וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אנחנו לא מרוצים מהצורה בה אנחנו משחקים"

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 17:10

על אף הסיכויים הקלושים לעלות לפלייאוף, ולאחר התבוסה לפנאתינייקוס, מאמן מכבי תל אביב מתכונן למפגש עם אנדולו אפס ביורוליג (19:30, 5+): "זו התקופה הטובה ביותר שלהם העונה". וגם: העקיצה של טייריס רייס

סקוט ברוקס על העובדה שאבדיה לא הגיע לקו העונשין במשך חודש/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (שלישי, 19:30, שידור ישיר בספורט 5) כשהצהובים יארחו את אנדולו אפס איסטנבול במשחק השלמה מהמחזור ה-23. המשחק המקורי נדחה בשל הסגר בנתב"ג והעובדה כי טיסות זרות בינואר לא יכלו לנחות בארץ. מכבי תל אביב מגיעה למשחק עם 11 ניצחונות ו-16 הפסדים, ואילו אנדולו ניצחה 18 משחקים והפסידה 10 בלבד.

התבוסה לפנאתינייקוס חיסלה כמעט סופית את סיכויי הצהובים לעלות לפלייאוף, סיכויים שמזמן נותרו מתמטים בלבד, אך גם הפסד לאנדולו ככל הנראה לא יגמור במיידי את הסיכוי. באלופה הישראלית הפסיקו כבר לפני כמה שבועות לדבר על הפלייאוף, אלא לדבר במונחי של סיום העונה בכבוד, ורצון לשמח את אלף הצופים שיהיו ביד אליהו וחיסלו את הכרטיסים מיד עם יציאתם.

במכבי תל אביב מודעים לעובדה שהם יפגשו את הקבוצה החמה ביותר ביורוליג, וינסו לשלוט בקצב בצורה מסוימת, ועל הדרך לנסות להאט את ההתקפה המצוינת של אנדולו. במועדון מקווים להמשך השיפור ביכולתו של סקוטי ווילבקין ולהתעוררות של אותלו האנטר שבשלושה מארבעת המשחקים האחרונים קלע 2 נקודות או פחות.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, צילום מסך
ספרופולוס/צילום מסך, מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס התייחס למשחק מחר מול אנאדולו: "אני חושב שזו התקופה הטובה ביותר של אנאדולו אפס העונה, הם משחקים כדורסל טוב מאוד. אני חושב שאנחנו צריכים להיות אגרסיביים ולהילחם בכל חלקי המשחק. נרצה להיות מאורגנים מצד אחד, ולהתכונן לבלגן את המשחק מצד שני. בתקופה הנוכחית נראה שהיריבה משחקת באותה יכולת כמו בעונה שעברה. אנחנו נצטרך להילחם, כל עוד יש סיכוי אנחנו רוצים להראות על הפרקט שאנחנו קבוצה שנלחמת".

על העליונות שאנאדולו מראה על יריבותיה בשבועות האחרונים: "נצטרך לשחק חזק בהגנה, ולא לעשות טעויות בהתקפה כי הם יענישו אותנו מיידית. אני מסכים שזו סגירת מעגל שהמשחק מול אנאדולו אפס היה משחק הבית האחרון בעונה שעברה, ומחר נשחק לראשונה העונה מול קהל ביורוליג. נילחם ומקווה שנשמח את האוהדים שלנו".

על הסיכויים לעונה הנוכחית ועל העונה הבאה: "כרגע אנחנו מתרכזים בעונה הזאת, כי אנחנו מכבי. כמאמן מכבי תל אביב אעשה את הטוב ביותר ונילחם בכל המשחקים ביורוליג. כל עוד יש סיכוי מתמטי אנחנו לא יכולים לוותר. בזירה המקומית נילחם עד הסוף". היווני בכל זאת התייחס לעונה הבאה: "חושבים על העונה הבאה, אבל זה מוקדם מידי בשביל לקבל החלטות. אנחנו רוצים להתרכז בעבודה על הפרקט. יהיו לנו פגישות, אבל כרגע. זה עוד מוקדם".

עוד בוואלה!

לפני מכבי תל אביב: ניצחון ב-39 הפרש לאנאדולו בטורקיה

לכתבה המלאה

הציוץ של טייריס רייס

בתוך כך, אקס מכבי תל אביב וגיבור הזכייה מ-2014, טייריס רייס, נזכר בימיו בתור שחקן הצהובים ואף ספק עקץ את קבוצתו לשעבר. רייס צייץ: "מעניין מה אומרים במכבי על העונה הזו. כשיחקתי שם הייתה תקופה בה הפסדנו שלושה משחקים רצוף או משהו כזה, והחיים באותו שלב נראו חסרי משמעות. תנו להם שיגידו את זה בעצמם". שחקן מילאנו מלקולם דילייני הגיב עם אימוג'י צוחק לציוץ, שנראה הומוריסטי וברוח טובה.

כזכור טייריס רייס שיחק במכבי תל אביב בעונת 2013/14, ועל אף פתיחה לא טובה בשורות הצהובים, השחקן הלך והשתפר ככל שהתקדמה העונה, כשלשיאו הגיע הרכז בדיוק במאני טיים של עונת היורוליג. רייס נצץ בשני משחקי הפיינל פור, הוביל את הצהובים לזכייה ונבחר לשחקן המצטיין. בגלל סיבות כספיות רייס לא נשאר במכבי תל אביב, ועל אף לא מעט כותרות שעלו לאורך השנים בדבר חזרתו לקבוצה - זה מעולם לא יצא לפועל.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן אנדולו אפס קרונוסלב סימון. האתר הרשמי של אנדולו אפס, אתר רשמי
נגד הקבוצה החמה ביורוליג/אתר רשמי, האתר הרשמי של אנדולו אפס

כאמור, אנדולו אפס מגיעה למשחק כשהיא הקבוצה החמה ביורוליג. השחקנים של ארגין עתמאן היו בשלבים רבים של העונה מחוץ לפלייאוף, אך במאני טיים התעוררות והם עומדים על רצף של שבעה ניצחונות ו-10 ניצחונות ב-11 המשחקים האחרונים. היכולת המרשימה באה לידי ביטוי בחמשת הניצחונות האחרונים בהם ניצחה אנדולו בהפרש ממוצע של 25.6 נקודות, כולל ניצחון ב-30 הפרש על צסק"א מוסקבה וב-32 הפרש על פנרבחצ'ה.

את הקבוצה העונה מובילים שני הגארדים הבולטים שלה - ואסיליי מיצ'יץ' עם 16.3 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק ושיין לארקין שהיה פצוע בשלבים מסוימים של העונה ועומד כעת על 14.9 נקודות ו-4.3 סיסטים למשחק שחקנים בולטים הם קרונוסלב סימון עם 11 נקודות למשחק, רודריג בובואה עם 9.7 נקודות לערב ובריאנט דאנסטון עם 8.7 נקודות בממוצע.

זה יהיה מפגש היורוליג ה-20 בין הקבוצות כשהתוצאה עומדת על 9:10 לטובת אנדולו שניצחה בסיבוב הראשון 89:91 באיסטנבול מסל ניצחון של רודריג בובואה. מכבי ניצחה את אנדולו בשנה שעברה במשחק האחרון לפני פרוץ הקורונה 75:77 והבטיחה את מקומה בפלייאוף, במה שהיה הניצחון הביתי הראשון על הטורקים מאז דצמבר 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully