וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקס מנתח את בעיית העבירות של דני אבדיה: "לא אוהב חלק מהמהלכים שלו"

מאמן הוויזארדס טוען שהישראלי "צריך ללמוד איך השופטים בליגה מתנהלים". בארצות הברית דרשו לראות טריידים ואת פיטורי ברוקס - בין היתר בשל צמצום תפקידו של אבדיה

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

עם ניצחון בודד בשמונת משחקיה האחרונים, חלומות הפלייאוף של וושינגטון שוב נראים רחוקים מתמיד והכתבים המסקרים את הקבוצה כבר מביטים אל עבר העתיד. הוויזארדס לא צפויים לבצע מהלך גדול עד סגירת חלון הטריידים הערב (חמישי), אך לפי הבלוגר ג'ק סקולניק, "הקבוצה הזו בבלגן טוטאלי והיא זקוקה לשינוי משמעותי - ומהר. אני מניח שהם יעדיפו מוות איטי. זה נראה כמו המצב הגרוע ביותר בו הם יכולים להיות כרגע".

סקולניק, מהבלוג Wiz Of Awes, רוצה לראות שינויים בסגל עוד הערב: "הגענו לטרייד דדליין, וההנחה שטומי שפרד לא יעשה שום דבר היא מגוחכת. יש לו קבוצה עם שני אולסטארים, והם בתחתית הטבלה. הוא צריך לעבוד כאילו אין מחר, אני לא מבין איך הוא פועל כאילו הכל בסדר. הוא לא רוצה לוותר על שחקנים צעירים בשביל מנוסים השנה, מה שיסכן את העתיד, אבל הוא חושש להעביר גם את הוותיקים כדי להשיג עוד נכסים לעתיד. צריך לפרק את הכל".

לפי הבלוגר האמריקאי, "סקוט ברוקס חייב ללכת הביתה. צריך היה לפטר אותו לפני שתי עונות, אבל טד לאונסיס לא מאמין בלשלם לאנשים כדי שיילכו. החוזה שלו נגמר בסיום העונה, ניתן רק לקוות שאלה המשחקים האחרונים שלו בקבוצה".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. מתוך הטוויטר של וושינגטון, אתר רשמי
לוושינגטון יש לא מעט בעיות. אבדיה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של וושינגטון

אחת הסיבות לרצון של סקולניק לראות מאמן אחר על הקווים היא העבודה הרעה של ברוקס עם השחקנים הצעירים - בפרט דני אבדיה: "חוסר היכולת לאמן את אבדיה וטרוי בראון היא מחרידה. אבדיה נלקח בדראפט כפורוורד מגוון, אבל ברוקס הפך אותו לקלע שעומד בפינה. בחור שיכול לעשות כל כך הרבה דברים על הפרקט, שפורח בכל כך הרבה תחומים שונים, הפך להיות מומחה לדבר אחד בלבד. רוטציות אמורות לסייע כדי להבליט את החוזקות של השחקנים, אבל ברוקס עשה את ההיפך המוחלט עם אבדיה. זה פשוט לא הגיוני להפוך מישהו שהתקשה בזריקות מחוץ לקשת מהקו בישראל, לצלף ותו לא".

כך או כך, אמש ניתח סקוט ברוקס את בעיית צבירת העבירות של אבדיה, שספג שש כאלה ב-20 דקות במשחק האחרון מול הניקס, והמשיך במגמה של עבירות בקצב גבוה מדי. "זה קצת מהכל", מנתח המאמן את הסיבות. "בגדול, הוא צריך להבין שניסיון הוא חשוב מאוד ב-NBA. השופטים רואים איך הוא משחק ואיך היריבים שלו משחקים, הוא חייב לעבור כאבי גדילה. אני לא אוהב את העבירות הקטנות שהוא עושה על שחקנים יריבים בזריקה, כי גם אם אלה פאולים קטנים, הם עדיין פאולים. אי אפשר להתווכח על זה. אי אפשר לגעת בזרוע של שחקן יריב באמצע זריקה. אלה דברים שאנחנו מנסים למזער אצלו, וזה יגיע עם הניסיון.

"בשורה התחתונה, זה ניסיון חשוב עבור דני. זה יעשה לו טוב בסופו של דבר. לפעמים זה קשה ומאתגר מבחינה מנטלית, גם מבחינתו וגם מבחינתי, אבל טוב שהוא עובר את זה. כשהוא יפיק את הלקחים, הוא יהיה שחקן יותר טוב. זאת ליגה קשה מאוד, גם לשחקנים הכי טובים בעולם. הוא פוגש שחקנים מצוינים מדי משחק, וזה לא קל. אין לי ספק שבשלב מסוים, המשחק יהפוך להיות קצת פחות מהיר מבחינתו. כשהוא יגיע לשנה השנייה או השלישית בליגה, יהיה לו יותר קל. גם אני עברתי את זה בתור שחקן לפני 30 שנה. אבל עכשיו המשחק מהיר מדי בשבילו, למען האמת הוא מהיר מדי בשביל כמעט כל רוקי ב-NBA. אני לא מאמין שהשופטים עושים לו או לרוקיז אחרים בכוונה. דני צריך ללמוד איך השופטים מתנהלים בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully