וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל תל אביב: קלינגר יעשה רוטציה, "קושי בלתי רגיל, אבל לא מתרץ"

האדומים מתכוננים לשמינית גמר הגביע (ג', 18:00, ספ' 5), המאמן לא מוכן "להשתמש בפצועים כתירוץ". שדה לא יפתח אצל הצהובים

שמינית הגמרהסתיים16/03/2021
מכבי נתניה
  • גורי (75)
3:1
  • (48, פנדל) אלטמן
  • (82, גול עצמי) וייר
  • (90) כהן
הפועל תל אביב
תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 1:0/ספורט 1

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: נתניה
קהל: 1500

מכבי נתניה

בקבוצה עדיין מלקקים את הפצעים מההפסד להפועל חדרה בשבת שעלול להשאיר אותם מחוץ לפלייאוף העליון. במקביל יש להם הזדמנות להתקדם במפעל שהם כל כך רוצים כבר שנים לסיים אותו עם תואר אחרי שהגיעו לגמר לפני שנתיים והפסידו שם לבני יהודה. המאמן ריימונד אטפלד יערוך כמה שינויים בהרכב לעומת זה ששיחק בשבת. זלאטן שחוביץ' ישוב מצהובים. עידו וייר אמור לפתוח במקום כרם ג'אבר. גם יובל שדה, שכבש את השערים האחרונים של הקבוצה, צפוי להתחיל את המשחק על הספסל ובמקומו יעלה אילון ירושלמי. בחלק הקדמי צפוי לפתוח חן עזרא על חשבון אבובקאר דומביה. דני עמוס הפצוע ימשיך להיעדר.

שחקן מכבי נתניה, יובל שדה. ברני ארדוב
לא צפוי לפתוח. שדה/ברני ארדוב

הפועל תל אביב

אחרי ההפסד המתסכל לבני סכנין ורגע לפני הדרבי היוקרתי בשבת, הפועל תל אביב שמה בצד את מאבקי התחתית בליגה ומחר (שלישי, 18:00, ספורט 5) תתארח אצל מכבי נתניה בשמינית גמר גביע המדינה. ניר קלינגר לא תרגל הרכב היום, אבל הוא שוב יסבול מלא מעט חיסורים ומי שייעדרו בשל פציעות הם בן ביטון, שלומי אזולאי, אדי גוטליב ואופק ביטון, בנוסף לרז שלמה המורחק. הבשורה הטובה מגיעה מכיוון דן איינבינדר, שעשוי להיכלל בסגל על אף הדלקת בברך שמקשה עליו.

המאמן הודה שעליו לזגזג בין המסגרות, עם הסגל הקצר והפצוע שלו: "אני מניח שכל הקבוצות בגביע נמצאות באותה דילמה ובאותה סיטואציה: משחקים חשובים בליגה, ומיד מחזור בגביע, וגם אנחנו בהפועל מתמודדים עם קושי בלתי רגיל. יש לנו לצערי מספר פצועים שלא נוכל להשתמש בהם. עשינו את כל ההכנות כדי להגיע עם ההרכב הכי חזק שעומד לרשותי, עם חשיבה של כמה חשוב הגביע למועדון כמו הפועל תל אביב, ובשבת יש את הדרבי הגדול. אנחנו דרוכים ומוכנים, לא נשתמש בשום תירוץ עם רשימת הפצועים שיש לנו. כל מי שישחק בהרכב או כמחליף ייתן את הנשמה כדי שהפועל תהיה בשלב הבא". קלינגר יודע ש"מצפה לנו משחק קשה, התמודדנו מול נתניה לפני שבועיים, זו קבוצה שראויה להיות בפלייאוף העליון ונצטרך להתכונן בצורה מדוקדקת".

לידור כהן: "היינו מאוד מאוכזבים מהמשחק מול סכנין, יודעים שהוא היה מאוד חשוב לקבוצה, אבל עכשיו אנחנו שמים את הליגה בצד, הגביע זה מפעל אחר. הסיכויים זה 50/50, ובמועדון כמו הפועל תל אביב, שיש לו היסטוריה עם גביעים, אנחנו רוצים להמשיך את הדרך הזאת ולעשות הכל כדי להעפיל לשלב הבא".

עוד בהפועל: תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את שרון ניסנוב לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת. הדיון יתקיים מחר ב-17:00.

עוד בוואלה!

הדרבי נקבע ללא תיאום עם משה פרץ, שכבר מכר כרטיסים למופע בבלומפילד

לכתבה המלאה
עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
עוד אתגר. עומרי אלטמן/אודי ציטיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully