וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "נבהיר לשחקנים שאם מפסידים - מודחים". בן חיים ישוב להרכב

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 21:10

האלופה תנסה להסתדר בגביע על רקע מאבק האליפות (ג', 20:45, 5 לייב), ייני מודה שהצהובים מתגעגעים להצלחות במפעל, ז'ראלדש וסבוריט ימשיכו להיעדר. סילבס: "יהיה קשה לשני הצדדים"

שמינית הגמרהסתיים16/03/2021
הפועל חיפה
  • ממן (5)
  • תורג'מן (74)
3:2
  • (8, פנדל) חיים
  • (12, גול עצמי) קפילוטו
  • (62, פנדל) בלקמן
מכבי תל אביב
תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: חיפה
קהל: 1500

מכבי תל אביב תעזוב מחר (שלישי) ל-24 שעות את מרוץ האליפות ותנסה להסתדר במפעל בו פחות הולך לה בשנים האחרונות, כשתפגוש את הפועל חיפה בשמינית גמר הגביע (20:45, 5 לייב). בכל תקופת הבעלות של מיטש גולדהאר זכתה מכבי תל אביב רק בגביע מדינה אחד בשנת 2015 עם הטרבל שהושג תחת המאמן פאקו אייסטרן. גם לפני כן חיכתה מכבי תל אביב הרבה שנים לגביע מאז זה שהשיגה בשנת 2005 תחת ניר קלינגר.

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. דני מרון
"טעם הזכייה בגביע מלפני כמה שנים עוד קיים". סילבס/דני מרון

הפועל חיפה

מאמן הקבוצה חיים סילבס התייחס למפגש עם הצהובים: "כמובן שמשחק גביע מול מכבי תל אביב זה משחק קשה מאוד, אבל בבית שלנו אנחנו רוצים להמשיך ולהתקדם. הטעם מהזכייה בגביע בשנים האחרונות עוד קיים, וגם הדרמה מהמשחק האחרון עוד זכורה. אין כמו הטעם של הגביע. נעשה הכול כדי להעמיד קבוצה רעננה שתיתן פייט כדי לעבור שלב. סימנו את הגביע בתחילת העונה כמפעל שאפשר ללכת בו עד הסוף. מכבי תל אביב זה משחק קשה, אבל יהיה קשה לשני הצדדים".

על חשיבות הקהל: "אמרתי את זה גם מול אשדוד. זה מרגש מאוד לראות את הקהל. הוא דוחף, והשחקנים מרגישים שזה חסר להם מאוד. ברור שהקהל היה חסר מאוד, מקווה שיאפשרו להכניס מספרים גדולים יותר בהמשך. כל מי שמגיע לדחוף את הקבוצה עוזר מאוד מאוד".

בצד המקצועי סילבס יחסר את וויליאם אגאדה המוצהב, אך יקבל חזרה את אלון תורג'מן שצפוי לפתוח בהרכב. המאמן לא תרגל הרכב, אך ההערכה היא שלא יעשה יותר מדי שינויים לעומת ההרכב שפתח נגד מ.ס אשדוד ב-2:2 בשבת.

שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. מאור אלקסלסי
מכבי תל אביב הפסידה שני גמרים בשנים האחרונות. ייני/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב

"החמצנו את מפעל הגביע בשנים האחרונות", מודה הקפטן שרן ייני. "זה מפעל שאנחנו מאוד אוהבים אבל הפסדנו בשני גמרים בשנים האחרונות", הזכיר ייני את ההפסדים למכבי חיפה כשפטר בוס אימן את הקבוצה ולבני יהודה כשליטו וידיגאל היה המאמן.

מחר שוב תצפין מכבי לחיפה, כפי שיוצא לה לעשות בשבועיים האחרונים, ותפגוש את הפועל חיפה שבעצמה רוצה העונה גביע כדי לפצות על הכישלון בליגה. במשחק הליגה האחרון ממש לפני פחות משבועיים התקשתה מכבי תל אביב במשחקה באצטדיון העירוני בחיפה ונשארה עם עשרה שחקנים אחרי ההרחקה של שחר פיבן ובכל זאת ניצחה.

לקראת מחר נראה שמכבי תל אביב שוב תיאלץ להסתדר ללא הפצועים הרבים שיש לה. אנדרה ז'ראלדש ואנריק סבוריט שהצטרפו אחרונים לרשימה, לא אמורים לחזור למחר. יונתן כהן ועדן קארצב כבר נעדרים הרבה זמן ונראה שגם לדן גלזר ייקח עוד זמן. אלכסנדר פשיץ' שהיה מאומת לקורונה וחזר להתאמן עדיין לא שב לאימונים מלאים. מי שאמור לפתוח הוא טל בן חיים שהיה מוצהב במשחק האחרון בקרית שמונה.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. ., אודי ציטיאט
המון שחקנים משמעותיים בחוץ. יונתן כהן/אודי ציטיאט, .

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון התייחס למפגש הגביע עם הפועל חיפה: "זה מפעל שונה, כך שזו אווירה אחרת. במיוחד שאפשר להכניס אוהדים למשחקים - זה נהיה מעניין יותר מיום ליום". על ההבדל בין משחק ליגה למשחק גביע: "צריך להבהיר לשחקנים שאם מפסידים הולכים הביתה וצריך לוודא שהם מרוכזים בניצחון". על היריבה: "אנחנו אוהבים לשחק עם קבוצות שבאות לשחק כדורגל, ואני מאמין שיהיה משחק טוב".

אבי ריקן: "אנחנו צריכים כרגע לשים את המאבקים בליגה בצד ולהתכונן טוב. משחק גביע חשוב למועדון וגם לשחקנים. אין משחק קל בגביע כמו שנוכחנו לדעת בשנים האחרונות. נצטרך לבוא בשיא המוכנות, מול יריב עיקש שהראה בליגה כמה קשה לנו לשחק נגדם. אנחנו מנסים לחזור לשגרה ולחיים, ואנחנו רוצים שהקהל יראה אותנו משחקים טוב ועולים שלב".

על היריבה: "הפועל חיפה עשתה דברים יפים בגביע בשנים האחרונות, אבל אנחנו באים עם הרבה ביטחון ועם סגל רחב ורעב, כך שיש עוד הזדמנות לחבר'ה שלנו להוכיח. זה מדהים שהקהל חוזר. אני מקווה שהכמות של הקהל תגדל ונראה עוד פרצופים ביציעים. כיף לראות קהל של כל הקבוצות חוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully