וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנחל די מריה הוחלף בגלל "שוד אלים" בביתו בזמן שמשפחתו שהתה בו

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 2:16

הלם בפריז: פוצ'טינו קיבל מסרים מלאונרדו והחליף את הארגנטינאי כשהוא מלווה אותו לחדר ההלבשה. לאחר המשחק התברר: משפחתו של השחקן הייתה קורבן לניסיון "שוד אלים", ועל פי דיווחים אף הוחזקה כ"בת ערובה"

בימים כאלה הכדורגל נדחק הצדה. לא מעט משחקים נרשמו הערב (ראשון) באירופה, כשאחד מהם היה בפארק דה פראנס, שם נאנט היממה עם 1:2 על פריז סן ז'רמן וניצחה אותה שם לראשונה מאז 2002 - אבל האירועים מחוץ למגרש הם אלו שתפסו את מירב הכותרות בצרפת.

אנחל די מריה שחקן פריז סן ז'רמן לפני מרכוס קוקו שחקן נאנט. רויטרס
הוחלף בדחיפות במהלך המשחק בגלל שביתו נפרץ. די מריה/רויטרס
אנחל די מריה ומשפחתו. Jean Catuffe, GettyImages
סיפור קשה. די מריה ומשפחתו/GettyImages, Jean Catuffe

אנחל די מריה, כוכבה הארגנטינאי של אלופת צרפת, שחזר רק לאחרונה מפציעה, פתח בהרכב אך בסביבות הדקה ה-60 המנהל המקצועי לאונרדו תועד כשהוא מעביר מסרים בטלפון למאמן הקבוצה מאוריסיו פוצ'טינו. שניות אחר כך פוצ'טינו החליף את די מריה, וליווה את הארגנטינאי לחדר ההלבשה.

הסיפור הזה ייצר מיד כותרות בצרפת, כשלאחר מכן הובהר שדי מריה לא הוחלף בגלל סיבה מקצועית, אלא בגלל "בעיה אישית חמורה": הארגנטינאי הוחלף בגלל שביתו נפרץ במהלך המשחק. פריצות לבתי שחקנים במהלך משחקים למרבה הצער הם דבר שבשגרה, אך הפעם מדובר היה באירוע חריג: משפחתו של די מריה (אשתו ושתי בנותיו הקטנות) הייתה בתוך הבית בזמן שהשוד קרה.

בצרפת אף דווח שהשוד היה "מאוד אלים" וייתכן שמשפחתו של די מריה שימשה כבת ערובה לפורצים בזמן שהמשטרה הוזעקה למקום. בקבוצה חוו כבר מספר פריצות של בתים של שחקנים ב-18 החודשים האחרונים כאשר סרחיו ריקו השוער, טיאגו סילבה, אריק מקסים צ'ופו מוטינג היו בין הקורבנות.

מאוריסיו פוצ'טינו התראיין לאחר המשחק והתייחס לסיטואציה של די מריה: "יש מקרים מחוץ לכדורגל שמסבירים מה קרה במחצית השנייה. זה לא תירוץ בגלל שלא הייתה לנו מספיק אנרגיה. אחרי המשחק דיברנו על דברים אחרים ולא על כדורגל".

די מריה לא היחיד שהיה קורבן לשוד הערב, כשגם בבית של מרקיניוס בפריז התרחש שוד, שם הוריו היו הקורבנות. השחקנים התבשרו על האירועים בסיום המשחק, מלבד די מריה, כמובן, שהמקרה שלו היה "חמור יותר", ולכן הוזעק לביתו. לאונרדו ופוצ'טינו ידעו על התקריות כבר בהפסקת המשחק, והשחקנים היו "בהלם" כשהתבשרו על האירועים.

על האירועים עצמם נרשמו דיווחים סותרים. בצרפת נטען כי "המשפחה נכחה בבית ולא ידעה על נוכחותם של הפורצים", ואילו ב-ESPN נכתב ש"המשפחה שלו הוחזקה כבת ערובה במהלך השוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully