וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אנאדולו אפס הביסה את ז'לגיריס, זניט מעדה

הקבוצה של ארגין עתמאן כבר שלישית לאחר 62:89 על הליטאים. הרוסים הפסידו 75:61 לאולימפיאקוס, ספאנוליס להט. באסקוניה שיפרה עמדות במאבק על המקום השמיני

תקציר: מורסיה - ריאל מדריד 74:58/ספורט 2

ארבעה משחקים נערכו הערב (שישי) במסגרת המחזור ה-29 ביורוליג. אנאדולו אפס הביסה 62:89 את ז'לגיריס קובנה וטיפסה עד המקום השלישי. באיירן מינכן מעדה והפסידה 78:71 בחוץ לבאסקוניה. זניט חטפה 75:61 ביוון מאולימפיאקוס והמקום בשמינייה הראשונה מתחיל להתערער מבחינת הרוסים. פנרבחצ'ה נקלעה למשחק חפירות בספרד ונחלה הפסד 66:52 מול ולנסיה.

שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס. Shane Larkin, GettyImages
אנדולו עם ניצחון שביעי ברציפות. לארקין/GettyImages, Shane Larkin

אנאדולו אפס - ז'לגיריס קובנה 62:89

עד לפני חודשיים אנאדולו נראתה בדרך להיות אחת מאכזבות העונה. כעת, הקבוצה של ארגין עתמאן סופרת כבר שבעה ניצחונות רצופים, והיא תופסת את המקום השלישי על חשבון צסק"א. הטורקים ברחו לז'לגיריס כבר ברבע הראשון, שהסתיים ה-12:26. להפסקה ירדה אנאדולו כבר ביתרון 21, ובמשך המחצית השנייה לא אפשרה לליטאים להתקרב ולחלום על קאמבק. שיין לארקין הוליך את קלעי המנצחת עם 18 נקודות מהספסל, כשואסילי מיציץ' הוסיף 17.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן באסקוניה לוקה וילדוסה עם אלק פטרס, רוקאס גודרייטיס. דני מרון
באסקוניה חזרה לנצח/דני מרון

באסקוניה - באיירן מינכן 71:78

לאחר שרצף של חמישה ניצחונות נקטע להם במחזור שעבר, שבו הבאסקים לנצח, ועשו זאת מול קבוצת צמרת שהגיעה עם שלושה ניצחונות רצופים באמתחתה. באיירן מינכן נשארה צמודה למארחת במשך כל המחצית הראשונה, אך קרסה ברבע השלישי. ברבע המכריע הצליחו שחקניו של טרינקיירי לצמק את הפער של באסקוניה, אך לא הצליחו לאיים על הניצחון המקומי והצליחו לחזור רק עד מינוס שבע. טוניה ז'קירי היה איש המשחק כשסיים עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים. באסקוניה כעת רחוקה שני ניצחונות מזניט שבמקום השמיני.

סם ואן רוסום שחקן ולנסיה. Quality Sport Images, GettyImages
ולנסיה מסרבת לוותר. ואן רוסום/GettyImages, Quality Sport Images

ולנסיה - פנרבחצ'ה 52:66

הספרדים הגיעו עם הגב לקיר כשהם סופרים שני הפסדים רצופים ויודעים שמצבם לא טוב בכל הנוגע לתפיסת אחד המקומות בשמינייה הראשונה. מנגד, הגיעה פנרבחצ'ה שנמצאת בכושר נהדר, אך נקלעה לערב התקפי חלש במשחק בו לא הצליחה לקלוע 20 נקודות באף אחד מבין ארבעת הרבעים. הטורקים סיימו עם 12 אסיסטים ו-18 איבודים, מה שבהחלט מעיד על אובדן הכיוון במשחק ההתקפה של הקבוצה של איגור קוקושקוב הערב. בצד השני, סם ואן רוסום שוב היה נהדר והוליך את קלעי ולנסיה עם 17 נקודות. כעת המארחת שיפרה עמדות, בטח לאור הפסדה של זניט לאולימפיאקוס.

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס בכדורסל. GettyImages
בלתי נגמר. ספאנוליס/GettyImages

אולימפיאקוס - זניט סנט פטרסבורג 61:75

הרוסים שוב מעדו, וסופרים כבר שישה הפסדים בשמונת משחקיהם האחרונים. כעת, המקום בשמינייה הראשונה נראה בסכנה ממשית מבחינת הרוסים. זה דווקא התחיל טוב מאוד מבחינת האורחת שברחה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון. אולימפיאקוס הצליחה לכפות משחק צמוד ברבע שלישי נהדר, אבל הנוקאאוט האמיתי הגיע ברבע האחרון. 5:21 ניצחו היוונים ברבע המכריע, כשההתקפה הרוסית שעבדה טוב כל כך ברבע הראשון נעלמה כלא הייתה. מי שניצח על המקהלה היה ואסילי ספאנוליס הוותיק, שקלע 16 נקודות מהספסל. שאקיל מקיסיק וסשה וזנקוב תרמו 13 כ"א למנצחת. בצד השני, 20 נקודות ו-7 אסיסטים של קווין פנגוס לא עזרו לזניט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully