וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי נקבע ללא תיאום עם משה פרץ, שכבר מכר כרטיסים למופע בבלומפילד

15.3.2021 / 15:04

אנשי ההפקה של הזמר שהופעתו נקבעה מראש למוצאי שבת הופתעו מההכרזה על קיום המשחק בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב באותו ערב, למרות שהם מחזיקים בחוזה חתום עם ראשי האצטדיון על מועד ההופעה. המנהלת בתגובה: "המשחק יתקיים במועד שפורסם"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

זמן קצר אחרי הודעתה של מנהלת הליגות בכדורגל על שיבוצו של הדרבי התל אביבי בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב ליום שבת הקרוב בשעה 21:00, לוואלה! ספורט נודע שמאחורי הקלעים מתנהל מאבק של ממש בנוגע לקיום המשחק. הסיבה היא שלאותו ערב נקבעה מראש הופעה של משה פרץ באצטדיון בלומפילד, ונכון לשעה זו הפקת המופע לא קיבלה עדכון על דחייה כלשהי.

אצטדיון בלומפילד. אריאל שלום
מי ייתן כאן הופעה במוצ"ש?/אריאל שלום

על פי גורמים המעורים בפרטים, סוכנו של הזמר הופתע מהידיעות על קביעת המשחק, שבתחילה ההערכה היתה שיתקיים ביום ראשון, כאשר גם מפיק האירוע הבהיר לנציגיו של הזמר שאין שינוי מבחינתו בשלב זה. למפיק האירוע ישנו הסכם חתום עם ראשי איצטדיון בלומפילד בנוגע למועד ההופעה, ולא ברור איך נקבע המשחק במקביל מבלי לקבל את אישורו. כאשר לא ברור כיצד נקבע משחק הדרבי לשעת ההופעה מבלי לקבל את אישורו של המפיק תחילה.

עוד בוואלה!

כל המאבקים על הפלייאוף העליון נקבעו לשבת ב-19:15, הדרבי התל אביבי ב-21:00

לכתבה המלאה
טקס פרסי אקו"ם 2019, משה פרץ. ראובן קסטרו
הפסדים כספיים משמעותיים? משה פרץ/ראובן קסטרו

במנהלת מודעים לעניין אך משוכנעים שהדרבי יתקיים בשעה הנקובה ושכבר בקרוב תתקבל הודעה על דחיית ההופעה. יש לציין שכרטיסים רבים כבר נרכשו למופע של פרץ, והזזתו למועד אחר עשויה להיות כרוכה בהפסדים כספיים משמעותיים. ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: "המשחק יתקיים במועד שפורסם".

על פי גורמים בהנהלת האיצטדיון, מתנהל משא ומתן עם מפיקי המופע והכיוון הוא לדחיית המופע לשבוע שאחרי משחקי הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully