וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: "ריאל ורונאלדו משוחחים כבר מספר חודשים, הוא רוצה לחזור"

עודכן לאחרונה: 12.3.2021 / 16:00

חרושת השמועות לא פוסקת: לפי "אס", CR7 רוצה לזכות שוב בליגת האלופות ומבין שהסיכוי הטוב ביותר שלו הוא לשוב לברנבאו. יובנטוס כבר הציבה תג מחיר, גם בצרפת מנסים להעריך מחדש את הסיכויים

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. Jonathan Moscrop, GettyImages
ימים לא קלים. רונאלדו/GettyImages, Jonathan Moscrop

אחרי ההדחה של יובנטוס מליגת האלופות, השמועות על עתידו של כריסטיאנו רונאלדו מסעירות את הכדורגל האירופאי. רונאלדו איכזב מאוד בצמד המפגשים של יובה מול פורטו שהובילו להדחה של האיטלקים כבר בשמינית הגמר, ואומנם יש לו חוזה גם לעונה הבאה, ואומנם בליגה הוא כובש די בהצלחה, אבל באיטליה יש לא מעט ביקורת על הפורטוגלי, שמרוויח 31 מיליון יורו לעונה ולא מצליח להצעיד את יובנטוס למטרות אליה כיוונה.

אתמול נשיא יובנטוס לשעבר ג'ובאני ג'יגלי טען שכריסטיאנו הוא טעות יקרה: "הוא אלוף ושחקן נהדר, אבל הוא יקר מדי. הם משלמים לו מיליון יורו לגול. המועדון צריך לשחרר אותו בתום העונה". אתמול באיטליה דווח שהסוכן של רונאלדו ניסה בקיץ להעביר אותו למנצ'סטר יונייטד, אבל הקבוצה סירבה. "לה פריסיאן" הצרפתי דיווח שפריז סן ז'רמן והנשיא אל חלאיפי "בקשר רצוף" עם הסוכן ז'ורז'ה מנדש, ושפ.ס.ז' רוצה לצרף אותו, בעיקר אם קיליאן אמבפה יעזוב.

שחקני ריאל מדריד כרייסטיאנו רונאלדו, סרחיו ראמוס. GettyImages
שוב ביחד. ראמוס ורונאלדו/GettyImages

עם זאת, הלילה פורסם בתוכנית "El Chiringuito" הספרדית שמנדש בקשר עם ריאל מדריד, ושהוא מנסה להחזיר אותו לבלאנקוס, לקבוצה שבה רשם את התקופה היפה והמוצלחת שלו. על פי ההערכות באיטליה, יובנטוס תנסה להיבנות מחדש בקיץ, אחרי שככל הנראה תאבד את האליפות, ואנדראה פירלו יישאר בתפקיד, למרות העונה המאכזבת. מנדש, כך נראה, כבר מתחיל לעבוד על אופציה טובה לשחקן לעונה הבאה, על רקע חוסר הרצון של יובה להשאירו.

גם ב"מארקה" מדווחים היום: "על "מנדש, רונאלדו ומבצע החזרה למדריד". על פי הדיווח, "שני הצדדים מתחרטים על הפרידה, ורונאלדו לא רואה שום בעיה עם חזרה". אתמול בריאיון סרחיו ראמוס, חברו לשעבר של רונאלדו בריאל, אמר ש"לשחרר את כריסטיאנו היה הפסד גם לריאל וגם לכריסטיאנו".

היום ב"קוריירו דלו ספורט" מוסיפים ומדווחים שיובה כבר קבעה תג מחיר על השחקן: "יובנטוס תיפגש עם רונאלדו על מנת לדון עמו על עתידו, הגברת הזקנה תצטרך למכור אותו ב-29 מיליון יורו על מנת להימנע מהפסדים כבדים". כאמור, החוזה שלו מסתיים ביוני 2022, ויו"ר הקבוצה פאביו פראטיצ'י אמר לפני המשחק של פורטו "יש לו עוד שנה בחוזה, כרגע זה בכלל לא עומד על הפרק". רונאלדו עבר ליובה ב-2018 תמורת כ-120 מיליון יורו. העונה כבש 27 שערים ב-32 משחקים, ובסך הכל כבש 92 שערים ב-121 משחקים מאז שהגיע לטורינו.

עוד בוואלה!

רונאלדו וראמזי OUT, פירלו ודה ליכט IN: המהפכה הצפויה של יובנטוס

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
אף אחד כבר לא פוסל קאמבק. רונאלדו בריאל/GettyImages

גם ב"אס" השמיעו בשעות הצהריים דברים דומים: "יש מגעים בין הפורטוגלי וריאל מדריד כבר כמה חודשים, כדי לנסות ולהבין האם ניתן יהיה לגרום לחזרתו למדריד. כרגע, הרצון הגדול של הפורטוגלי הוא ללבוש שוב את החולצה של ריאל, שם הוא חווה את התקופה הטובה בקריירה שלו. כריסטיאנו רונאלדו רוצה לזכות פעם נוספת בליגת האלופות ויודע שבריאל יש לו את הסיכויים הגבוהים ביותר לעשות זאת. הוא עוקב באדיקות אחרי החדשות ממדריד ומכיר היטב את מצב הסגל, הוא מבין שיש סגל צעיר אבל מלא פוטנציאל".

גם האלופה הספרדית תתמוך במהלך שכזה, כמובן: "לחזרה כזו תהיה השפעה מנטלית גדולה על המועדון, שמשתוקק לחזרתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully