וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורצים היכו את אביו של מרקיניוס, תכשיטים בשווי חצי מיליון יורו נגנבו מדי מריה

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 12:00

צרפת סוערת בעקבות סדרת הפריצות לבתים של שחקני פ.ס.ז': אביו של הברזילאי העיד במשטרה על התקיפה האלימה, אשתו של הארגטינאי "סובלת מטראומה" ומצבה הנפשי קשה. בפריז חוששים: כנופיה של פושעים סימנה את שחקני הקבוצה, ו"זאת רק ההתחלה"

שחקן פריז סן ז'רמן אנחל די מריה עם משפחתו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
רגעים של חרדה. די מריה עם משפחתו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

צרפת סוערת בעקבות אירועי אמש (ראשון) במשחק של פ.ס.ז' מול נאנט. האלופה מעדה ונכנעה 2:1 בתוצאה מפתיעה, אבל המשחק הפך לשולי וזניח, כשהתברר שאנחל די מריה הוחלף במהלכו בגלל שוד אלים בביתו, בזמן שמשפחתו שהתה בו. לפי חלק מהדיווחים הראשוניים, אשתו של די מריה, ג'ורג'לינה קרדוסו, הוחזקה כבת ערובה יחד עם שתי בנותיו הקטנות.

עדיין לא ברור אם הדיווחים נכונים או לא, אולם ידוע שהשלושה יצאו ללא פגע מהאירוע הדרמטי. לפי "לה פריזיאן", בני המשפחה כלל לא הבחינו בפורצים. מדובר בבית בעל שני מפלסים, ולפי הדיווח, בני המשפחה שהו בקומה העליונה בזמן שהפורצים ריכזו את הפעולה שלהם בעיקר בקומת הקרקע. הגנבים התנהלו בשקט מוחלט ובשלב מסוים אך הצליחו לעלות לקומה העליונה מבלי שאף אחד מבני הבית שם לב, ורוקנו כספת שהייתה במקום נסתר.

לפי הדיווחים, אשתו של די מריה אמנם לא נפגעה במהלך הפשיטה על הבית, אבל כשהבחינה בדבר הפריצה, נכנסה להיסטריה. גם כאשר די מריה שיחק במדי מנצ'סטר יונייטד, ביתם נפרץ בזמן משחק, מה שהותיר את אשתו מצולקת. ברשת RMC דיווחו שדי מריה הוחלף בין היתר משום שאשתו סבלה ממצב נפשי קשה לאחר האירוע, ו"הראתה סימנים של טראומה".

אנחל די מריה שחקן פריז סן ז'רמן לפני מרכוס קוקו שחקן נאנט. רויטרס
מי יהיה הקורבן הבא בפ.ס.ז'? נראה שזה עניין של זמן. די מריה אמש/רויטרס

כך או כך, החשש בקרב שחקני פ.ס.ז' הולך וגובר. זמן קצר אחרי הפריצה לביתו של די מריה, התברר שגם בית הוריו של מרקיניוס נפרץ ונבזז. הוריו של הבלם הברזילאי שמתגוררים בסמוך לבית משפחת די מריה, לא נפגעו באירוע, אבל גם במקרה הזה נגנבו חפצים בעלי ערך.

לפי "לה פריזיאן", אביו של מרקיניוס הוכה על ידי שני הפורצים שהגיעו לביתו זמן קצר לאחר פתיחת המשחק של פ.ס.ז'. הם הפתיעו אותו בשעה שהאכיל את הכלבים בגינה וגרמו לו לחבלות בפנים, בבית החזה ובצלעות. לאחר מכן גררו אותו לתוך הבית, חיפשו מזומנים ותכשיטים תוך איומים על בני הבית (כולל אחיותיו בנות ה-13 וה-16 של מרקיניוס) ונעלו אותם בשירותים לפני שברחו מהזירה. הם שדדו שלושה תיקי יוקרה ותכשיטים בשווי של 2,000 יורו.

מהבית של די מריה, אגב, נגנבו תכשיטים ושאר דברים יקרי ערך בשווי גבוה בהרבה. לפי "ל'אקיפ'", שווי הפריטים שנגנבו מביתו של הארגנטינאי עומדים על חצי מיליון יורו.

יחידה מיוחדת של משטרת פריז נקראה לשתי הזירות כדי לנסות להתחקות אחר הפורצים, שככל הנראה אחראים לשתי הגניבות. לפי החשד, כנופיה של פושעים סימנה את שחקני פ.ס.ז'. בשנה וחצי האחרונות נפרצו גם הבתים של סרחיו ריקו, טיאגו סילבה, אריק מקסים שופו-מוטינג ואחרים. המנהל המקצועי לאונרדו אמר ש"העניין דורש בירור מעמיק", ודחק במשטרה למצוא את הפושעים, שפועלים בדפוס דומה פעמים רבות בתקופה האחרונה, ומתזמנים את מעשי השוד לשעות שבהן ברור שהשחקנים לא נמצאים בבית.

אגב, במשטרה חושדים שהפורצים התחקו אחר משפחת די מריה במשך זמן רב, ולמדו להכיר איך הבית בנוי בין היתר בעזרת סרטונים שפרסמה אשתו באינסטגרם. שעות לפני הפריצה, היא פרסמה סרטון שלה עם שתי בנותיה במפלס העליון של הבית - וייתכן שהדבר "הכווין" את הפורצים לקומה התחתונה.

עוד בוואלה!

דיווח: אנחל די מריה הוחלף בגלל "שוד אלים" בביתו בזמן שמשפחתו שהתה בו

לכתבה המלאה
מרקיניוס שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
גם הוריו נפלו קורבן לכנופיה שסימנה את הקבוצה. מרקיניוס/רויטרס

מאמן פ.ס.ז' מאוריסיו פוצ'טינו התייחס לדרמה בסיום המשחק ואמר ש"היכולת שלנו במחצית השנייה הושפעה מדברים שלא קשורים לכדורגל. במחצית לא דיברנו בכלל על כדורגל, אלא רק על מה שקרה. בגלל זה אני לא מופתע מההפסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully