וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה רמסה את וושינגטון, פציעה מדאיגה לאמביד, 4 נקודות לאבדיה

עודכן לאחרונה: 13.3.2021 / 6:43

מוליכת המזרח הנחילה לוויזארדס הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים ותבוסה שנייה ברציפות, עם 101:127 קליל בחוץ. כוכב הסיקסרס קלע 23 לפני שהושבת עם פציעה בברך, ברטאנס נחבל בצד השני, הרוקי הישראלי הסתפק ב-4 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-28 דקות

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס, מול שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, מוריץ ואגנר. רויטרס
לא כוחות. ואגנר ואבדיה מנסים לעצור את אמביד/רויטרס

וושינגטון שוב מראה סימנים מדאיגים. אחרי שכבר נראה היה שהקבוצה מתחילה להפוך לתחרותית לקראת היציאה לפגרת האולסטאר, המגמה שוב התהפכה והלילה (בין שישי לשבת) הוויזארדס ספגו הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים ותבוסה שנייה ברציפות, 127:101 על ידי פילדלפיה.

כמו יתר חבריו, גם דני אבדיה רשם משחק פושר. הרוקי הישראלי עלה מהספסל כרגיל, קיבל 28 דקות וסיים עם 4 נקודות (2 מ-6 מהשדה כולל 0 מ-3 מהשלוש), 5 ריבאונדים, אסיסט, איבוד וגם 5 עבירות.

מוליכת המזרח המחישה היטב לקבוצה של סקוט ברוקס את הבדלי הרמות, והסתערה עליה מהרגע הראשון. הוויזארדס נעצרו על 15 נקודות בלבד ברבע הראשון, כשמנגד ג'ואל אמביד וחבריו צוברים נקודות בקלות ופותחים יתרון דו ספרתי מהיר. הוויזארדס שהעלו את בראדלי ביל למרות שהיה בספק עד לרגע האחרון, ניסו לייצר קאמבק אבל ראו את דאוויס ברטאנס נפצע ברבע השני, בעוד רגע שקטע להם את המומנטום.

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס אחרי שנפצע. רויטרס
הרגע המדאיג של המשחק. אמביד אחרי הפציעה/רויטרס

המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים ארוך. ראסל ווסטברוק ניצל את הדקות המתות כדי לשפר סטטיסטיקות, והרגע החשוב באמת במשחק אירע ברבע השלישי, כשג'ואל אמביד נחת בצורה מדאיגה עם כל כובד הגוף שלו על ברך שמאל, נראה נאנק מכאבים וירד לטיפול בחדר ההלבשה. בפילדלפיה מקווים מאוד שהסנטר הדומיננטי, שמסתמן העונה כאחד הפייבוריטים לזכייה ב-MVP, לא ייעדר זמן ממושך. כך או כך, גם הפציעה לא מנעה מהסיקסרס להמשיך לשייט לניצחון הקליל, שהעלה אותם למאזן 12:26, ביסס אותם בפסגת המזרח והוריד את וושינגטון למאזן 22:14.

מלבד אמביד שסיים כקלע הבולט של פילי על אף הפציעה, בלטו גם שייק מילטון ופורקאן קורקמאז שהוסיפו 18 נקודות כל אחד מהספסל. ראסל ווסטברוק הוביל את רשימת הקלעים של הוויזארדס עם 25 לצד 8 אסיסטים, בעוד בראדלי ביל ששיחק למרות שסחב פציעה משלו, הסתפק ב-19 נקודות ב-29 דקות.

עוד בוואלה!

עולם חדש וטוב: המטמורפוזה שבלייק גריפין יצטרך לעבור בברוקלין

לכתבה המלאה
בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס, מול דני גרין, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
שיחק עם פציעה והסתפק ב-19 נקודות. בראדלי ביל מול דני גרין/רויטרס

הוויזארדס ואבדיה ינסו לתקן את הרושם כבר בלילה שבין שבת לראשון, כשיארחו עוד קבוצת צמרת מהמזרח בדמותה של מילווקי, ועוד מועמד ל-MVP בדמותו של יאניס אנטטוקומפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully