וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון מנסה להחזיר את איגור קולשוב עד לסיום העונה

עודכן לאחרונה: 13.3.2021 / 23:26

הקלע (26, 1.96) שחתם בנובמבר ביוניקס קאזאן אך לא שיחק בשורות הקבוצה הרוסית עשוי לשוב לישראל לשורות הקבוצה בה גדל ושיחק בעבר. במועדון ביצעו לאחרונה מספר שינויים בסגל כשצירפו את ג'רמי פארגו וג'מיל ווילסון

תקציר: פנאתינייקוס - יוניקיס 74:98/ספורט 2

מכבי ראשון לציון עושה מאמצים גדולים בתקופה האחרונה על מנת לחזק את הסגל לקראת שלבי סיום העונה, ולוואלה! ספורט נודע הערב (שבת) כי בקבוצה מנהלים מגעים להחזרתו של איגור קולשוב מיוניקס קאזאן עד לסיום העונה.

קולשוב חתם בקאזאן לפני מספר חודשים אחרי שפתח את העונה ללא קבוצה, אבל מאז לא שיחק במועדון. במשך תקופה מסוימת הוא היה מושבת מפעילות, אך גם כשהיה כשיר לא מצא את מקומו על הפרקט בשורות הקבוצה שמשחקת ביורוקאפ, וכעת נראה שהדרך שלו בחזרה לישראל סלולה.

איגור קולשוב שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
ילבש שוב את המדים של ראשון? קולשוב/דני מרון

קולשוב (26, 1.96) גדל במכבי ראשון לציון ויצא לארצות הברית בגיל צעיר שם שיחקו באוניברסיטת אריזונה סטייט, אוניברסיטת רייס ואוניברסיטת פלורידה לפני ששב לישראל בקיץ 2018. הפורוורד חזר לראשון לציון, אך לא השלים במדיה את עונת 2018/19 כשהוא מושאל להפועל חולון לסיום העונה. את העונה שעברה העביר במדי עירוני נהריה והגיע עמה עד לגמר גביע המדינה.

בראשון לציון ביצעו בתקופה האחרונה מספר שינויים בסגל כששיחררו את אייזיאה טיילור והביאו את ג'מיל ווילסון וג'רמי פארגו. גם הגארד טריי לואיס סיים את דרכו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully