וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו וראמזי OUT, פירלו ודה ליכט IN: המהפכה הצפויה של יובנטוס

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 11:10

באיטליה מדווחים: בעקבות ההדחה מהאלופות הסגל של הגברת הזקנה יעבור חריש עמוק. הכוכב צפוי להימכר שנה לפני תום חוזהו, המאמן יישאר חרף הכישלון

אחרי שנים על גבי שנים של כישלונות בליגת האלופות, יובנטוס הימרה על כל הקופה כשצירפה את כריסטיאנו רונאלדו, מלך שערי המפעל בכל הזמנים. אלא שגם זה לא עזר לגברת הזקנה, ששוב הודחה בבושת פנים עם הכוכב הגדול שנה שלישית ברציפות, הפעם על ידי פורטו בבית.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. Jonathan Moscrop, GettyImages
הביאו אותו כדי לזכות באלופות, אבל עכשיו גם האליפות בדרך לאינטר. רונאלדו/GettyImages, Jonathan Moscrop

רונאלדו עלה על המוקד בגלל ההדחה הזו, אבל לא רק הוא. פבריציו רומאנו, כתב איטלקי מאוד מוערך ואמין, טוען שהקבוצה מתכננת חריש עמוק בסגל שלה בעונה הבאה. כחלק מההיערכות מחדש, שחקנים כמו וויטק שצ'סני השוער, מקיני, קייזה ודה ליכט יקבלו את המושכות. מאידך, כריסטיאנו רונאלדו שמסיים את חוזהו בקיץ 2022 צפוי להימכר וגם ארון ראמזי יעזוב.

ומה לגבי אנדראה פירלו? המאמן חסר הניסיון שכשל באלופות וכנראה יאבד את האליפות העונה, ימשיך לעמוד על הקווים בעונות הבאות, כך על פי ההערכות ולפי מה שהוא אמר בעצמו.

המנהל הספורטיבי של יובה פאביו פראטיצ'י הודה לאחר ההדחה שהמשך דרכו של כריסטיאנו רונאלדו במועדון עדיין לא ברור. כשנשאל על האפשרות להאריך את חוזהו אמר פראטיצ'י: "למזלנו, רונאלדו חתום לעונה נוספת ביובה, כך שזה לא מעסיק אותנו יותר מדי כרגע. הארכת החוזה שלו לא נמצאת בראש סדר העדיפויות כרגע, כי יש לנו מספיק זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully