וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הקהל חזר לטדי - הפועל ירושלים שבה לנצח

כ-1,000 מאוהדי המוליכה חזו בבן מיזן (63) קובע 0:1 על הפועל רמת השרון, והפער מהמקום השלישי כבר עומד על שמונה נקודות. בית"ר ת"א בת ים סיימה ב-0:0 עם נס ציונה. נוף הגליל איבדה נקודות בכפר שלם

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
כמה שהתגעגענו לאצטדיונים שמתחילים להתמלא/ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
היום בהפועל ירושלים, בקרוב ביתר הקבוצות/ברני ארדוב
כיסאות באצטדיון של הפועל ירושלים, אחרי קורונה. ברני ארדוב
שומרים על מרחק בתוך האצטדיון/ברני ארדוב

המחזור ה-26 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי). לעיני כ-1,000 אוהדים, חזרה הפועל ירושלים למסלול הניצחונות עם 0:1 על הפועל רמת השרון, וניצלה את איבוד הנקודות של הפועל נוף הגליל ובית"ר תל אביב בת ים כדי להגדיל את יתרונה בפסגה. הפועל אום אל פאחם ניצחה 2:3 את הפועל איכסל בתום משחק מרתק, כשלבאן קוטאליה כובש שלושער. הפועל רמת גן חילצה נקודה ביתית מול הפועל עפולה, ושתי הקבוצות נפרדו ב-1:1.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב לא תמכור כרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב בדרבי

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ברוכים השבים. אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב
אוהד הפועל ירושלים. ברני ארדוב
האוהדים הוכנסו אחרי בדיקות בכניסה/ברני ארדוב
אוהד הפועל ירושלים. ברני ארדוב
רק בעלי דרכון ירוק הורשו להיכנס/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל ניר רמת השרון 0:1

אחרי שצברה 2 נקודות מ-9 האחרונות, המוליכה שבה לנצח, ואף הגדילה את יתרונה על נוף הגליל ובית"ר תל אביב בת ים שבמקומות 2 ו-3 לאור איבוד הנקודות של השתיים. בן מיזן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-63 לטובת המארחת. כ-1,000 אוהדי הפועל ירושלים שבו ליציעים לראשונה זה שנה, לאחר אישור מתווה האוהדים וזכו לחזות בניצחון קבוצתם. הקהל נכנס בהתאם לנהלי הקורונה, הכוללים בין היתר עטיית מסיכות, שמירה על מרחק של מספר כיסאות בין אוהד לאוהד, וכמובן, דרכון ירוק או תעודת מחלים.

בן מיזן שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שימח את אוהדי הפועל ירושלים ששבו לטדי. בן מיזן/ברני ארדוב

הפועל כפר שלם - הפועל נוף הגליל 1:1

הקבוצה של ירון הוכנבוים פינטזה טרם המחזור על חזרה למקום הראשון במקרה של איבוד נקודות נוסף של הפועל ירושלים, אך הקבוצה מהבירה ניצחה וגם נוף הגליל פישלה מול הקבוצה מהתחתית. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, הפתיע מייקל אולהה את הקבוצה מהמקום השני וקבע 0:1 לכפר שלם (61). איתן ולבלום הצליח להשוות (87) וחילץ נקודה דרמטית עבור הצפוניים, אך נוף הגליל עם איבוד נקודות מאכזב רואה את הפער מהפסגה גדל לחמש נקודות.

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים חוגגים, היום בטדי/ברני ארדוב

סקציה נס ציונה - בית"ר תל אביב בת ים 0:0

האורחת פספסה הזדמנות להיצמד למקום השני ואיבדה נקודות מול הכתומים הלא יציבים. בסיבוב הראשון הביסה בית"ר תל אביב בת ים 0:3 את נס ציונה, אך הפעם לא הצליחה הקבוצה הפוריה בליגה להכניע את שחקני המארחת והיא עדיין רחוקה ארבע נקודות מהמקום השני, כשהפער מהפועל ירושלים שבפסגה עלה כבר לשמונה נקודות.

רוואן הומאן שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
בית"ר תל אביב בת ים איבדה נקודות מול נס ציונה/אודי ציטיאט

הפועל איכסל - הפועל אום אל פאחם 3:2

איכסל שאיבדה גובה בשבועות האחרונים, הפסידה בביתה למי שנראתה בכושר הרע ביותר בתקופה האחרונה. האורחת קטעה רצף של שלושה הפסדים והשיגה ניצחון ראשון ב-2021. הגיבור הגדול של המנצחת ללא צל של ספק הוא לבאן קוטאלה, שהחל את העונה בהפועל תל אביב. החלוץ הגאורגי שלא מצא את מקומו בקבוצה של ניר קלינגר הפגיז שלושער (45 בפנדל, 70 ו-87), ולמרות שאיכסל הצליחה להפוך ולהוליך זמנית, הצליחה אום אל פאחם לחזור בגדול ולצאת עם ניצחון חוץ ענק.

מה שהעיב על הניצחון של אום אל פאחם היה פריצת אוהד הקבוצה למגרש בסיום המשחק. החשוד עוכב על ידי המשטרה, והורחק ממשחקי הקבוצה למשך 30 יום.

לבאן קוטאליה שחקן הפועל אום אל פאחם חוגג שער, מאחוריו נאור עבודי. מאור אלקסלסי
ניצחון גדול לאום אל פאחם. כובש השלושער קוטאליה חוגג/מאור אלקסלסי

הפועל רמת גן - הפועל עפולה 1:1

בקרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון הציחה המארחת לחלץ נקודה יקרה. הפועל רמת גן הקדימה את הקבוצה מהעמק בשתי נקודות טרם, ועפולה הייתה בדרך לרשום מהפך בטבלה כשאלון בוזורגי העניק לה 0:1 בדקה ה-67. לצערה של האורחת, ירדן אבוחצירה כבש את שער השוויון בדקה ה-78, וזהו שער שני בלבד שעפולה סופגת בששת משחקיה האחרונים. חלוקת נקודות בסיום, והסטטוס קוו בין השתיים בטבלה נשמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully