וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל עכו

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 20:55

שער של משעלי (84) סידר למלאבסים ניצחון חוץ ועלייה אל המקום ה-15. כפר קאסם סחטה 2:2 מרעננה, אחי נצרת-ראשון לציון 1:1

אליאור משעלי חוגג שער לזכות הפועל פתח תקוה. לילך וייס רוזנברג
שער ניצחון יקר. משעלי/לילך וייס רוזנברג

המחזור ה-26 בליגה הלאומית הגיע לסיומו היום (שני) שם שלושת המשחקים הנותרים. אחרי מאבקי הצמרת ביום שישי, המוקד הפעם יעבור לתחתית, שם הפועל פתח תקוה הצליחה לנצח 0:1 את הפועל עכו. מ.ס. כפר קאסם סחטה 2:2 מול הפועל רעננה. אחי נצרת והפועל ראשון לציון נפרדו ב-1:1.

seperator

הפועל עכו - הפועל פתח תקוה 1:0

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון וכשהם שקועים במאבקי ההישרדות עד הצוואר, הצליחו המלאבסים להשיג ניצחון חוץ יקר מאוד. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-84 אחרי שאליאור משעלי נשלח לעומק, ניצל יציאה לא טובה במיוחד של אופק אנטמן ובעט עליו, אבל למזלו זה הלך פנימה. בהפועל פתח תקוה בנו של המנהל המקצועי וכדורגלן העבר איל ברקוביץ', ליאור, נכנס כמחליף והשפיע על המשחק.

מ.ס. כפר קאסם - הפועל רעננה 2:2

שלומי דורה עמד על הקווים בפעם החמישית מאז שמונה למאמן מ.ס. כפר קאסם ועדיין לא הפסיד איתה. אמרי וולשמן העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה השנייה עם פנדל, מוחמד חטיב איזן כעבור שמונה דקות. פיטר אולואוולה החזיר את היתרון להפועל רעננה בדקה ה-68, אבל כפר קאסם לא הרשימה ידיים והישאם לאיוס הצליח לאזן בדקה ה-83 ולכפות תיקו.

אחי נצרת - הפועל ראשון לציון 1:1

הקבוצה של איסמעיל עאמר השיגה נקודה שהגדילה מבחינתה את הפער מהמקום התשיעי לחמש נקודות, בעוד אחי נצרת עם 30 במקום ה-11. דן כדורי העלה את ראשון לציון ליתרון בדקה ה-54, ז'ילכריסט אנגמה איזן כעבור שמונה דקות וכפה תיקו.

עוד בוואלה!

הקהל חזר לטדי, הפועל ירושלים שבה לנצח

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully