וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה את ירושלים 87:100 בארנה

הקבוצה של חסין ברחה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון ובהובלת קינן אוואנס (23) וכרם משעור (15) השיגה ניצחון חוץ גדול

קינן אוואנס שחקן הפועל חיפה. אלעד נבו, מערכת וואלה!
הפועל חיפה שלטה במשחק לכל אורכו. קינן אוואנס/מערכת וואלה!, אלעד נבו

העולה החדשה הפועל חיפה ממשיכה בעונה הנפלאה שלה. הפעם הקבוצה הנהדרת של אלעד חסין ניצחה בחוץ 87:100 את הפועל ירושלים והשיגה את ניצחונה העשירי העונה, למרות שנטלה חלק במשחק פעיל לראשונה מזה 28 ימים ועל אף בעיות הקורונה שהכו בקבוצה בתקופה האחרונה.

האורחת שלטה במשחק מתחילתו ועד סופו, וברחה להפרש דו ספרתי כבר ברבע הראשון, בהובלת כרם משעור שעלה בצורה נפלאה מהספסל. קינן אוואנס שוב היה המצטיין של האדומים מהכרמל, כשסיים עם 23 נקודות ו-5 אסיסטים והוליך שישה קלעים בספרות כפולות אצל המנצחת. בצד השני, סולימאן בריימו ואדם אריאל הובילו קאמבק מקומי ברבע האחרון, אך הבור היה גדול מידי וירושלים עם הפסד ביתי שני העונה בליגה.

קלעו להפועל ירושלים: סולימאן בריימו 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, אדם אריאל 15, תמיר בלאט 13 ו-6 אס', סטנטון קיד 12, טיישון תומאס 11, מלקולם היל 8 ו-6 ריב', עידן זלמנסון 6, ג'ייקובן בראון 5.

קלעו להפועל חיפה: קינן אוואנס 23 ו-5 אס', ג'ייסון סיגרס 17 ו-8 ריב', כרם משעור 15 ו-5 אס', לנארד פרימן (15 ריב') ועמית שמחון 11 כ"א, ראקים באקלס 10, איגור נסטרנקו 8, חנן קולמן 2.

תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים. דב הליקמן
הפסד ביתי שני העונה לירושלים. בלאט/דב הליקמן

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת פתחה היטב ועלתה ל-0:5 מהיר. השחקנים של דאינוס אדומייטיס הגיעו לא במיטבם לרבע הפתיחה וראו את הפער צומח כבר ל-7 הפרש. המארחת הצליחה לחזור ולצמק את ההפרש החיפאי לשלוש בלבד, אך כרם משעור ועמית שמחון דאגו לקבוע פער דו ספרתי לזכות האורחת מהכרמל. בסיום הרבע הראשון הוליכה הפועל חיפה 13:26.

רבע 2:

ירושלים עלתה אחרת לרבע השני ורצה 0:9 תוך דקה בדרך למינוס ארבע בלבד. הקבוצה של חסין ענתה בשתי שלשות וחזרה להוביל בשמונה הפרש. ההפרש הלך וצמח לזכות הפועל חיפה, כשכרם משעור קולע מכל פינה במגרש ומשאיר את שחקני היריבה המומים. בסיום מחצית הגנתית נוראית מבחינת ירושלים, ירדה המארחת בפיגור 56:42.

עוד בוואלה! ספורט

רפי מנקו עשוי להצטרף למכבי תל אביב אם יובל זוסמן יעזוב

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חיפה כרם משעור עם עמית שמחון. לירון מולדובן, מנהלת הליגה, אתר רשמי
משחק ענק שלו. משעור/אתר רשמי, לירון מולדובן, מנהלת הליגה

רבע 3:

הפועל ירושלים קלעה את הסל הראשון במחצית, אך הפועל חיפה ענתה בריצת 0:10 וברחה ל-22 הפרש! קינן אוואנס המשיך להראות נפלא והגיע כבר ל-20 נקודות אישיות במהלך הרבע השלישי. גם נסטרמקו ובאקלס נתנו תרומה מתחת לסלים והאורחת ירדה לקראת הרבע המכריע ביתרון 55:78.

רבע 4:

הקבוצה של אדומייטיס פתחה את הרבע המכריע עם 2:9 שהוריד את ההפרש למינוס 16 והפיח תקווה מחודשת בשחקני המארחת. ירושלים קיזזה את הפער עד מינוס 11, כשתי דקות לסיום והקהל הירושלמי שהורשה להיכנס לארנה החל להריח קאמבק. סטנטון קיד הוריד את ההפרש כבר לחד ספרתי לאחר שדייק פעמיים מהקו. המארחת איבדה את הראש וחטפה שלשה מהירה שסגרה ריצת 4:16 מקומית, 1:49 דקות לבאזר. קליעת קלאץ' גדולה של ג'ייסון סיגרס הוציאה את האוויר מהמפרשים של ירושלים, ובסיום הפועל חיפה חוגגת ניצחון גדול בארנה, 87:100.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully