וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: זידאן מודה ש"משהו קורה" עם הזאר, ומתייחס לשמועות על רונאלדו: "כן, יכול להיות"

ייאוש בריאל מדריד: אדן הזאר שוב נפצע ויחמיץ את אטאלנטה (שלישי, 22:00, ספורט 5), זיזו: "רוצים לעזור להזאר. לא יודע אם זה יהיה איתי או עם מאמן אחר"

תקציר: ארסנל - טוטנהאם 1:2/ספורט 1

אדן הזאר שוב מדאיג את ריאל מדריד. שחקן הכנף הבלגי לא לקח חלק היום באימון המסכם לקראת משחק הגומלין נגד אטאלנטה בשמינית גמר ליגת האלופות (שלישי, 22:00, ספורט 5) אחרי ששוב נפצע, ויחמיץ את המשחק. הזאר שוב נפגע בשרירים, והבלגי המאכזב, ששיחק השנה 15 דקות בלבד, עלול להיעדר בין 4 ל-6 שבועות.

אדן הזאר ריאל מדריד. רויטרס
כמו תקליט שבור. הזאר/רויטרס

רק ביום שבת האחרון חזר הזאר מפציעה כששותף ל-15 דקות בניצחון על אלצ'ה במסגרת הליגה. זידאן קיווה שהדקות שהזאר יקבל יעזרו לו להסיר חלודה לקראת המשחק המכריע בליגת האלופות, אליו ריאל מגיעה עם מקדמה של 0:1 מהמשחק הקודם באיטליה, אולם נראה שהשחקן שוב נפצע.

לפני שחזר למגרשים בשבת, הזאר שנפצע בתחילת חודש פברואר החמיץ שישה משחקי ליגה רצופים.

עוד בוואלה!

בברצלונה מדווחים על התקרבות: "ויינאלדום ואגוארו יבטיחו את עתיד קומאן ומסי"

לכתבה המלאה

היום מאמן הקבוצה זינדין זידאן נשאל על הסוגייה בוערת במדריד, ואמר: "השמועיות על חזרת רונאלדו לריאל? כן, זה יכול להיות... אנחנו מכירים טוב את כריסטיאנו אבל עכשיו הוא שחקן של יובנטוס, ואנחנו צריכים לכבד את זה, הוא משחק במועדון אחר. בואו נראה מה יהיה בעתיד".

בנושא של הזאר, זידאן נשאל האם יש בעיה עם הצוות הרפואי: "לא חושב שיש בעיה. נברר מה קורה, אבל כרגע אין הסבר. דיברנו על קדם העונה, על העמוס, זה גם בראש... ננסה לאושש את הפצועים... אנחנו רוצים לעזור להזאר. לא יודע אם זה יהיה איתי או עם מאמן אחר, כי יש לו חוזה ארוך.... משהו קורה איתו. מעולם הוא לא היה פצוע ככה בקריירה. אי אפשר להסביר את זה. כולנו רוצים לעזור לו. יש דברים שאני לא יכול להסביר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully