וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי מנקו עשוי להצטרף למכבי תל אביב אם יובל זוסמן יעזוב

14.3.2021 / 10:36

הגארד-פורוורד (27, 2.00) שרושם עונה טובה במדי שאלון הצרפתית עשוי להיות זה שיירש את שחקן הצהובים שמסיים חוזה ומכוון לאירופה. עם זאת בסביבת הקבוצה מבהירים: "אף אחד לא ממהר לוותר על זוסמן". כריס ג'ונס מפרגן לווילבקין

שחקן נבחרת ישראל רפי מנקו. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
על הכוונת. רפי מנקו/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מכבי תל אביב חזרה אמש (שבת) לנצח כשגברה 74:96 על עירוני נס ציונה ביד אליהו. הקבוצה של יאניס ספרופולוס ברחה במהלך הרבע השלישי ליתרון בן 17 הפרש, והפכה את הרבע האחרון לגארבג' טיים ארוך. דראגן בנדר רשם משחק טוב מאוד עם 12 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3 חסימות, כשגם סקוטי ווילבקין המשיך את החזרה לכושר טוב עם 16 נקודות ו-7 אסיסטים.

באלופה דיברו בעיקר בסיום על חזרת אלף הצופים ליד אליהו שיצרו אווירה חמה: "היה נחמד שהיה יותר קהל מהרגיל כאן, השמות שלהם היו על הגופיות שלנו, וזה היה נהדר לנצח ככה", אמר כריס ג'ונס בסיום והוסיף על היכולת מול נס ציונה: "נס ציונה אחת הקבוצות הכי טובות בליגה באחוזים ל-2, עשינו עבודה נהדרת על זה, האטנו אותם במחצית השנייה והצלחנו ככה לפתוח פער".

ג'ונס, ששיחק אמש בפעם השלישית העונה בליגה לצידו של סקוטי ווילבקין - שיתוף פעולה שאמור להמשיך גם בעונה הבאה בקבוצה - סיפר על חברו: "אני מרגיש שהוא אותו סקוטי, כשאתה קולע את הזריקות שאתה עובד עליהם, זה מכניס אותך לאווירה אחרת. זה נהדר שהביטחון שלו עולה, אני מקווה שזה יעזור לנו להשיג עוד כמה ניצחונות".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם כריס ג'ונס. דני מרון
שיתוף פעולה מוצלח. ווילבקין וג'ונס/דני מרון

בסביבת מכבי תל אביב דיברו בימים האחרונים על הפרסומים ביוון על כך שיובל זוסמן עשוי לעבור לפנאתינייקוס של עודד קטש בסיום העונה. זוסמן, שסובל מפציעה בברכו וצפוי לשוב לפעילות רק לאחר סיום העונה הסדירה בליגה, מסיים הקיץ את חוזהו באלופה, ונציגיו בודקים לו אפשרויות בקבוצות באירופה, בין היתר ביורוליג.

במכבי תל אביב סיפרו כי למרות הפרסומים הם לא ממהרים לוותר על שירותיו של זוסמן: "יש פה סיטואציה רגישה. יש אולי רצון להתאווררות, אבל יובל הוא שחקן שלנו וממש יהיה מוקדם ולא נכון לומר עכשיו שהוא לא ימשיך. זה משהו שיכול לגלוש לתוך הקיץ, אבל אף אחד לא ממהר לוותר עליו".

מנגד, מי שמסומן כזה שעשוי לרשת את זוסמן במכבי תל אביב הוא רפי מנקו. הגארד-פורוורד (27, 2.00) רושם עונת בכורה טובה באירופה במדי שאלון מהליגה הראשונה בצרפת כשהוא רושם 9.1 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים ב-23.5 דקות למשחק, וכבר הוכיח בעבר שמסוגל להיות משמעותי מאוד בקבוצות במסגרת הליגה כשבעונה שעברה רשם 13.4 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק בהפועל אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully