וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "לא ריאלי לדבר על קוואדרופל, לא חושב שזה יקרה"

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 17:55

למנצ'סטר סיטי יש הזדמנות לזכות בכל ארבעת המפעלים בהם היא משתתפת, אבל מאמנה לא נסחף לפני הגומלין מול גלדבאך בשמינית גמר ליגת האלופות (ג', 22:00, 5 פלוס). הגרמנים מקווים לעצור את רצף ההפסדים בבודפשט

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים16/03/2021
מנצ'סטר סיטי
  • בראונה (12)
  • גונדואן (18)
0
    בורוסיה מנשנגלאדבך
    תקציר: פולהאם - מנצ'סטר סיטי/ספורט1

    מעולם לא היה מועדון כדורגל אנגלי שזכה בקוואדרופל בעונה אחת - אליפות, שני הגביעים המקומיים וגם ליגת האלופות. מנצ'סטר סיטי מוליכה בבטחה את הפרמיירליג, תשחק בשבת ברבע גמר הגביע מול אברטון, צריכה לפגוש בחודש הבא את טוטנהאם בגמר גביע הליגה, וגם בליגת האלופות היא אמורה להמשיך לרבע הגמר, כשמחר (שלישי, 22:00, ספורט 5 פלוס) "תארח" בפושקאש ארנה בבודפשט את בורוסיה מנשנלדבאך, אחרי ניצחון 0:2 במשחק הראשון.

    היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד הייתה הנציגה האנגלית היחידה שזכתה בטרבל, לפני 22 שנה, וכאשר פפ גווארדיולה נשאל על האפשרות של קבוצתו לשבור את השיא, הוא הבהיר: "מעולם לא הייתה זכייה בארבעת התארים ואני לא חושב שזה יקרה גם הפעם, לאור הסיטואציה בה אנחנו נמצאים בעונה הזאת. אני לא חושב על זה, אלא רק על המשחק הקרוב ואז על אברטון. אני לא יודע איך תסתיים העונה, אבל הישג כזה הוא לא ריאלי. סיטי הנוכחית גרועה מהקבוצות הקודמות כי הן זכו בהרבה תארים וזו עדיין לא זכתה בכלום. אנחנו נמדדים על פי הזכיות. חובת ההוכחה עדיין מוטלת על הקבוצה הנוכחית".

    הסיטיזנס לא הוציאו כדור מהרשת כבר 616 דקות בליגת האלופות, ובששת המשחקים האחרונים שמרו על שער נקי, אבל גווארדיולה הזהיר מפני היריבה הגרמנית. "אני רוחש כבוד עצום לגלדבאך", אמר המאמן. "יש להם נשקים והם יודעים כיצד להשתמש בהם. אני רוצה לראות את הקבוצה שלי מנסה לנצח את המשחק".

    קווין דה בראונה, אילקאי גונדואן, ראחים סטרלינג וריאד מחרז נחו בשבת וצפויים לחזור להרכב של סיטי, כשבחוד אמור לפתוח גבריאל ז'סוס.

    אילקאי גונדואן שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
    נח בשבת ואמור לפתוח. אילקאי גונדואן/רויטרס

    בניגוד לסיטי, בורוסיה מנשנגלדבאך נמצאת בקריסה מוחלטת מהרגע שבו התברר כי מרקו רוזה יעבור בקיץ לאמן את בורוסיה דורטמונד. הקבוצה סופרת שישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, נסוגה עד למקום ה-10 בבונדסליגה והסיכויים שלה להפתיע הם כמובן קלושים.

    רוזה אמר במסיבת העיתונאים: "זה משחק חשוב עבורנו, זו ליגת האלופות ועבדנו קשה כדי להיות כאן. הפסדנו 2:0 במשחק הראשון, אבל ננסה לבצע כמה שינויים ולספק הופעה טובה יותר. אנחנו מודעים לקליבר של היריבה, ונצטרך להיות במיטבנו. התוצאות שלנו לא טובות, אבל אנחנו מנתחים את הכול ומבינים שנצטרך לשנות דברים קטנים כדי לחזור למסלול הניצחונות".

    הבלם ניקו אלבדי הוסיף: "העונה לא נגמרה. זה לא חקוק בסלע שזה המשחק האחרון שלנו באירופה לשנה וחצי הקרובות. אנחנו בתקופה רשה, אבל אני בטח שנצא ממנה. זה משחק מיוחד, יש לנו צ'אנס וננסה לקחת אותו".

    רמי בנסבאיני וכריסטוף קראמר, שהשלימו 90 דקות במפגש הקודם ולא שיחקו בהפסד לאוגסבורג בשבת, השתתפו באימון הקבוצה אבל לא מתוכננים לפתוח. מרכוס תוראם אמור לחזור להרכב.

    עוד בוואלה!

    בברצלונה מדווחים על התקרבות: "ויינאלדום ואגוארו יבטיחו את עתיד קומאן ומסי"

    לכתבה המלאה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully