וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון טוענים: יובל זוסמן עשוי להצטרף לעודד קטש בפנאתינייקוס בעונה הבאה

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 19:53

השניים ישתפו פעולה אחרי נבחרת העתודה והנבחרת הלאומית? דורסי בריאיון ביוון: "בעונה שעברה היינו הרבה יותר טובים"

שחקני נבחרת ישראל עם עודד קטש, יובל זוסמן. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
שוב ביחד? קטש וזוסמן ב-2018/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

עודד קטש יארח (חמישי) את מכבי תל אביב, ולרגל המפגש הפיקנטי ערכו ביוון סקירה קצרה על חלק מהשחקנים האהובים עליו בישראל - אותם אולי ינסה להביא לפנאתינייקוס באופן הבאה.

בראשם ניצב יובל זוסמן, שנעדר מהשבועות האחרונים בשל פציעה, ולפי אתר "ספורט24" נחשב לפייבוריט גדול של המאמן הלאומי, אותו הדריך גם בנבחרת הצעירה. "בהתחשב במה שקטש חושב עליו, אי אפשר לשלול את האפשרות שינסה להביא אותו בקיץ", נכתב. "גם תמיר בלאט שיתף עם קטש פעולה בהפועל ירושלים... ייתכן ואם לא היה חותם באלבה ברלין, קטש היה מנסה להביא גם אותו בקיץ הבא".

זוסמן, 23, שותף העונה ב-11 משחקי יורוליג והתקשה לחזור לעניינים אחרי הפציעות ולעשות את פריצת הדרך המיוחלת. עד כה רשם ממוצעים של 2.6 נקודות, 1.5 ריבאונדים ו-0.6 אסיסטים למשחק.

אורח הכבוד במשחק הערב באואקה יהיה מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו.

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי. דני מרון
עדיין לא החליט על העונה הבאה. דורסי/דני מרון

טיילר דורסי, בעל שורשים יווניים, התראיין אף הוא לתקשורת ביוון היום לקראת המשחק ונשאל בין היתר על ההתמודדות של ישראל עם הקורונה. "על אף שהיו הרבה מקרי הדבקה, ההתמודדות היתה מצוינת, טופ 5 בעולם מבחינת חיסונים", אמר. "החיסרון היחיד הוא ששדה התעופה עדיין סגור לטיסות בינלאומיות, אז לא יכולנו לראות את המשפחות שלנו למשך תקופה ארוכה. מבחינה ספורטיבית אין ספק שאנחנו חווים קשיים, אבל הדבר הכי חשוב הוא שלא נפסיק לשחק".

אשתקד הפסיקה מכבי תל אביב לשחק, כמו כל היורוליג. "בעונה שעברה היינו הרבה יותר טובים ואולי היינו מגיעים להישגים גדולים בהצלבה, אבל המשחקים הופסקו", אמר דורסי. "העונה, עם כל הבעיות שלנו, לא היינו כל כך טובים, אבל לא הכל שחור".

כשנשאל האם ישחק בעתיד בליגה היוונית אמר הגארד: "אני לא יודע איך הקריירה שלי תתפתח עם סיום העונה. השנתיים במכבי היו הראשונות שלו מחוץ לארצות הברית ועזרו לי להתבגר. אין ספק שהעובדה שיש לי דרכון יווני היא כלי עבורי להמשיך לשחק באירופה, אולי ביוון, אבל אחליט ביחד עם משפחתי כשיגיע הזמן".

עוד בוואלה!

"שבר את הסטריאוטיפ": כך נראה עודד קטש בעיניים יווניות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully