וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - בית"ר נורדיה: בירם כיאל צפוי לפתוח

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 21:04

האדומים לא מזלזלים ביריבה מליגה א', קנדיל, עוסמאן וג'אבר יקבלו מנוחה, גם אוסמה חלאיילה(שלישי, 18:00, ספורט 5 לייב)

בני סכנין

אחרי הניצחון המרשים על הפועל תל אביב, רוצים בקבוצה גם לעלות לרבע גמר הגביע. בסכנין לא מזלזלים בבית"ר נורדיה מליגה א', אך שרון מימר ייתן לכמה שחקנים בולטים מנוחה, ובראשם השוער מחמוד קנדיל. גם עטאא ג'אבר ועלי עוסמאן יזכו למנוחה בעוד אוסמה חלאיילה - שנמצא בכושר פחות טוב - יתחיל את המשחק על הספסל. מי שיפתח בהרכב הוא בירם כיאל. "אסור לנו לזלזל בנורדיה, אחרת נופתע", אמר שחקן בקבוצה, "הגביע יכול להיות מקפצה לעונה הזו".

הרכב משוער: ראמי חמאדה, חגי גולדנברג, לוקאס שפנדלהופר, מארון גנטוס, איהאב שאמי, בירם כיאל, איהאב גנאים, מוטי ברשצקי, איסמעאיל ריאן, דיין קלי, נייג'ל האסלביינק.

שחקן בני סכנין בירם כיאל. מאור אלקסלסי
צפוי לפתוח. כיאל/מאור אלקסלסי

בית"ר נורדיה ירושלים

נציגת ליגה א' היחידה שנותרה בגביע, תעשה היסטוריה באצטדיון דוחא עם הופעה ראשונה שלה בשמינית הגמר, אבל לא מתכוונת להסתפק בזה. מאז הניצחון על מ.ס. טירה בדו-קרב הפנדלים בסיבוב ח', בית"ר נורדיה התאוששה גם בליגה ונחלצה מהמקום האחרון בבית ב' של המחוז הדרומי בזכות 10 נקודות מ-12 האחרונות.

אסף גובזה, שכבש בפנדל את שער הניצחון מול הכח עמידר רמת גן בדקות הסיום ביום שישי והבקיע ארבעה מששת שעריו העונה בשלושת המשחקים האחרונים בהם שותף, ימשיך להוביל את החוד של ויקטור גניש. יוסי סלליך, האח של סינטאיהו מהפועל באר שבע, אמור לאייש את הקו הימני כשמאחוריו שלושה בלמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully