וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "ניצחון גדול, אני גאה". ספרופולוס: "היינו צריכים להיות יותר אגרסיביים"

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 23:27

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר את הקריסה ברבע הרביעי ב-81:63 מול פאו. מאמן היוונים: "אהבתי את הגישה של השחקנים"

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן פנאתינייקוס קוסטנטינוס מיצוגלו. באדיבות פנאתינייקוס, אתר רשמי
הצהובים עם עוד תבוסה. ווילבקין/אתר רשמי, באדיבות פנאתינייקוס

מכבי תל אביב נחלה הערב (חמישי) עוד תבוסה ביורוליג, וגם האופטימיים שבאוהדי הצהובים יתקשו למצוא שביב של תקוווה שהקבוצה בכל זאת תצליח לסיים באחד מבין שמונה המקומות הראשונים. השחקנים של יאניס ספרופולוס נקלעו לפיגור דו ספרתי מההתחלה מול פנאתינייקוס ועודד קטש, הובסו 81:63 ורשמו הפסד 16 העונה. יואנס פפאפטרו (20) וארון ווייט (15) היו גדולים על אלופת ישראל, שתנסה לגיע להישגים ותארים דרך הזירה המקומית.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "פנאתנייקוס ניצחה כי היא שיחקה טוב יותר ברוב שלבי המשחק. זה ברור מהתוצאה שלא התחלנו ולא סיימנו טוב את המשחק. ברבע השני ובעיקר בשלישי שיחקנו אגרסיבי יותר בהגנה, עצרנו אותם וקלענו במגרש הפתוח, חזרנו לפיגור של 3 נקודות ובנקודה הזאת היינו צריכים להיות יותר אגרסיביים, פנאתינייקוס הראו את היכולת שלהם והאיכות שלהם, לא קלענו כמה זריקות פנויות, והמשחק הוכרע לטובת פנאתינייקוס".

עודד קטש מאמן פנאתינייקוס. פנאתינייקוס, אתר רשמי
"ניצחנו את המשחק בהגנה". קטש עם שחקניו/אתר רשמי, פנאתינייקוס

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש: "זה ניצחון גדול בשבילנו, ניצחנו את המשחק בהגנה, במשחק העומד עשינו עבודה נהדרת. שחקני הפנים שלנו עשו עבודה נהדרת על הגארדים שלהם, וכל עוד לא איבדנו כדורים שלטנו בהם. אהבתי את הדרך שהשחקנים הגיבו לתוכנית המשחק ואני גאה בהם".

על המשחק ללא כוכבו נמניה נדוביץ': "גם כשנדוביץ' שיחק שיחקנו בהגנת החילופים. בלעדיו יש לנו הרכבים גבוהים מאוד, יש יתרונות ויש חסרונות, צריך לשחק לכיוון היתרונות שלנו. אנחנו מקווים שהוא יחזור בקרוב, האיכויות שלו חסרים לנו, כמאמן אתה רוצה הרכבים שונים, ובלעדיו זה מכריח אותנו לשחק בשיטה מסוימת התקפית והגנתית. אנחנו פנאתינייקוס ואנחנו צריכים להילחם ולבוא בכל משחק כדי להגיב לסיטואציה".

על המחסור ברכזים: "זה לא סוד שחסרים לנו רכזים, אפשר להשתמש בזה הגנתית, אבל חסר לנו רכז ובגלל זה החתמנו את טי ג'יי בריי אבל הוא לא יכול לשחק ביורוליג. זאת הסיטואציה, אנחנו לא מחפשים תירוצים, רוצים לעשות את הטוב ביותר, ונכון מעכשיו אנחנו רוצים לבנות את פנאתינייקוס הכי טובה שאפשר עם התקציב שיש לנו, אני אוהב את הדרך שהשחקנים נלחמים. היו לנו הרבה איבודים, אנחנו מתמודדים עם זה כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully