וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: ניצחון ב-39 הפרש לאנאדולו בטורקיה

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 23:15

יריבת הצהובים בשלישי הקרוב לא ריחמה על גזיאנטפ ומחצה אותה 63:102. עתמאן העניק מנוחה לרוב כוכביו, 13 נקודות למיציץ'. ספרד: ניצחון חוץ מרשים לריאל מדריד על באסקוניה

תקציר: פנאתינייקוס - יוניקיס 74:98/ספורט 2

בטרם המפגש עם מכבי תל אביב ביורוליג בשלישי הקרוב הביסה היום (ראשון) אנאדולו אפס 63:102 את גזיאנטפ בליגה הטורקית, ונראה שהיא תגיע בכושר מצוין למשחק מול הצהובים. המשחק, שנערך במסגרת המחזור ה-24, היה יחסית צמוד במחצית הראשונה, שהסתיימה בשבע הפרש לקבוצה של עתמאן. במחצית השנייה הקבוצה מהיורוליג כבר הראתה את עליונותה על יריבתה וניצחה את הרבעים 3 ו-4 בתוצאה מצטברת של 28:60!

ייגיצאן סייביר הוליך את קלעי בן ה-22 הוליך את קלעיה של אנאדולו עם 17 נקודות להן הוסיף 8 ריבאונדים. ואסיליה מיציץ' זכה למעט דקות, כמו גם רוב כוכבי הקבוצה, אך הוסיף 13 נקודות ב-13 דקות למוליכת הליגה הטורקית. אנאדולו צועדת בגאון בפסגה עם 23 ניצחונות והפסד בודד, כשהיא מקדימה את קרשיאקה השנייה, שמחזיקה במאזן 4:20.

וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
אנאדולו ממשיכה בכושרה הנהדר. מיציץ'/GettyImages

מדובר בניצחון מספר 13 ב-14 משחקיה האחרונים של אנאדולו, כולל ביורוליג, כשהקבוצה של עתמאן חוזרת לנצח בליגה לאחר התבוסה המפתיעה והפסד הבכורה שלה במחזור שעבר לאפיון. במשחק נוסף בליגה הטורקית הביסה פנרבחצ'ה בחוץ 61:78 את באשקשהיר בחוץ.

ספרד: ריאל מדריד ממשיכה לצעוד בגאון בראש טבלת הליגה הספרדית, לאחר שניצחה בחוץ 74:85 את באסקוניה בקרב בין שתי קבוצות יורוליג. הבלאנקוס הוליכו בכל שלבי המשחק, אך הבאסקים הצליחו לחזור ברבע השלישי. רבע אחרון טוב מאוד, במיוחד מבחינה הגנתית של השחקנים של פאבלו לאסו, הביא להם ניצחון על השלישית בטבלה והם כבר במאזן מרשים של 1:23. גבריאל דק הוליך את קלעי המנצחת עם 18 נקודות כשאדי טבארס תרם 16 ו-12 ריבאונדים. פייריה הנרי תרם 14 נקודות ומסר 11 אסיסטים אך זה לא עזר לבאסקוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully