וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון חוששת מהנאום העצבני של ביל, "דני אבדיה היה נקודת אור במשחק זוועתי"

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 8:59

הישראלי סוף סוף נהנה מדקות טובות וקלע 14 נקודות ("קיבל זריקת ביטחון"), אבל הוויזארדס ממשיכים לדעוך ואחרי התבוסה בניו יורק בראדלי ביל זעם: "אם אתה לא מסוגל לגרום לעצמך להיות מוכן בכל משחק, אז אתה לא צריך להיות כאן". אבדיה: "המאמן אמר לי דברים מעולים"

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

תסכול גדול נרשם בוושינגטון הבוקר (רביעי), אחרי התבוסה 131:113 בניו יורק. הוויזארדס דיברו לפני המשחק על הצורך להתאושש ולחזור למסלול הניצחונות, אבל הקבוצה מהבירה שוב פתחה בצורה רעה ונרפית, ספגה 39 נקודות ברבע הראשון, פיגרה 69:49 בהפסקה, ובסופו של דבר שוב ירדה מובסת, אחרי שכבר פיגרה ב-30 הפרש ברבע השלישי ורק צימקה בגארבג' טיים ברבע האחרון. על רקע השמועות על רצונו של כוכב הקבוצה בראדלי ביל לעזוב, אפשר להבין למה בוושינגטון מודאגים לשמוע את התסכול שלו אחרי ההפסד התשיעי ב-11 המשחקים האחרונים של הקבוצה.

ביל ביקר את הנרפות של חבריו, אחרי שנשאל על הנושא: "פיזיות? זה משהו שאפשר לשלוט בו. בדברים שבהם אתה כן יכול לשלוט, את זה אתה חייב לעשות את זה. אתה יכול לשלוט בזה שתשחק חזק. אתה יכול לשלוט בפיזיות. אתה יכול לשלוט בריצה על המגרש. אתה יכול לשלוט בבוקס אאוט על האיש שלך בהגנה. אתה יכול לשלוט בחסימות, בלהיכנס חזק אם מישהו עושה עליך חסימה, אתה יכול לשלוט בלא לאבד אתהכדור. יש הרבה דברים שבהם אנחנו יכולים לשלוט, ואנחנו לא עושים. מבחינה מנטלית, חייבים לעשות את זה. אתה חייב לשחק עם לב. את זה אי אפשר ללמד. אתה חייב שיהיה לך רצון. גם את זה אי אפשר ללמד. זאת הליגה הטובה בעולם, נכון? אין טוב מזה. אז אם אתה לא מסוגל לגרום לעצמך להיות מוכן בכל משחק, אז אתה לא צריך להיות כאן, גם אם זה לא הערב שלך".

דני אבדיה שחקנה הישראלי של וושינגטון וויזארדס מול ג'וליוס רנדל ניו יורק ניקס. Vincent Carchietta, AP
הקבוצה הובסה, ועדיין עבורו זה ערב אופטימי. אבדיה/AP, Vincent Carchietta

מנגד, דני אבדיה יכול לצאת מעט מעודד מהממשחק הזה, אחרי שקלע 14 נקודות, ואומנם כולן הגיעו בגארבג' טיים אחרי שהמשחק כבר היה גמור, ואומנם הוא שוב נקלע לבעיית עבירות במשחק גמור ויצא בשש עבירות ב-22 דקות בלבד, אבל לפחות הוא סיים עם מספר דו ספרתי של נקודות אחרי שבשלושת המשחקים האחרונים קלע 6,2 ו-0, כשהוא גם מצליח לקלוע שלשה ראשונה אחרי שלושה משחקים. "משחק זוועתי לוויזארדס", כתב העיתונאי צ'ייס יוז מ-NBC, "אבל הנקודה החיובית היחידה עשויה להיות דני אבדיה, שקלע כמה קליעות ברבע האחרון. הוא חייב את זריקת הביטחון הזאת".

אבדיה אמר בסיום: "אתם יודעים למה כל כך קשה לי להפסיד? כי אני רואה כל יום את חבורת השחקנים שיש לנו. אני כל כך מאמין שאנחנו יותר טובים בהרבה ממה שאנחנו משחקים. ואני מרגיש שאנחנו מגיעים לשם, מנסים להשתפר, לעשות שינויים, לשחק חזק יותר אבל לפעמים זה מצליח ולפעמים לא. אבל צריך המשכיות ויציבות, וכשנמצא את זה נהיה קבוצה מצוינת. שום דבר לא גמור, אנחנו עדיין נלחמים ונמשיך לתת מאה אחוז בכל משחק. כולם שונאים להפסיד, כי יש לנו הרבה שחקנים תחרותיים בקבוצה ומקווה שנפסיד כמה שפחות".

עוד בוואלה!

דני אבדיה קלע 14 נקודות, וושינגטון הובסה 131:113 בניו יורק

לכתבה המלאה
דני אבדיה שחקנה הישראלי של וושינגטון וויזארדס מול מיטשל רובינסון ניו יורק ניקס. Vincent Carchietta, AP
לפחות קבר שתיים מעבר לקשת. אבדיה/AP, Vincent Carchietta

על השיחה עם ברוקס יום לפני המשחק אמר אבדיה: "אני תמיד מנסה לשמור על ביטחון ולשחק את המשחק שלי. המאמן אמר לי דברים נהדרים שעזרו לי לשמור על גישה חיובית. עכשיו לא ממש אכפת לי מזה כי אנחנו מנסים לנצח ולהגיע לפלייאוף, ולא השגנו אותו". על התפוקה הטובה שלו בדקות שקיבל: "פשוט שיחקתי חזק, לא ויתרתי על אף מהלך. ראיתם את זה שנלחמנו עד לדקה האחרונה. העובדה שיצאתי בעבירות פעם ראשונה בקריירה שלי די מראה שעשיתי כל מה שיכולתי".

על העובדה שיפגשו את הניקס משחק שני ברציפות: "אין ספק זה משנה את התמונה. אנחנו חבורה של ווינרים עם מנהיגים טובים וקבוצה טובה. להפסיד בפעם השלישית העונה לאותה קבוצה זה פשוט לא מקובל. נעשה כל מה שאנחנו יכולים, נתכונן הכי טוב שאנחנו יכולים ונבוא יותר טובים ביום חמישי".

בראדלי ביל וושינגטון וויזארדס. Vincent Carchietta, AP
מתוסכל. ביל/AP, Vincent Carchietta

על השינויים שהיה צריך לעשות כדי להתרגל ללוח המשחקים העמוס: "שחקני רוקי'ז לא עברו אף פעם את מה שרוקי'ז עוברים העונה בגלל לוח המשחקים של הקורונה. בהתחלה היה לי קשה להתרגל לקצב. אתה מסיים משחק ולמחרת אתה שוב על הפרקט. זה גם כיף, כי קל יותר לשכוח מהפסד ולייצר המשכיות למשחק שלך. חושב שלרוב נהניתי מזה. לפעמים מרגישים עייפות אבל אני מרגיש שאני עושה עבודה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully