך ומבזבז את רוב הזמן בניסיונות לחזור למשחק. בסוף נגמר לך הדלק", אמר כשהוא מתייחס לנטייה של הוויזארדס להיקלע לפיגור גדול במשחקים רבים. "אני חושב שזה משהו שמאפיים אותו בשנים האחרונות, וזה מאוד מבאס. אנחנו צריכים ללמוד להיות הקבוצה הדומיננטית, כי לנסות לחזור בכל פעם למשחק, זאת משימה קשה מדי ברוב המקרים".

גם סקוט ברוקס הודה ש"להפסיד זאת תחושה מחורבנת, גם אם הקשינו על אחת הקבוצות החזקות במזרח בשני משחקים רצופים. אני לא אשן הלילה, למרות שאני יודע שיש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully