וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: נאנט הדהימה את פריז סן ז'רמן, אירוע לא שגרתי בהחלפת די מריה

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 0:08

האלופה פספסה הזדמנות לעלות לפסגה אחרי ה-0:0 של ליל מול מונאקו, כשנאנט ניצחה 1:2 בפארק דה פראנס לראשונה מאז נובמבר 2002. פוצ'טינו החליף את הארגנטינאי בהוראת לאונרדו. על פי דיווחים, מדובר במקרה אישי רציני

אנחל די מריה שחקן פריז סן ז'רמן לפני מרכוס קוקו שחקן נאנט. רויטרס
עניין אישי רציני. אנחל די מריה/רויטרס

למרות איבוד הנקודות ב-0:0 מול מונאקו, ליל שמרה על הפסגה הצרפתית גם אחרי המחזור ה-29, לאחר שנאנט מהתחתית הדהימה עם 1:2 בחוץ על האלופה פריז סן ז'רמן. ליל כעת מקדימה בשלוש נקודות את פ.ס.ז' וליון שחילצה 1:1 דרמטי מריימס בשישי.

שחקני נאנט חוגגים. רויטרס
הפתעה גדולה בבירה. שחקני נאנט חוגגים/רויטרס

פריז סן ז'רמן - נאנט 2:1

ליון לא הצליחה לנצח בשישי, ליל לא הצליחה לנצח מוקדם יותר והאלופה קיבלה הזדמנות פז לחזור למקום הראשון. מה יותר טוב מאשר משחק ביתי מול יריבה שלא ניצחה בפארק דה פראנס מאז נובמבר 2002 והייתה במקום הלפני אחרון ערב המחזור? אלא שהאקס אנטואן קומבוארה רוצה להשאיר את נאנט בליגה, ושחקניו סיפקו מהפך נפלא בדרך לאחת ההפתעות הגדולות של העונה.

אנחל די מריה חזר להרכב ובדקה ה-42 ניסה להקפיץ לעבר קיליאן אמבפה אחרי חילופי מסירות יפים, אבל הכדור הגיע ליוליאן דראקסלר שבעט שטוח בשמאל אל הרשת. בדקה ה-58 החל אירוע לא שגרתי: המנהל המקצועי לאונרדו דיבר בטלפון, ואז ירד לכיוון הספסל כדי לדבר עם מאוריסיו פוצ'טינו. לאחר מכן חזר אל הטלפון, ובינתיים במגרש איבוד כדור עלה לפ.ס.ז' בספיגת השוויון, כשקולו מואני הפציץ פנימה. פוצ'טינו הוציא לאחר מכן את די מריה שירד לחדרי ההלבשה, ושניהם נעלמו יחד במנהרה, לפני שהמאמן חזר. על פי דיווחים בצרפת, מדובר במקרה אישי של הקשר הארגנטינאי. בכל אופן, דעתם של השחקנים הוסחה ובדקה ה-71 נאנט הפכה עם בישול של מואני למוזס סיימון הניגרי. בפעם הקודמת שפ.ס.ז' הפסידה לנאנט, פוצ'טינו עוד היה בלם הקבוצה. עכשיו זה קרה לו כמאמן, והאלופה כבר עם ארבעה הפסדי בית העונה, כאשר בשני המחזורים הבאים יש לה מפגשים ישירים עם ליון וליל.

עוד בוואלה!

הסופרקאפ הצרפתי ייערך בתל אביב ב-1 באוגוסט

לכתבה המלאה
השופטת סטפני פרפאר פוסלת שער של מונאקו. רויטרס
פסלה שער למונאקו. השופטת סטפני פרפאר/רויטרס

מונאקו - ליל 0:0

אחרי שבעה ניצחונות חוץ רצופים, המוליכה נעצרה בסטאד לואי השני ועלולה לאבד את הפסגה. מונאקו לא הפסידה לליל במשחק בית בליגה מאז ה-0:4 בדצמבר 2009, וקיוותה להתקרב לשלוש הראשונות בעזרת ניצחון, אבל השופטת סטפני פרפאר פסלה שער של וויסאם בן ידר בסיוע ה-VAR בדקה ה-21 ובתוספת הזמן מייק מניאן הציל את ליל כשעצר את סטבן יובטיץ'.

נים - מונפלייה 1:1

דרבי הצהריים סיפק רגע יוצא דופן, כאשר קפטן מונפלייה אנדי דלור כבש בדקה ה-59 וחגג את השער בלעיסת מסטיק בצורת קרוקודיל - הסמל של נים. אלא שהגול שלו נפסל בבדיקת VAR בגלל נבדל, ובחלוף ארבע דקות מוסא קונה העניש והעלה את המארחת ליתרון. למרות זאת, דלור שחזר אחרי כחודש בחוץ, הצליח להשוות בנגיחה בדקה ה-79 אחרי קרן של פלורן מולה וקבע חלוקת נקודות שהותירה את קבוצתו במאבק על הליגה האירופית ואילו נים ירדה אל מתחת לקו האדום.

משחקים נוספים

לאנס - מץ 2:2
ללאנס: ג'ונתן קלאוס (13), יאניק קהוזאק (36). למץ: ואגנר (27 בפנדל), תומא דלאן (57)

ראן - שטרסבורג 0:1
לראן: בנז'מן בוריז'ו (25)

דיז'ון - בורדו 3:1
לדיז'ון: מוסא קונאטה (90). לבורדו: הוואנג ווי-ג'ו (33 ו-45), ניקולה דה פרוויל (50)

לוריין - ניס 1:1
ללוריין: יואן וויסה (66). לניס: מיזיאן מאולידה (58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully